BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: LEO LEO - Beenhakker tekent!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Beenhakker tekent!!!!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 09 oktober 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Leo Beenhakker heeft vrijdag een overeenkomst getekend die hem tot 1 juli 2011 aan Feyenoord verbindt als technisch directeur. De 67-jarige Rotterdammer was sinds februari al actief als onbezoldigd technisch adviseur, maar treedt nu dus officieel in dienst. En dat is toch weer een bijzonder moment, aldus Beenhakker. Werken bij Feyenoord is voor mij zo veel méér dan gewoon een baan.

Dit is nu de derde keer dat ik hier ben, laat Leo Beenhakker optekenen, maar het blijft bijzonder. Van sommige mensen schijn je het niet te mogen zeggen, maar ik ben hier geboren en getogen en deze club betekent meer voor me dan welke andere club dan ook. Aan de ene kant ben ik professional en kan het niet zo zijn dat je in een loopbaan van 45 jaar maar bij één club blijft, maar aan de andere kant is Feyenoord voor mij altijd meer dan een baan. Met deze club heb ik nou eenmaal een emotionele binding, dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven.

Leo Beenhakker wordt bij Feyenoord als technisch directeur eindverantwoordelijk voor de gang van zaken rondom het eerste elftal, het aan- en verkoopbeleid, de scouting en de jeugdopleiding. Ik ben hier als technisch adviseur druk bezig geweest om Mario te helpen en om Feyenoord te helpen. Men denkt dat ik een zinnige bijdrage kan leveren aan de wederopstanding van Feyenoord en ik doe dat graag. De afgelopen maanden heb ik werkzaamheden verricht, terwijl mijn hoofdtaak bij Polen lag, maar vanaf nu heb ik zeven dagen per week mijn handen volledig vrij voor Feyenoord. Ik kijk er naar uit.
De Spot
 De Spot - vrijdag 09 oktober 2009 - 16:42   quote  deeplink  
Blijft een rare zaak dat die voor de joden gewerkt heeft, maar ben toch blij dat die nu weer bij ons is...het blijft een vakman!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 09 oktober 2009 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 16:42 schreef De Spot het volgende:
Blijft een rare zaak dat die voor de joden gewerkt heeft, maar ben toch blij dat die nu weer bij ons is...het blijft een vakman!!
tja, zoals Leo al aangaf: ´Je kan als supporter van Feyenoord natuurlijk heel je leven voor Feyenoord werken, maar destijds was Ajax een grote uitdaging en dat sla ík niet af,´

We moeten alleen maar blij zijn dat Leo ons uit de brand wil helpen, en oftie nou bij Ajax of Telstar gewerkt
ovi
 ovi - vrijdag 09 oktober 2009 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 16:42 schreef De Spot het volgende:
Blijft een rare zaak dat die voor de joden gewerkt heeft, maar ben toch blij dat die nu weer bij ons is...het blijft een vakman!!
Alleen Leo kan dit maken ,ieder ander had allang weggehoond geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2009 door ovi --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 09 oktober 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 16:57 schreef ovi het volgende:

[..]

Alleen Leo kan dit maken ,ieder ander had allang weggehoond geweest.
Eens!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 09 oktober 2009 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 16:57 schreef ovi het volgende:

[..]

Alleen Leo kan dit maken ,ieder ander had allang weggehoond geweest.
wim jansen vergeten??
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 09 oktober 2009 - 17:15   quote  deeplink  
we vergeten alles als het ons goed uitkomt
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 09 oktober 2009 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 17:15 schreef Feijenoord1908 het volgende:
we vergeten alles als het ons goed uitkomt
jou zullen we idd ook vergeten als je eindelijk toegeeft dat je voor die club uit amsterdam bent..............
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 09 oktober 2009 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 17:15 schreef Feijenoord1908 het volgende:
we vergeten alles als het ons goed uitkomt
ik niet, Leo is een vakman maar met dat gelul dr omheen van thuiskomen hoeft ie bij mij niet aan te komen
Milo
 Milo - vrijdag 09 oktober 2009 - 17:24   quote  deeplink  
eens, ik heb in het begin wel effe mijn twijfels gehad over beenhakker. hij heeft aardig wat clubs versleten maar ik hoop dat het nu echt goed komt.
bram
 bram - vrijdag 09 oktober 2009 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 17:15 schreef Feijenoord1908 het volgende:
we vergeten alles als het ons goed uitkomt
denk dat jij je klep moet houden,jood,bij jullie laten ze spelers van 16miljoen rijpen in het tweede,te gek voor woorden
De Spot
 De Spot - vrijdag 09 oktober 2009 - 17:42   quote  deeplink  
Laat ik 1 ding zeggen Mario zal nooit naar de JODEN gaan al licht daar een uitdaging/en een zak met geld....Leo heeft het wel gedaan...dat is het verscil met wel of niet een echte Feyenoorder zijn en dat is Leo gewoon niet!!
De Spot
 De Spot - vrijdag 09 oktober 2009 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 17:15 schreef Feijenoord1908 het volgende:
we vergeten alles als het ons goed uitkomt
Ben is wat duidelijker!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 09 oktober 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 17:18 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik niet, Leo is een vakman maar met dat gelul dr omheen van thuiskomen hoeft ie bij mij niet aan te komen
precies
bram
 bram - vrijdag 09 oktober 2009 - 18:07   quote  deeplink  
maar mensen,de vlag kan wel gehesen worden nu leo weer een van ons is,dus as april op naar de coolsingel,
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 09 oktober 2009 - 19:00   quote  deeplink  
Kan niet voor iedereen spreken maar ik heb het vorig jaar geleerd dat ouwehoeren, toen was er tenslotte op het veld niet veel te beleven. Nu wacht ik met hoogstaand commentaar en feiten tot de volgende competitie ronde.
G-child
 G-child - vrijdag 09 oktober 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 17:18 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik niet, Leo is een vakman maar met dat gelul dr omheen van thuiskomen hoeft ie bij mij niet aan te komen
Leo is een voetbal liefhebber en zal cker niet bij jou aankloppen met zijn verhaal... wees gerust...
Laten we deze man nu eens verwelkomen waar hij zich thuisvoelt en niet gelijk die 020, joden bullshit erbij halen...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 10 oktober 2009 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 17:42 schreef De Spot het volgende:
Laat ik 1 ding zeggen Mario zal nooit naar de JODEN gaan al licht daar een uitdaging/en een zak met geld....Leo heeft het wel gedaan...dat is het verscil met wel of niet een echte Feyenoorder zijn en dat is Leo gewoon niet!!
100% eens!! wel blij dat hij er is met zijn kennis en contacten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2009 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 10 oktober 2009 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 17:14 schreef hotjumper het volgende:

[..]

wim jansen vergeten??
Is door een hoop supporters vorig jaar ook uitgekotst! Niet eens naar die snavels geweest. Zijn allemaal vergeten wat hij voor de club gedaan heeft!!
Rovert
 Rovert - zaterdag 10 oktober 2009 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 - 16:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Is door een hoop supporters vorig jaar ook uitgekotst! Niet eens naar die snavels geweest. Zijn allemaal vergeten wat hij voor de club gedaan heeft!!
tja, wat heeft die de laatste jaren dan gebracht?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 10 oktober 2009 - 19:10   quote  deeplink  
Ben je vergeten wat hij wel voor Feyenoord heeft gedaan in de jaren dat we op degraderen stonden. Ik niet en dat zal ik nooit doen ook. In mijn ogen is hij een held. Vroeger,nu en in de toekomst!!!
Rovert
 Rovert - zaterdag 10 oktober 2009 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 - 19:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ben je vergeten wat hij wel voor Feyenoord heeft gedaan in de jaren dat we op degraderen stonden. Ik niet en dat zal ik nooit doen ook. In mijn ogen is hij een held. Vroeger,nu en in de toekomst!!!
Ik vraag je gewoon wat hij de laatste jaren heeft gebracht, dat hij een echte Feyenoorder is, weten we allemaal nou wel. Maar wat heeft hij gedaan de afgelopen jaren om onze club weer de weg omhoog te laten vinden?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 10 oktober 2009 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 - 16:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Is door een hoop supporters vorig jaar ook uitgekotst! Niet eens naar die snavels geweest. Zijn allemaal vergeten wat hij voor de club gedaan heeft!!
ff vergeten?

315964900_79958e4668_m.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2009 door hotjumper --
Rovert
 Rovert - zaterdag 10 oktober 2009 - 21:47   quote  deeplink  
au mijn oog
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 11 oktober 2009 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 - 21:43 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ff vergeten?

[ afbeelding ]
Bedoelde als bestuursonderdeel. Als speler inderdaad wel netzo als vele anderen.
Milo
 Milo - zondag 11 oktober 2009 - 09:22   quote  deeplink  
Jansen en bosz hebben er een zooitje van gemaakt! Bosz heeft er persoonlijk voor gezorgd dat keizer van Hanegem is gedumpt en nooit meer is terug gekomen!!!!!
Wim Jansen heeft de afgelopen jaren NIKS goed gedaan voor onze club!
Noem er 1 ?

idd mario zal nooit naar 020 gaan!!!!
Leo heeft dit wel 2x gedaan en heeft behoorlijk wat clubs versleten dus de bullshit idd achterwegen laten van ik kom thuis.. bladiebladiebla, niet lullen maar poetsen!
Eerst zien dan geloven(bij Beenhakker).
Mario wordt hopelijk de nieuwe keizer.
Djee
 Djee - zondag 11 oktober 2009 - 12:54   quote  deeplink  
Is hij al!!!!!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 11 oktober 2009 - 13:28   quote  deeplink  
Al degradeert Mario!

Mario is en blijft een HELD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: LEO LEO - Beenhakker tekent!









0.0077240