|
|
jozo
|
|
|
Hij zit nog steeds zonder werk dus het is nog mogenlijk... |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
Wat denken jullie jongens? Straks kaapt Heracles hem nog voor onze neus weg... |
|
|
|
|
eddie1988
|
|
|
jozo waarom? je heb nu al een paar topics geopend. en allemaal over niks. met vrage die nerges over gaan. waar iedere feyenoorder zo iets van heb he wat? waarom doe je dit? ben je een jood? heb je een slechte jeugd gehad ? heb je zo iets van waarom niet? ik snap het niet sorry ik heb steeds zo iets van he nieuw nieuws en dan krijg je dit beetje jammer. dus weet niet wat het is met jou maar ja zal wel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat is een goed plan. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Wat...........? waar ik moe van wordt???.....euh................pfffffffff |
|
|
|
|
fr2
|
|
|
Zegt wel genoeg denk ik dat hij nog steeds zonder werk zit. Nutteloze topic vind ik. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Stop allemaal eens gewoon te happen op zo'n joods graf kleutertje. Iedereen heeft nu wel door dat dit weer een 11 jarig krunkje, antonio, thomas, of weet ik wat voor andere mongolen we hier hebben gehad.
Zolang onze modjes het net zo grappig vinden als dit joodje is de enige oplossing negeren, |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Je hebt gelijk!, maar is zo moeilijk......... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja, en nu stoppen :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
yep, maar hij maakt nog een keer een fout! en dan pak ik hem! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ram hem dan gewoon zn kaken uit zn smoeltje, want door steeds maar weer frusti te reageren dwing je hem bijna om nog meer topics te openen, kunnen ze weer lekker rukken en lachen in die amsterdamse brugklas kantine. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
:)Ja, en nu stoppen.....: Ja pappie, zal het nooooooooooit meer doen. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
@Moa: Tja........,ben ik het ook mee eens, maar........ |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Waarom post hij elke keer snachts om een uur of 3? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Leeft 's nachts (inbreker?), en slaapt(?) overdag! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
kan
of zijn mama werkt snachts zodat hij ook eens op de computer kan |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Omdat wij dan pitten en hij rustig zijn gang kan gaan! Ik ga uitzoeken of ik zijn ip adres kan achterhalen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
weer zo een klotetopic van die lul,heb klein katertje dus voorlopig geen reactie van mij |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Wel dan zijn naam, adres en hyves naam hier neer zetten he
waar blijven boudewijn en thomas eigenlijk???? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
@Bram: Kom op jongen, 's avonds een vent, 's morgens ook een vent he!hahaha En @Milo: ja, doen en idd gegevens hier neerzetten graag! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 - 10:19 schreef Djee het volgende:@Bram: Kom op jongen, 's avonds een vent, 's morgens ook een vent he!hahaha En @Milo: ja, doen en idd gegevens hier neerzetten graag! s,avonds een vent s,morgens een wrak,maar ze smaakten geweldig,nu beetje brak gaat weer over en bedankt voor je medeleven |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Als ze maar smaakten, vind ik het okee man! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 - 10:03 schreef Milo het volgende:Omdat wij dan pitten en hij rustig zijn gang kan gaan! Ik ga uitzoeken of ik zijn ip adres kan achterhalen. Kan niet, Boudy even lief aankijken? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik vind het de taak van Boudewijn en/of Thomas om een persoon als jozo aan te spreken op zijn pogingen om dit forum vervelend te maken... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 - 10:55 schreef Rovert het volgende:Ik vind het de taak van Boudewijn en/of Thomas om een persoon als jozo aan te spreken op zijn pogingen om dit forum vervelend te maken... Alsjeblieft geen thomas :') |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Komt goed! ik weet ook niet waar die gasten uithangen maar nu zou het welkom zijn als ze zouden ingrijpen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
idd jah, zou wel is tijd worden........ |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Een forum is met name ter discussie. |
|
|
|
|
feyenoordboyie
|
|
|
Sjonge jonge. Wat is dat nou weer voor onzin. De man die al die overbetaalde spelers heeft gehaald, de hele club verder in de schulden heb geholpen gewoon weer doodleuk een baan als assistent geven terwijl je vlemmings heb, wat ik nog steeds een van de beste (assistent)trainers vind van NL. Waarom? Zijn tactisch inzicht! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: o ok, dat wisten we niet |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dus dat is het......vroeg me al af wat sommige mensen serieus aan het doen waren...... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
maar goed dat sportdwaas ons weer op het rechte spoor zet, nu nog een onderwerp om over te discusseren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Dit is geen discussiewaardig topic... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Waarom hebben we eigenlijk de GKL niet als TD gehaald? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Ik zie Gertjan ook wel graag terugkomen. Als assistent dan wel Henk Duut. En de scouts moeten een explosieve salarisverhoging krijgen. Ook ben ik uitermate tevreden over de technische staf. Misschien wil Phillipe Leonard ook wel trug? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Glaucio, Leonard, Lucius, Greene, Sabau, Lazovic, v. Loen, Babos, Buijs, Rzasa, Damaschin enz. zou ik allemaal terug halen! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 - 19:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:Glaucio, Leonard, Lucius, Greene, Sabau, Lazovic, v. Loen, Babos, Buijs, Rzasa, Damaschin enz. zou ik allemaal terug halen! gaaaaaaaaaaaaaap |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 - 19:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:Glaucio, Leonard, Lucius, Greene, Sabau, Lazovic, v. Loen, Babos, Buijs, Rzasa, Damaschin enz. zou ik allemaal terug halen! Omdat de helft al gestopt is.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
he kijk nou, ons huisvarkentje is ook wakker |
|
|
|