|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Marcellis wilt weg bij PSV |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het grote 'Toekomstige spelers' topic!
Plaats hier alle info en suggestie's van spelers die gaan komen (zonder bevestiging) of jullie graag zien komen (met argumentatie waarom).
Op deze manier hoeven er geen nieuwe topics geopend te worden voor elke speler die een beetje interessant lijkt. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
kan ik een slotje aanvragen???:P |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: voor slotjes op andere topics kun je me altijd een PM sturen |
|
|
|
|
bram
|
|
|
er komt niemand,GELD IS OP bovendien jeugd genoeg,concentreren op behouden van spelers zoals FER,BAHIA,VLAAR,WIJNALDUM,BISESWAR,SLORY EN DARLEY. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: kan ik ook bijlages meesturen, want ik ben bang dat het anders niet past in 1 bericht;) |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
is rijp voor stap hoger neus voor de goal |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
geen neus uit 020 natuurlijk en ook zonder poeder zie ik graag komen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
speelt john van loen nog? |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
wat denk je van richard budding???? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Smolarek, Schaars en El Akchaoui. Dit omdat het drie duidelijke versterkingen zijn. Biseswar is een eenling en blijft een eenling dus vertrekken. Dan heb je Cisse en Smolarek voor de linker aanval!!! Schaars voor de plaats van El Dramadi!!! El Dramadi op de bank!!! (of voor meer dan vijf miljoen verkopen, vanwege winst) El Akchoui omdat hij dubbelbenig is dus een goede stand in voor allebei de backposities. ( merk nu al het gemis van een echt (rechts)back, wat El-Akchaoui wel is) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
alleen schaars is een toegevoegde waarde.........maar meteen ook niet haalbaar...... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Over een paar jaar krijg je misschien verstand van voetbal! Broekkie!! hahahahahaha! Tien keer liever Smolarek dan Bisesnar!!!! Smolarek werkt zich tenminste een slag in de ronte voor het team!! ( en is TRANSFERVRIJ!) Kost denk ik ook niet veel aan salaris omdat hij wil voetballen en Feyenoord zijn club is. (veel anderen denken daar anders over) El Akchaoui dubbel inzetbaar, kost geen drol, voetbalt goed onder Been!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 - 16:47 schreef Feyenoord till i die het volgende:Over een paar jaar krijg je misschien verstand van voetbal! Broekkie!! hahahahahaha! Tien keer liever Smolarek dan Bisesnar!!!! Smolarek werkt zich tenminste een slag in de ronte voor het team!! ( en is TRANSFERVRIJ!) Kost denk ik ook niet veel aan salaris omdat hij wil voetballen en Feyenoord zijn club is. (veel anderen denken daar anders over) El Akchaoui dubbel inzetbaar, kost geen drol, voetbalt goed onder Been! ik vind jou steeds mindere reacties geven |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Kunnen het niet altijd met mekaar eens zijn. Dit is in ieder geval mijn mening. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Nou dat klopt, de laatste dagen hebben we precies dezelfde mening alleen dan totaal omgekeerd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
stavros papalaatmepippilos. een razensnelle griekscypriotische spits, die na een jeugd vol misbruik door zijn vader, zijn negatieve vibes omgezet heeft in een powerboost, waardoor hij met 2 goals in 785 wedstrijden. 325ste staat in de top-scorers lijst van de 2de reserve klasse nicosia.
Hij kent een kale nederlander met een boot.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: is deze man in kwestie bruin van de zon? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat heb je snel als dakdekkert |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
kijkt deze man continue over zijn schouders om te zien of hij niet wordt achtervolgd door iemand van de belastingdienst? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 - 22:03 schreef Rovert het volgende:kijkt deze man continue over zijn schouders om te zien of hij niet wordt achtervolgd door iemand van de belastingdienst? stavros, nee hoor, de 4 geiten die hij met voetballen heeft verdient waren tax-free dankzij de EU |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
FeYeNoOrD HoOliGAn
|
|
|
Een goeie speler zeg je he voor de toekomst.........
doe mij dan maar die halve pool en half braziliaan ofzooo |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 - 22:09 schreef FeYeNoOrD HoOliGAn het volgende:Een goeie speler zeg je he voor de toekomst......... doe mij dan maar die halve pool en half braziliaan ofzooo Roger? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
hahaha, die ja daar zit heel europa al achter aan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hoezo, heeft ie wat gepikt? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ja alle shirts van zijn teamgenoten, die heeft tie naar zijn huis ver-weg gestuurd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan is het toch adebayor |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
of was het nou jerry de Jong
ik haal ze even door elkaar |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 - 16:47 schreef Feyenoord till i die het volgende:Over een paar jaar krijg je misschien verstand van voetbal! Broekkie!! hahahahahaha! Tien keer liever Smolarek dan Bisesnar!!!! Smolarek werkt zich tenminste een slag in de ronte voor het team!! ( en is TRANSFERVRIJ!) Kost denk ik ook niet veel aan salaris omdat hij wil voetballen en Feyenoord zijn club is. (veel anderen denken daar anders over) El Akchaoui dubbel inzetbaar, kost geen drol, voetbalt goed onder Been! gelukkig denkt niet iedereen er zo over, anders was feyenoord nu al lang en breed failliet geweest....... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
mocht er wat geld vrij komen haha, dan is lens echt een speler voor feyenoord. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 - 16:47 schreef Feyenoord till i die het volgende:Over een paar jaar krijg je misschien verstand van voetbal! Broekkie!! hahahahahaha! Tien keer liever Smolarek dan Bisesnar!!!! Smolarek werkt zich tenminste een slag in de ronte voor het team!! ( en is TRANSFERVRIJ!) Kost denk ik ook niet veel aan salaris omdat hij wil voetballen en Feyenoord zijn club is. (veel anderen denken daar anders over) El Akchaoui dubbel inzetbaar, kost geen drol, voetbalt goed onder Been! Biseswar een eenling stuur je in de vorige bericht. Hij geeft de meeste voorzetten van alle Feyenoorders. Statistisch bewezen. En omdat Smolarek zo graag wil voetballen heeft hij nu nog geen club????? Hij wil gewoon dik verdienen. Anders had hij wel een club gehad.. En El Akchaoui is dubbel inzetbaar? Kan hij ook keepen dan??????????Want behalve LB kan hij niets |
|
|
|
|
feyenoordboyie
|
|
|
Zullen we niet gewoon de jonkies lekker laten 'rijpen', fer, wijnaldum, leerdam, biseswar enzovoorts. En na deze generatie komt er alweer een nieuwe aan met o.a. castaignos. Dus waarom kopen?? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
ik denk dat castaignos amper in de hoofdmacht zal spelen,zelf wil hij nog min.1 jaar bij feyenoord blijven, dus dan zal een grote club hem wel wegkapen. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
hmm gelukkig zijn het alleen jouw gedachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Misschien hebben we geluk en gaan de wijzigingen die men in de premier league en bij de uefa wil door voeren op tijd in. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: tegen wie had jij het? |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Neem jij mij serieus dan hahahaha Nee Piet onzin kan je koppelen aan mijn naam. Moet je voor de rest geen aandacht aan schenken joh Zonde van je tijd :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahaha............de vakantie heeft je goed gedaan |
|
|
|