BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote "Toekomstige spelers" topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 oktober 2009 - 15:20   quote  deeplink  
Relaxt hoor Rovert!! Dat Zweedse damesvoetbalteam dat bij mij logeert vraagt of die tweelingen niet hier langs willen komen want ze willen weer even Zweeds lullen met andere Zweedse mensen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 oktober 2009 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 - 15:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Relaxt hoor Rovert!! Dat Zweedse damesvoetbalteam dat bij mij logeert vraagt of die tweelingen niet hier langs willen komen want ze willen weer even Zweeds lullen met andere Zweedse mensen.
weet je zeker dat het niet het zweedse travo-team is met hun zweedse lullen? hahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 oktober 2009 - 15:54   quote  deeplink  
Hoezo? Wou je zeker meteen langs komen? Whahahahahahahaha!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 oktober 2009 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 - 15:54 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Hoezo? Wou je zeker meteen langs komen? Whahahahahahahaha!
echt niet! maar ik zou het lullig voor je vinden als je zaterdag de hele wedstrijd moet staan, omdat hun anale sex anders definieerde als jij.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 oktober 2009 - 15:59   quote  deeplink  
met de nadruk op lullig.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 oktober 2009 - 16:01   quote  deeplink  
ik sta toch de hele wedstrijd!! En ik kan je ook vertellen dat als ze echt zweedse lullen hebben en het proberen ze toch als een meisje terug gaan naar Zweden!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 oktober 2009 - 16:16   quote  deeplink  
nou als ze een eurootje op de grond gooien zou ik het toch maar laten liggen als ik jou was....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 oktober 2009 - 16:18   quote  deeplink  
Nou dat stoppen met roken nog!! Ben je net een voorbeeldburger!!
fredje
 fredje - donderdag 22 oktober 2009 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 - 19:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Kunnen het niet altijd met mekaar eens zijn. Dit is in ieder geval mijn mening.
Te veel opgefu... door het allochtonen beleid.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 22 oktober 2009 - 17:39   quote  deeplink  
behoorlijk!!
Rovert
 Rovert - donderdag 22 oktober 2009 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 - 15:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Relaxt hoor Rovert!! Dat Zweedse damesvoetbalteam dat bij mij logeert vraagt of die tweelingen niet hier langs willen komen want ze willen weer even Zweeds lullen met andere Zweedse mensen.
Prima, kom ik ze wel even brengen
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 oktober 2009 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 - 22:26 schreef Rovert het volgende:

[..]

Prima, kom ik ze wel even brengen
heb je een visum voor limburg?
Rovert
 Rovert - vrijdag 23 oktober 2009 - 09:04   quote  deeplink  
Limburg? Daar ga ik niet heen, dan moet hij even wachten tot Roda of VVV uit is
De Spot
 De Spot - donderdag 29 oktober 2009 - 10:15   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Keeper

quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 09:32 schreef jozo het volgende:
Tuurlijk en dan Darley en Mulder gewoon wegdoen. Wat een domme topic. En er geen geld. Slecht topic.
Moet jij zeggen, is gewoon een goede Topic die mannen zijn nog niet klaar voor het grote werk.....en Piet is een goede keeper.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 oktober 2009 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 10:15 schreef De Spot het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Keeper

[..]

Moet jij zeggen, is gewoon een goede Topic die mannen zijn nog niet klaar voor het grote werk.....en Piet is een goede keeper.
wat een onzin, het is een goede keeper maar niet beter dan Darley en ik verwacht dat Mulder hem ook nog wel voorbij streeft.
bram
 bram - donderdag 29 oktober 2009 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 10:29 schreef hotjumper het volgende:

[..]

wat een onzin, het is een goede keeper maar niet beter dan Darley en ik verwacht dat Mulder hem ook nog wel voorbij streeft.
darley zou kunnen maar mulder is gewoon niet goed genoeg
Chari
 Chari - donderdag 29 oktober 2009 - 10:36   quote  deeplink  
ik zeg sno terug.... en mischien kijken of we boboviv weg kunnen doen voor 1,5 miljoen ofzo.... strik erom... leonardo terug... zou mooi begin zijn. wat vinden jullie?
Chari
 Chari - donderdag 29 oktober 2009 - 10:41   quote  deeplink  
en van wolffswinkelt proberen vast te leggen voor een jaar of 5....dat zeg ik...
ovi
 ovi - donderdag 29 oktober 2009 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 10:34 schreef bram het volgende:

[..]

darley zou kunnen maar mulder is gewoon niet goed genoeg
Ik ben het met je eens, Mulder is niet goed genoeg.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 oktober 2009 - 11:07   quote  deeplink  
Piet is leuk voor een club als Vitesse, maar niet goed genoeg voor ons.
Rovert
 Rovert - donderdag 29 oktober 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Hij zit daar prima als jonge keeper, bij zo'n club heeft hij tenminste nog eens wat te doen
Thomas
 Thomas - donderdag 29 oktober 2009 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 11:11 schreef Rovert het volgende:
Hij zit daar prima als jonge keeper, bij zo'n club heeft hij tenminste nog eens wat te doen
Als ie er nou ook nog eens wat mee deed... Gisteren was hij echt dramatisch tegen Groningen.
Denk dat Piet nog lang niet ver genoeg is om de druk bij Feyenoord aan te kunnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2009 door Thomas --
Rovert
 Rovert - donderdag 29 oktober 2009 - 11:17   quote  deeplink  
Nou ja, iemand moet toch die 5 ballen uit dat net halen bij Vitesse

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2009 door Rovert --
ovi
 ovi - donderdag 29 oktober 2009 - 11:24   quote  deeplink  
Ik zie liever Tim Krul komen.
Thomas
 Thomas - donderdag 29 oktober 2009 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 11:17 schreef Rovert het volgende:
Nou ja, iemand moet toch die 5 ballen uit dat net halen bij Vitesse
Hmmm... oke oke, je hebt gelijk. Maakt hij zich tenminste nog een beetje nuttig.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 oktober 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 11:24 schreef ovi het volgende:
Ik zie liever Tim Krul komen.
lees dat nog eens opnieuw.....
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 29 oktober 2009 - 19:46   quote  deeplink  
Ik vind dit maar een belachelijk topic
Als ik over Van Wolfswinkel wil praten, wil ik over hem praten
Niet over Tim Krul of andere spelers
Maar dat is hier onmogelijk
Door alleen in dit topic te mogen praten over mogelijke nieuwe spelers maak je de discussie over nieuwe spelers kapot
Goed gedaan!
craven
 craven - donderdag 29 oktober 2009 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 19:46 schreef Phyxsius het volgende:
Ik vind dit maar een belachelijk topic
Als ik over Van Wolfswinkel wil praten, wil ik over hem praten
Niet over Tim Krul of andere spelers
Maar dat is hier onmogelijk
Door alleen in dit topic te mogen praten over mogelijke nieuwe spelers maak je de discussie over nieuwe spelers kapot
Goed gedaan!
Eens , ga me niet vertellen dat dit het hele jaar het enige topic is dat over eventuele aankopen gaat...
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 29 oktober 2009 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 19:52 schreef craven het volgende:

[..]

Eens , ga me niet vertellen dat dit het hele jaar het enige topic is dat over eventuele aankopen gaat...
Alle anderen worden dicht gegooid
Dus nooit meer de kans om over een specifieke speler te praten
want elke speler is dan ineens on topic

Bedankt!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 29 oktober 2009 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 19:55 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Alle anderen worden dicht gegooid
Dus nooit meer de kans om over een specifieke speler te praten
want elke speler is dan ineens on topic

Bedankt!
Dus je wilt liever 50 topics over spelers die toch nooit zullen komen? Ook dan komen er klachten.

Want zoals je zelf ook wel weet zullen er dan zelfs over onnozele spelers uit de achterstandswijken van Paramaribo topics worden gemaakt omdat die toevallig 1 keer een goede actie gemaakt hebben en dan zijn de eerste 10 reactie's alleen maar van 'rot op met je klote topic!'

dus: OPROEP VAN MIJN KANT:

Ik zou graag een middenweg willen, maar ik weet zo 1-2-3 niet op welke manier dat dan het beste gedaan kan worden dus bij deze graag jullie hulp met suggesties waarbij op een goede manier en volgens duidelijke regels topics over spelers gemaakt kunnen worden zonder het overzicht te verliezen en zonder teveel negatieve reacties van de vaste leden te krijgen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 oktober 2009 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 20:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dus je wilt liever 50 topics over spelers die toch nooit zullen komen? Ook dan komen er klachten.

Want zoals je zelf ook wel weet zullen er dan zelfs over onnozele spelers uit de achterstandswijken van Paramaribo topics worden gemaakt omdat die toevallig 1 keer een goede actie gemaakt hebben en dan zijn de eerste 10 reactie's alleen maar van 'rot op met je klote topic!'

dus: OPROEP VAN MIJN KANT:

Ik zou graag een middenweg willen, maar ik weet zo 1-2-3 niet op welke manier dat dan het beste gedaan kan worden dus bij deze graag jullie hulp met suggesties waarbij op een goede manier en volgens duidelijke regels topics over spelers gemaakt kunnen worden zonder het overzicht te verliezen en zonder teveel negatieve reacties van de vaste leden te krijgen.
Er zit wel een vorm van waarheid in Boudewijn,ik wou dinsdag reageren op het topic Babovic maar de topic was gesloten???Jammer want dat is een speler die de discusie op dit moment waard is voor een Feyenoorder...
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 29 oktober 2009 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 20:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dus je wilt liever 50 topics over spelers die toch nooit zullen komen? Ook dan komen er klachten.

Want zoals je zelf ook wel weet zullen er dan zelfs over onnozele spelers uit de achterstandswijken van Paramaribo topics worden gemaakt omdat die toevallig 1 keer een goede actie gemaakt hebben en dan zijn de eerste 10 reactie's alleen maar van 'rot op met je klote topic!'

Dat soort reacties kun je dan verwijderen en als je 3x zon reactie moet verwijderen van dezelfde persoon wordt die persoon voor een week gebanned oid
Als ik zie dat een topic zie dat over ene speler gaat waar ik niks over wil horen, dan open ik dat topic niet
is heel makkelijk

Zoals als het nu is wordt ik juist gedwongen om over die idioot uit paramaribo te lezen, want ik moet wel alles lezen, want misschien gaat het over een speler waar ik mij wel voor intereseer
En als ik niet alles lees en dan zelf over die speler begin krijg ik te horen dat die al lang besproken is

Dus deze oplossing zorgt juist voor meer ellende
je ontneemt ons de mogelijkheid om voor ons zelf te bepalen over wie wel wel en niet willen lezen
We hebben nu enkel de keus of we niets over toekomstige spelers willen lezen of alles

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2009 door Phyxsius --
craven
 craven - donderdag 29 oktober 2009 - 20:30   quote  deeplink  
dat begrijp ik boudewijn, maar nu verdwijnen mogelijke aankopen tussen klinkklare onzin aankopen...tis lastig...
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 29 oktober 2009 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 20:29 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dat soort reacties kun je dan verwijderen en als je 3x zon reactie moet verwijderen van dezelfde persoon wordt die persoon voor een week gebanned oid
Als ik zie dat een topic zie dat over ene speler gaat waar ik niks over wil horen, dan op ik dat topic niet
is heel makkelijk
Als het zo zou werken dan had ik het een heel stuk minder druk ;)

het zijn juist meestal de 'oude' leden die beginnen met posten van negatieve reacties want vaak kan men het toch niet laten om topics niet te openen.

Zoals je het nu uitlegt is een algemeen topic inderdaad niet ideaal, en is het bannen van personen wellicht iets minder slecht maar het zal zeker voor veel meer negativiteit zorgen omdat een ban nou eenmaal een uiterste moet zijn en het helemaal niet kunnen reageren is vaak nog veel frustrerender.

Iemand anders nog aanvullende suggestie's?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 29 oktober 2009 - 20:41   quote  deeplink  
gewoon jozo en co bannen.......ben je van al die onzin af....

of gewoon nieuwe leden pas na 3 maanden ofzo het recht geven om topics te openen
of na een bepaald aantal posts....
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 oktober 2009 - 20:43   quote  deeplink  
gewoon op de oude manier. toen had je tenminste af en toe nog een topic dat zinnige discussies bevatte, nu 1 topic waardoor je helemaal door de bomen het bos niet meer ziet.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 29 oktober 2009 - 20:47   quote  deeplink  
ben effe 1 dag niet op het forum geweest en er is een halve pagina aan nieuwe topics bij te komen, echt niet normaal!!!!!
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 30 oktober 2009 - 09:57   quote  deeplink  
En waarover? Spelers die niet geslaagd zijn bij Feyenoord of mensen waarvan erg duidelijk is dat die niets bij Feyenoord te zoeken hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 oktober 2009 door Thomas --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 oktober 2009 - 10:07   quote  deeplink  
Ik skip dit topic altijd.. veel te onduidelijk.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 oktober 2009 - 10:56   quote  deeplink  
welk topic?
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 14:46   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Schaken van VVV beter als Slory?

quote:
Op zondag 08 november 2009 - 11:25 schreef eljardinero het volgende:
Als je toch een speler van VVV wilt zou ik gaan voor Calabro. Doelgerichte spits die altijd zijn goals meepikt en geen miljoenen hoeft te kosten. Schaken doet het aardig, maar is in mijn ogen niet beter dan de spelers waar feyenoord al over kan beschikken.
Calabro is ook zeker niet beter dan wat we hebben en is gewoon BIJ LANGE NA niet goed genoeg voor Feyenoord , bij Utrecht totaal mislukt en via paar jaar 1e divisie doet ie t nu aardig op t nivo VVV maar hoger is echt niet voor deze hork weggelegd.
KKL
 KKL - maandag 09 november 2009 - 16:11   quote  deeplink  
Vervanger Landzaat volgend seizoen

Gezien de verhalen en financiën cq salaris van Denny Landzaat, gaat het er heel erg op lijken dat hij volgend seizoen moet vertrekken.

Ik heb nu dit seizoen een aantal malen wedstrijden bekeken van Nac en 2 middenvelders zijn daar zeer positief opgevallen.

Kwakman en Gorter.
UItstekende voetballers met zeer veel talent en flair.
Vooral Gorter vind ik een topper in spé.
Speler die durft en uitstraalt van kom maar op!
Een type Bosvelt zou je kunnen zeggen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 09 november 2009 - 16:56   quote  deeplink  
Strootman, maar die zal wel te duur zijn........
Anti-020
 Anti-020 - maandag 09 november 2009 - 17:30   quote  deeplink  
Nacer Chadli van AGOVV? Die die min of meer gek maakte in de beker. Is goed bezig, misschien is een stapje hoger nu goed voor hem?
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 november 2009 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2009 - 17:30 schreef Anti-020 het volgende:
Nacer Chadli van AGOVV? Die die min of meer gek maakte in de beker. Is goed bezig, misschien is een stapje hoger nu goed voor hem?
lijkt me toch iets te groot stapje... en voegt ie zoveel meer toe dan de gasten die we zelf al bij Excelsior hebben lopen?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 november 2009 - 10:07   quote  deeplink  
Ik denk dat men die te snel vergeet nu hotjumper.
volgens mij gaan die gasten een stuk sterker worden van een jaartje bikkelen in de jupilerleague.
ovi
 ovi - dinsdag 10 november 2009 - 10:11   quote  deeplink  
Vooral Schet en Nieveld doen het goed bij Excelsior.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 30 november 2009 - 17:17   quote  deeplink  
caracciolo halen of Lens en anders een goedkope pool of braziliaan
Rovert
 Rovert - maandag 30 november 2009 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 17:17 schreef feyenoord!!! het volgende:
caracciolo halen of Lens en anders een goedkope pool of braziliaan
hehe, eindelijk iemand die het snapt!!! Of we halen een goedkope Noordkoreaan of Filipijn!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 30 november 2009 - 18:57   quote  deeplink  
een filipijn lijkt me wel weer eens wat anders............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote "Toekomstige spelers" topic!









0.0104870