|
|
willian
|
|
|
weten jullie misschien een site of iets waar je europese shirts van paar seizoenen terug kan kopen, ik zoek al tijdje het goede maar die is niet meer in mijn maat. wie kan mij helpen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
welke bijzondere maat heb je dan? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
maatje XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL misschien??? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Probeer dan Perry Sport, heeft tenten genoeg, OF Brammetje Dump? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik heet geen brammetje dump |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
willian
|
|
|
ik heb maat XL, maar de europese shirts zijn moeilijk te vinden... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Misschien het uitshirt tegen Heerenveen? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Pas je een maat S ook? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
willian
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote: die site kon ik nog niet, dus daarvoor bedankt. ik wist niet dat zulke site´s bestonden en dan ook nog is orginele shirt´s!!! maar de shirt helaas te groot of te klein alleen de adidas maar daaar ben ik nog over aan het nadenken |
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
|
|
|
willian
|
|
|
Advertentienummer: 286692977 op marktplaats.nl ik wil dat shirt kopen maar hoe weet ik zeker dat die echt is? iemand tips? bedankt |
|
|
|
|
simplet77
|
|
|
Hallo Willian, Dat is een origineel fanshirt.(dus niet gedragen door spelers) Het komt uit het seizoen 84/85.
Ik heb nog een EC thuis shirt te koop 2004-2005 en 2007-2008. Maat L dus misschien te klein.
Als je niet weet wanneer ze in een bepaald shirt speelde, kan je zoeken op mijn site. www.picturetrail.com/arjan77
Veel succes met het zoeken naar het mooiste shirt van de wereld!
Groeten Arjan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 - 07:40 schreef simplet77 het volgende:Hallo Willian, Dat is een origineel fanshirt.(dus niet gedragen door spelers) Het komt uit het seizoen 84/85. Ik heb nog een EC thuis shirt te koop 2004-2005 en 2007-2008. Maat L dus misschien te klein. Als je niet weet wanneer ze in een bepaald shirt speelde, kan je zoeken op mijn site. www.picturetrail.com/arjan77Veel succes met het zoeken naar het mooiste shirt van de wereld! Groeten Arjan Kijk dat is nog eens een goeie service, Hulde! |
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 - 07:40 schreef simplet77 het volgende:Hallo Willian, Dat is een origineel fanshirt.(dus niet gedragen door spelers) Het komt uit het seizoen 84/85. Ik heb nog een EC thuis shirt te koop 2004-2005 en 2007-2008. Maat L dus misschien te klein. Als je niet weet wanneer ze in een bepaald shirt speelde, kan je zoeken op mijn site. www.picturetrail.com/arjan77Veel succes met het zoeken naar het mooiste shirt van de wereld! Groeten Arjan dat is heel erg mooi, ik zoek namelijk de fan shirts geen spelers shirts. dus heel erg bedankt voor deze info!!! |
|
|
|
|
willian
|
|
|
Advertentienummer: 287595036 ook weer marktplaats.nl ik kom er echt niet aan uit, ik probeer dit shirt te vergelijken maar ik vind dat zo moeilijk dus als weer iemand kan helpen bedankt |
|
|
|
|
willian
|
|
|
Advertentienummer: 287899973 |
|
|
|
|
Danny100
|
|
|
www.voetbalsh0p.nl heb je de nieuwste shirtjes voor 39,95 en gratis bedrukking van een naam en nummer naar keuze.
Kwaliteit is zeker goed.
Mazzel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: je had 5 dagen moeten wachten joh,was het precies een jaar terug van de laatste post? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
die europese shirts van dit seizoen zijn overigens maar weinig gedragen, die zullen wel bewaard worden voor een volgende gelegenheid neem ik aan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja ik weet de besparing voor volgend seizoen al..
Wecycle. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is toch al snel een € 800 of zo iets |
|
|