|
|
DanMaarKapot
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ken er ook wel een aantal. Zoals hier op dit forum bekend is, ben ik geen supporter van Feyenoord maar heb beslist veel respect voor hun machtige historie en hun trouwe supporters! Ik kan mij zelfs herinneren dat ik in 1970 uit Amsterdam kwam om Feyenoord na hun EC1 verovering toe te zingen. Geloof het of niet. Aan de andere kant ken ik Rotterdammers die voor Ajax zijn. Echt, ze bestaan! Met wederzijds respect kun je veel bereiken. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Leuk en emotioneel stukje! Hoop, dat we binnen afzienbare tijd weer op de Coolsingel staan! Als terechte kampioenen! En 020-ers als Feyenoordfan? ja, die zijn er! Ik woon zelf nu (nog) in Brabant, TE dicht bij Eindhoven, maar als je ook hier ziet dat er (logisch toch?) Feyenoordfans zijn onder de Brabanders...............tja, blijft mooi! |
|
|
|
|
willian
|
|
|
woon zelf ok in brabant, en als we brabantse joden zingen zing ik gezellig mee. ik had dat filmpje al een keer gezien bij de nos was da. dat stukje over beverwijk dat een feyenoorder zegt ik zei toch dat er van jullie 1 als eerst dood ging, nja is hard maar vind het wel een (grappig) stukje, ik zet grappig tussen haakjes want heb er geen andere woorden voor het is hard en zo iets mag eigenlijk niet maarja helaas het is gebeurt. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Idd, is gebeurd! Maar allerminst grappig! Als er doden moeten vallen tussen supporters, blijft het einde zoek!!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
toch wel weer een kippenvel momentje hoor... Blijft alleen raar een feyenoorder met een 0-20 accent ook een beetje kippenvel zeg maar |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
ik heb helaas veel in amsterdam gewerkt en je verbaast je soms hoeveel feyenoorders daar zijn , en dan ook de meest platte 020ers |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2009 - 21:42 schreef hotjumper het volgende:[..] wat ik daar zie is een overheid die totaal stompzinnig reageert. Behandel mensen als tuig en je krijgt tuig. Ik ben tegen dat gewelds-gedoe, maar in Nancy presteerde de Franse overheid het om een niets-aan-de-hand wedstrijd te laten veranderen in een totale chaos. Ik wijs meestal naar onze rood/witte boefjes, maar nu wijs ik eens een keertje naar de Fransen.
Bijvoorbeeld. Welk weldenkende overheid/politie gaat in een vol voetbalstadion traangas gebruiken? enz enz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ppppffffffff idd ja, vreselijk! die traangas niet normaal, totale chaos! |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
ja schandalig was dat... achter mij zat een vrouw 65+ viel gewoon flauw van al dat traangas...Vond de Fransen al geen best volk maar nu ga ik er echt nooit meer heen |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Ga voor het land @gekzat! |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
ja lijkt me leuk.. bergen en zon en strand vind ik ook in een ander land;-) klote volk dat geen engels verstaat of probeert te verstaan en maar frans tegen je blijf praten en dat versta ik net zo goed als Nauruaans |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
Ik denk net zo goed als dat jij het spreekt.. Maar kan me vergissen natuurlijk je zou een LOI curssus hebben kunnen volgen |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Ik spreek ALLE talen!....................behalve BEtalen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2009 - 12:32 schreef gekzat het volgende:Ik denk net zo goed als dat jij het spreekt.. Maar kan me vergissen natuurlijk je zou een LOI curssus hebben kunnen volgen Ik spreek wel avaruaans, maar naruaans niet |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
quote: avaruaans heb ik laten vallen in de tweedeklas en een zogenoemd pretpakket genomen dus ook die taal spreek ik niet |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
zonde, als je had geweten hoe mooi de vrouwen in Avarua daar zijn en hoe lichamelijk ingesteld ze zijn, had je het vast wel gehouden |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
ik heb inderdaad pas geleden een documentaire gezien over de Teauotongastam die openbare sex op de Rarotonga International Airport... en voor het aantal inwoners van 2600 kunnen ze wel ichamelijk ingesteld zijn maar het zou dan ook de eerste stam zijn met voorbehoedsmiddelen ;-) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
die 2600 blijft zo laag, omdat het eiland klein is en de meeste mensen verhuizen naar new zealand |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Feyenoorders zitten overal!!!!! |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Randwijk de gestuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
(er is hier maar 1 winkel, dat terzijde) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
is daar een winkel??
Waarom dat dan????? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Weeknie, vonden het toch kut om geen winkel te hadden. Speel zelf bij de plaatselijke dorpsclub, en de derby's tegen Excelsior Zetten is een aanrader. Jammer dat de KNVB, EMM de komende weken verboden heeft om wedstrijden te spelen... Ook wel begrijpelijk, aangezien de laatste 2 jaar 8 wedstrijden van EMM z'n gestaakt// |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
hopla
opdoeken die club dan |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Maar we hebben fantastische liederen op onze heuse tribune: (kunnen 50 man op, van hout, zit NOOIT vol)
Wij z'n fan van EMM
Kom dan kneusjes kom dan...
Alles of niets alles of niets alles alles alles of niets
Geel en blauw ik hou van jou!
Super Brugman Super Brugman (keeper)
Of als er een kale bij 'hun' zit
Hansssssssssssss moet naar de kap-per toe ..
hehe EMM RANDWIJK WE SHALL NOT BE MOVED! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
zoozoo dat zal den tegenstander wel schrik aanjagen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: jaja wedstrijd scheidsrechter zei zelf een x dat we moesten ophouden de tegenstander onheus te bejegenen.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2009 - 21:21 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:[..] jaja wedstrijd scheidsrechter zei zelf een x dat we moesten ophouden de tegenstander onheus te bejegenen.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, toe maar dan denk ik dat we jullie officieel kunnen verklaren tot allerstoerste mannen van de hele wereld |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2009 - 21:27 schreef Rovert het volgende:[..] toe maar dan denk ik dat we jullie officieel kunnen verklaren tot allerstoerste jochies van de hele wereld |
|
|
|
|
F1908R
|
|
|
|
|
|
F1908R