|
|
joey
|
|
|
we hebben een koreaan aangetrokken, haast geen verschil 1ua uiterlijkk, maar totaal ander land;) |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Eerst maar eens de komende maand een paar potjes gaan winnen, zowel in Europa als in de competitie vind je niet? 22/10 Zagreb 25/10 Kaasboertjes uit 29/10 Bekerpotje bij Dordt uit 1/11 Kakkies thuis 5/11 Zagreb thuis 8/11 Twente uit Daarna pas weer 22/11 (Heerenveen) En dat alles binnen enkele weken Gelukkig is Gabri weer beschikbaar... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 - 18:11 schreef robs het volgende:Eerst maar eens de komende maand een paar potjes gaan winnen, zowel in Europa als in de competitie vind je niet? 22/10 Zagreb 25/10 Kaasboertjes uit 29/10 Bekerpotje bij Dordt uit 1/11 Kakkies thuis 5/11 Zagreb thuis 8/11 Twente uit Daarna pas weer 22/11 (Heerenveen) En dat alles binnen enkele weken Gelukkig is Gabri weer beschikbaar... ontopic??? |
|
|
|
|
robs
|
|
|
nee niet echt ontopic, maar wel een reactie op iemand anders |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: je hoeft het niet uit te leggen, ik doe het zelf ook vaak maar we moeten er wel een beetje op letten om de boel overzichtelijk te houden toch?? |
|
|
|
|
ajaxlove81
|
|
|
ik denk dat als gabri fit is dat je aissati moet op de bank moet zetten en op die positie de zeeuw moet neer zetten wat danken jullie? hij kan voor aanvoer zorgen naar pantelic of suarez |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Pantelicc weer super stuntelig vanavond..Te*ngg! |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
IK zeg dit ---------------------------------stekenleburg ----van der wiel----aldeirwerled-----------vertonghen-------urby ---------------------de zeeuw--------------enoh Gabri-------------------------------------------------sulejmani suarez-----------------------pantelic--
en kun je ook gelijk 4-3-3 spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
LAATSTE 3 BERICHTEN SLAAN TOTAAL NIET OP DIT TOPIC MENSEN.. |
|
|
|
|
Jelteb95
|
|
|
Absoluut dennis, die heeft veel meer dreiging en is een stuk sneller. Er mislukt misschien iets meer bij dennis maar er gebeurt tenminste ook wat meer dan bij Baki. |
|
|
|
|
Jelteb95
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2009 - 12:25 schreef Bas12345 het volgende:IK zeg dit ---------------------------------stekenleburg ----van der wiel----aldeirwerled-----------vertonghen-------urby ---------------------de zeeuw--------------enoh Gabri-------------------------------------------------sulejmani suarez-----------------------pantelic-- en kun je ook gelijk 4-3-3 spelen Helemaal mee eens trouwens. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ik ook, zeker de komende weken bij AZ en Twente, geen Rommedahl en kenndy dan, maar Gabri erbij op het middenveld en Aissati eruit tgv Mickey. Goeie opstelleing van JelteB95 |
|
|
|