|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Coen was/is ook niet al te groot hoor! Los daar van was hij wel een begaafd voetballer. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 - 17:47 schreef sevillana het volgende:[..] Coen was/is ook niet al te groot hoor! Los daar van was hij wel een begaafd voetballer. René van der Gijp op een Feyenoord forum? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
je komt wel gekkere dingen tegen.... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
die puntjes mag je zelf invullen... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 - 17:28 schreef hotjumper het volgende:[..] DNA onderzoek onlangs heeft aangetoond dat dit niet waar was, waarschijnlijk is ze het slachtoffer geworden van een hetze van Jan Blankers, chef-sport van De Telegraaf. Het was daarbij waarschijnlijk ook niet geheel toevallig dat dit tevens de man en trainer van fanny blankers koen, die nooit de rechtstreekse confrontatie aandurfde met Foekje. en ondertussen fanny plakken halen en eeuwige roem bij het Nederlandse volk |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: had foekje maar in de buurt van 020 moeten gaan wonen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
tja foekje zat zo fijn in haar friese stulpje |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Vinden Friezen rennen fijn? Als het maar vrouwen zijn!
Nee..
Foekje wie still love you(l) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 - 21:19 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:Vinden Friezen rennen fijn? Als het maar vrouwen zijn! Nee.. Foekje wie still love you(l) rijmpje is echt helemaal geweldig, hoe kom je erop, echt knap
maar ik hou niet van foekje, sorry |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het schijnt toch dat hij onder de euromast is begraven??? Alleen stond zijn gulp nog open? |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
OVE KINDVALL OVE KINDVALL OVE KINDVALL OVE KINDVALL OVE KINDVALL
Scoorde 129 keer in 144 wedstrijden voor feyenoord!! Een Legende!! We zijn bijna 40 jaar later nog zoekende naar een waardig opvolger voor hem.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: die kon trouwens ook best een aardig balletje trappen, maar wel kortstondig in een Feyenoord shirt. geinporem hè. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 - 23:52 schreef sevillana het volgende:[..] die kon trouwens ook best een aardig balletje trappen, maar wel kortstondig in een Feyenoord shirt. geinporem hè. legendarische tweegevechten met Ben Wijnstekers, liepen elkaar altijd te zoeken. |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
De grootste? Ik denk toch Somalia... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 - 23:21 schreef BRAYY het volgende:OVE KINDVALL OVE KINDVALL OVE KINDVALL OVE KINDVALL OVE KINDVALL Scoorde 129 keer in 144 wedstrijden voor feyenoord!! Een Legende!! We zijn bijna 40 jaar later nog zoekende naar een waardig opvolger voor hem.. dat vind ik echt van dat media-geleuter wat veel supporters nablaten, Dirk Kuyt heeft prima gefunctioneerd als spits, van Hooijdonk heeft ook leuke dingen laten zien als spits. Ove is één van mijn helden, maar stop nou eens met dat geblaat over zijn opvolger. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is zeker een kanshebber! maar ook Andrej Jeliazkov, John van Loen en natuurlijk Pi-Air zijn aardig aan de maat!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 - 11:52 schreef Rovert het volgende:[..] dat vind ik echt van dat media-geleuter wat veel supporters nablaten, Dirk Kuyt heeft prima gefunctioneerd als spits, van Hooijdonk heeft ook leuke dingen laten zien als spits. Ove is één van mijn helden, maar stop nou eens met dat geblaat over zijn opvolger. En vergeet Peter Houtman niet! Die man wordt zwaar ondergewaardeerd als spits |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zo, wie praat hier wie nou na... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
tja net nu achiie er niet is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kindvall: 'In mijn hart nog steeds Feyenoorder'
De Zweedse legende en oud-Feyenoorder Ove Kindvall heeft een warm onthaal gekregen bij de presentatie van het boek 'Van Kindvall tot Kuyt'. Bij de presentatie in de Selexyz Donner van Rotterdam stonden tientallen mensen in de rij om het boek te laten signeren door de legendarische Feyenoord-spits. 'Dit doet veel met me. Het is geweldig om even terug te zijn in Rotterdam. In mijn hart ben ik nog steeds Feyenoorder.' Kindvall maakte furore bij de Rotterdammers door tussen 1966 en 1971 maarliefst 129 doelpunten in 144 wedstrijden. De belangrijkste was die in de Europa Cup finale van 1970 tegen Celtic toen de Zweed Feyenoord aan de winst hielp. 'Ik realiseerde later pas dat het zo belangrijk was. Een grote winst,' aldus Kindvall. De oud-Feyenoorder vindt de supportersschare van de Rotterdamse club bijzonder. 'Er zijn geen betere dan de supporters in Rotterdam,' vertelt Kindvall met een glimlach. Bron:FR12 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Altijd maar die aanvallers dus 1 John de Wolf Rinus Israel de vrij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij houd meer van 'mandekkers'..d:-) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
me.... myself... and i..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Brett Emerton.
Die anderen weten we wel: Moulijn en zo... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Bruins, Bahia en Mulder? Hahahahahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ove Kindvall sta bij met stip op nummer 1 Coentje Moulijn op nummer 2 Willem van Hanegem op nummer 3
En dan nog doe ik er vele te kort ....... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij bent toch meer van Vertonghen? Hahahaha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 - 16:37 schreef lijdensweg het volgende:Ove Kindvall sta bij met stip op nummer 1 Coentje Moulijn op nummer 2 Willem van Hanegem op nummer 3 En dan nog doe ik er vele te kort ....... EenserT, het moet niet gekker worden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Verthongen
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tongen wel ja,hahahaha. Maar VER tongen blijft wel lastig , niet? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha, treffende gelijkenis! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 - 16:37 schreef lijdensweg het volgende:Ove Kindvall sta bij met stip op nummer 1 Coentje Moulijn op nummer 2 Willem van Hanegem op nummer 3 En dan nog doe ik er vele te kort ....... Jij doet er zeker VELE te kort met je ongenuanceerde marchanderende uitspraken, vanuit je ivoren torentje!
Je bent alleen geil van jezelf en je eigen mening. Je bent dus ook TOTAAL niet serieus te nemen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 oktober 2012 door Maximus -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Hooijdonk maar ook Cruz en hoe heet tie ook alweer met z,n witte schoentjes? Die waren best groot.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
was t van Loen,,of toch pi air... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
1 Willem van Hanegem
2 Ove Kindvall
3 Franz Hasil |
|
|
|
|
bode
|
|
|
1 Willem van Hanegem
2 Ove Kindvall
3 Franz Hasil |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Henk Vos ?Dacht ik? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
1. Coen Moulijn 2. Willem van Hanegem 3. Ove Kindvall |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Henkie Vos Henkie Vos Henkie Vos, Henkiee Vos Henkie Vos Henkie Vohosssss |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 - 19:13 schreef Maximus het volgende:[..] Jij doet er zeker VELE te kort met je ongenuanceerde marchanderende uitspraken, vanuit je ivoren torentje! Je bent alleen geil van jezelf en je eigen mening. Je bent dus ook TOTAAL niet serieus te nemen... Ach blijf jij maar lekker onder de dope zitten met je afzeik uitspraken! Vertel eens iets nieuws !! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 09:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ach blijf jij maar lekker onder de dope zitten met je afzeik uitspraken! Vertel eens iets nieuws !! Kijk s in de spiegel.... afzeiken en iets nieuws vertellen... hahaha |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
BABOVIC!!! Alleen voor een klap in het gezicht van die smerige vertonghen al. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gefeliciteerd Ove..
70 jaar inmiddels, maar nog steeds een grote legende: Ove Kindvall. Voormalig topspits en maker van het belangrijkste doelpunt in de geschiedenis van Feyenoord: De 2-1 in de Europacup I finale tegen Celtic.
Kindvall scoorde in zijn Feyenoord-periode 129 doelpunten in 144 wedstrijden een gemiddelde van 0,9(!!) per wedstrijd.
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
|
|