|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Denken we dat Dani onze steunbetuigingen leest? |
|
|
|
dennis
|
|
|
Dani Heel veel Sterkte Toegewenst!.
Stuur ook jou bericht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 oktober 2009 door dennis -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
denk niet dat ie het leest...... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
WesleyFR
|
|
|
De puta madre dani! Granda Servessa. Meer Spaans kan ik niet. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Mag ik dan ook de groetjes doen aan Isabella uit Salou, die woont daar dus ook in de buurt.
Isabella, als je dit leest, nogmaals sorry dat je kind zoveel op mij lijkt, ik dacht dat je een condoom meerdere malen kon gebruiken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 - 19:22 schreef Rovert het volgende:Mag ik dan ook de groetjes doen aan Isabella uit Salou, die woont daar dus ook in de buurt. Isabella, als je dit leest, nogmaals sorry dat je kind zoveel op mij lijkt, ik dacht dat je een condoom meerdere malen kon gebruiken Isabella, je bent dus de kabau casbergen van salou, heb je je zelfs door die rovert laten nemen, de 3de compagnie huzaren, laat salou dit jaar maar links leggen, ze dachten dat je kieskeuriger was. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 - 19:44 schreef hotjumper het volgende:[..] Isabella, je bent dus de kabau casbergen van salou, heb je je zelfs door die rovert laten nemen, de 3de compagnie huzaren, laat salou dit jaar maar links leggen, ze dachten dat je kieskeuriger was. hmmm dus dat ze in mijn oor fluisterde, youre the first kan ook onzin geweest zijn? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
waneer was je daar? Hun begonnen in 1954. Verteld ze nog steeds dat ze 18 is? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
yesterday i turned 18
zei ze |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja zo heb ze Franco nog binnen gehaald in 36 |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ik geef toe, het was wat donker op het strand, ik kon het niet zo goed zien |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach je voelt er niks van als ze dr gebit uit doet |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
dat hebben we achteraf inderdaad nog lopen zoeken in het donker op het strand |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
nooit gevonden trouwens, heb ik nog extra voor moeten betalen vond ze |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat schijnt ze bij iedereen te doen, lag gewoon onder die omgekeerde boot |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
fuck ja, dat dacht ik al eventjes, had alleen geen zin om onder die boot te kijken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
daar lag dr houten been ook |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Hebben wij het wel over dezelfde? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hij heeft het over zijn houten poppen collectie |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
minder dan ik dacht dat ik haar droomprins was, heb nog eens 15000 euro over gemaakt voor haar zieke moeder |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 - 20:39 schreef Rovert het volgende:minder dan ik dacht dat ik haar droomprins was, heb nog eens 15000 euro over gemaakt voor haar zieke moeder heeft ze een bus van gekocht zodat ze die huzaren van het vliegveld kon halen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
welnee ze zei dat dat was om voor haar moeder medicijnen te kunnen kopen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
tuurlijk joh
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Tja, wel een bijzondere bus, zo zie ik ze zelden meer |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik ben ooit eens op malta geweest, daar rijden ook stoere bussen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Malta mmmmmmmm is dat land een aanrader?? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ach we zaten er 5 dagen
leuk als je 25, vrijgezel en een leuk weekend wil hebben
maar ik zou er geen 2 weken willen zitten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 - 21:52 schreef Rovert het volgende:ach we zaten er 5 dagen leuk als je 25, vrijgezel en een leuk weekend wil hebben maar ik zou er geen 2 weken willen zitten Niet dus :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik vond het wel grappig, beetje rare mix van engels en intaliaans/spaans zijn ook nog wel leuke dingen te zien. bijvoorbeeld de bussen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
tuurlijk, het zijn best een leuke/mooie eilanden met gozo en gomino, maar 2 weken zou ik er echt niet hoeven te zitten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet te veel tapas eten meneer Fernandez en tot volgend seizoen. |
|
|
|