BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verdomme Jorien, ik mis je

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Chucky
 Chucky - vrijdag 16 oktober 2009 - 19:34   quote  deeplink  
Ik denk niet dat we specifiek Jorien missen, maar een charismatische leider, zoals Jorien.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 16 oktober 2009 - 19:38   quote  deeplink  
Cor Kieboom!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 oktober 2009 - 19:52   quote  deeplink  
Fiedel Castro
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 16 oktober 2009 - 19:58   quote  deeplink  
Sigaar!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 oktober 2009 - 20:05   quote  deeplink  
Jassar Arafat
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 oktober 2009 - 20:23   quote  deeplink  
Joszef Stalin (aan de maas)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 oktober 2009 - 20:28   quote  deeplink  
Lech Walensza is te soft zekers he?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 oktober 2009 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 20:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
Lech Walensza is te soft zekers he?
ja doe dan Jaruzelski of Honneker, maar ik denk dat we hier maar mee moeten stoppen want voor je het weet zitten we via Batista, Salazar, Franco op een gestoorde korporaal uit oostenrijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 oktober 2009 - 20:56   quote  deeplink  
hahahaha ja en zijn 30 miljoen volgers uit Twente
Rovert
 Rovert - vrijdag 16 oktober 2009 - 23:35   quote  deeplink  
hoe kom je nou op 30 miljoen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 oktober 2009 - 10:42   quote  deeplink  
gokkie...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 10:49   quote  deeplink  
JA!!!! Fatah, Fatah, alle joden moeten stikken in een ciabatta!!!!
Els
 Els - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:16   quote  deeplink  
Het is Beenhakker zijn goed recht om Jorien vd Herik te missen. Ik kan me daar zelfs nog wel wat bij voorstellen, ik zou ook liever zaken doen met een man als vd Herik ipv Gudde, laat staan dat je de keuze moet maken tussen wie je algemeen directeur is. Dat sommigen van ons dan ook gelijk weer doorslaan, en vd Herik gelijkstellen aan Feyenoord, of beweren dat er zonder vd Herik geen feyenoord is, komt op mij wat belachelijk over. Jaren geleden nam vd Herik een failliete boedel over, Feyenoord was op sterven na dood, en de financiele problemen waren, na het HCS debacle, torenhoog. Respect voor vd Herik, dat hij er toen in gestapt is, en hoewel ik niet zo gauw iemand dankbaar ben, wil ik hem, als dat op prijs gesteld wordt, er nog best wel dankbaar voor zijn. 15 jaar later, en dat waren 15 jaren onder zijn bezielende leiding later, is Feyenoord weer zo goed als failliet en dreigt weer kopje onder te gaan. Ik wil het niet hebben, over de vele ruzies met de KNVB, de aanvaringen tijdens de Nieuwjaarstoespraken (dat vond ik toen best wel grappig)en de vele rechtsgangen die Feyenoord op zijn initiatief heeft moeten gaan. Als we gewoon simpel na de fianciele situatie kijken, van bijna failliet naar bijna failliet, dan kan de conclusie toch alleen maar zijn, dat het op het einde niet meer werkte, geen chemie, andere problemen, of wat dan ook.Maar het ging in elk geval niet meer. Zoals Rovert ook al zei, je hebt in het bedrijfsleven bouwers en houwers. Jorien was prima in de eerste 5 jaar, maar daarna had er een ander type moeten komen. trouwens had dat van mij wel iemand mogen zijn met wat meer charisma dan Gudde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2009 door Els --
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:19   quote  deeplink  
Lang leve Els, ji haalt me de woorden uit mijn mond.

maaruuh, we hebben je een tijdje gemist hier, alles goed met je?
Els
 Els - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 13:19 schreef Rovert het volgende:
Lang leve Els, ji haalt me de woorden uit mijn mond.

maaruuh, we hebben je een tijdje gemist hier, alles goed met je?
Ja, klopt, veel tijd aan de familie besteed. Mijn vader en mijn ene tante gaat steeds een stapje beter, m'n andere tante ligt weer in het ziekenhuis, kanker en 89, dus dat is minder fraai.
Ben nu een beetje aan het bijlezen, jullie zijn druk geweest!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:23   quote  deeplink  
Mooi samengevat els!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 13:23 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, klopt, veel tijd aan de familie besteed. Mijn vader en mijn ene tante gaat steeds een stapje beter, m'n andere tante ligt weer in het ziekenhuis, kanker en 89, dus dat is minder fraai.
Ben nu een beetje aan het bijlezen, jullie zijn druk geweest!
alleen het mannen topic heeft rovert een beetje laten versloffen
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 13:23 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, klopt, veel tijd aan de familie besteed. Mijn vader en mijn ene tante gaat steeds een stapje beter, m'n andere tante ligt weer in het ziekenhuis, kanker en 89, dus dat is minder fraai.
Ben nu een beetje aan het bijlezen, jullie zijn druk geweest!
Goed om te horen van je vader en tante, minder van je andere tante, goed dat je je tijd aan hun hebt besteed ipv aan die neuzelaars als ons

en ach druk geweest.... je post eens wat, je reageert eens wat, je wordt af en toe uitgescholden door achiie en zo ben je weer een maand verder
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:31   quote  deeplink  
Je hebt gelijk dat FTID ver en dn ook ver over de schreef gaat en dat thomas en Boudewijn hier wel wat aan mogen doen, maar

- dat pleit jou niet vrij om ook maar van alles te gaan roepen
- het zou zonde zijn als je daardoor het forum zou willen verlaten, er zitten nog steeds heel veel normale Feyenoorders hier waarmee het goed praten en hard lachen is
Els
 Els - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 13:26 schreef bram het volgende:

[..]

ik veroordeel het forum niet,ik geef mijn mening dat sommige uitdrukkingen niet kunnen,ik heb een tijdje geleden wat vervelends gezegd en kreeg gelijk waarschuwing van thomas,als wat die man schrijft dan wel kan is dit voor mij het einde.
Joh, Bram, we hebben hier nu eenmaal mensen van diverse pluimage. Dat maakt het toch ook leuk. Thomas hebben we ws allemaal wel een een verschil van mening mee gehad, dus trek je daar niet te veel van aan. Ik begrijp dat je wat problemen hebt met de wat racistische intonatie van enkelen. Je kunt uiteraard 3 keuzes maken: je gaat weg van het forum, hoef je je ook niet meer te ergeren, je negeert het, kan je tenminste wel lekker over Feyenoord blijven posten, of je reageert erop, kan je ook je eigen frustraties eens kwijt, en wie weet, misschien leren we iets van jouw posts en wordt de wereld een stukje mooier. Elke keuze heeft zo z'n voordelen, ik hoop dat je voor de laatste gaat.
bram
 bram - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:39   quote  deeplink  
els je hebt mij overtuigd,je bent een schat,leve feyenoord
Els
 Els - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:40   quote  deeplink  
hmm, nou word ik achterdochtig. Je bent toch niet erg cynisch ingesteld, ofzo he?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:41   quote  deeplink  
hij houd van vrouwen;)
Els
 Els - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:43   quote  deeplink  
Tja, ik niet zo ;-)
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:43   quote  deeplink  
hij wel
bram
 bram - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:45   quote  deeplink  
ik hou heel veel van vrouwen en ja cynisch ben ik wel een beetje
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 13:43 schreef Els het volgende:
Tja, ik niet zo ;-)
vertel
Els
 Els - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:47   quote  deeplink  
Ben gewoon meer van de mannen. Dat hebben toch wel meer vrouwen?
bram
 bram - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:48   quote  deeplink  
mijn zus is van allebei
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:49   quote  deeplink  
dat geloof ik wel ja

terwijl als ik een vrouw zou zijn, dan wist ik het wel
Els
 Els - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:49   quote  deeplink  
dat vind ik iets te veel keuzes
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:51   quote  deeplink  
:-)

Zeg Els, we gaan binnenkort met zijn allen een weeknd naar center parcs

-1- ga je mee?
-2- wil je dan bellen om te boeken, als wij bellen weigeren ze ons elke keer te boeken
bram
 bram - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:52   quote  deeplink  
@rovert,wat weet je dan?
Els
 Els - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:54   quote  deeplink  
Hoe zou het toch komen dat jullie geweigerd worden? Zulke sympatieke beschaafde knullen? En waarom denk je dat ik graag mijn reputatie bij Center parcs wil schaden?
bram
 bram - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:58   quote  deeplink  
nou mensen,ik ga klaverjassen en bier drinken,tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 13:58   quote  deeplink  
Geen idee waarom we geweigerd worden als we zeggen dat we met 16 Feyenoorders komen, en natuurlijk wil jij mij, wij dragen je allemaal op handen tenslotte
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 17 oktober 2009 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 13:45 schreef bram het volgende:
ik hou heel veel van vrouwen en ja cynisch ben ik wel een beetje
dan mag je wel op gaan passen in Rotterdam:

http://www.nrc.nl/binnenland/article2387478.ece/Meldpunt_cynisme_in_Rotterdam
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 14:09   quote  deeplink  
Ai aiai, als ze dan maar niet onze bram gelijk gaan opgeven

trouwens cynisme, ironie en sarcasme is ons hier allemaal vreemd
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 17 oktober 2009 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 14:09 schreef Rovert het volgende:
Ai aiai, als ze dan maar niet onze bram gelijk gaan opgeven

trouwens cynisme, ironie en sarcasme is ons hier allemaal vreemd
gelukkig wel, vreselijk dat negatieve gedoe. (terwijl ik dit typ breekt het zonnetje door, als dat geen teken is....)
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 16:28   quote  deeplink  
Pffff, al dat cynisme, bah. Die ironie, onbegrijpelijk. Dat sarcasme, verwerpelijk.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 13:31 schreef Rovert het volgende:
Je hebt gelijk dat FTID ver en dn ook ver over de schreef gaat en dat thomas en Boudewijn hier wel wat aan mogen doen, maar

- dat pleit jou niet vrij om ook maar van alles te gaan roepen
- het zou zonde zijn als je daardoor het forum zou willen verlaten, er zitten nog steeds heel veel normale Feyenoorders hier waarmee het goed praten en hard lachen is
Ik scheld niet! Ik wens geen medebewoners van dit forum de dood in! Ik geef gewoon mijn mening! Wat nou over de schreef? Jij vind dat ik over de schreef gaat omdat wij een totaal andere mening hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2009 door Feyenoord till i die --
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 18:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik scheld niet! Ik wens geen medebewoners van dit forum de dood in! Ik geef gewoon mijn mening! Wat nou over de schreef? Jij vind dat ik over de schreef gaat omdat wij een totaal andere mening hebben.
:-)

wij hoeven niet eens te discusseren, als jij a zeg, zeg ik z, als ik boe zeg zeg jij bah

en laten we dat vooral zo houden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2009 door Rovert --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:35   quote  deeplink  
Dat is niet altijd waar! We zullen het ook heus wel eens met mekaar eens zijn.
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 19:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dat is niet altijd waar! We zullen het ook heus wel eens met mekaar eens zijn.
de dag dat wij het eens zijn met elkaar, kunnen jullie er van uitgaan dat mijn neefje achter de laptop zit onder mijn naam
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 oktober 2009 - 20:36   quote  deeplink  
Ik denk dat jullie beiden willen dat Feyenoord morgen wint in West?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 oktober 2009 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 13:16 schreef Els het volgende:
Het is Beenhakker zijn goed recht om Jorien vd Herik te missen. Ik kan me daar zelfs nog wel wat bij voorstellen, ik zou ook liever zaken doen met een man als vd Herik ipv Gudde, laat staan dat je de keuze moet maken tussen wie je algemeen directeur is. Dat sommigen van ons dan ook gelijk weer doorslaan, en vd Herik gelijkstellen aan Feyenoord, of beweren dat er zonder vd Herik geen feyenoord is, komt op mij wat belachelijk over. Jaren geleden nam vd Herik een failliete boedel over, Feyenoord was op sterven na dood, en de financiele problemen waren, na het HCS debacle, torenhoog. Respect voor vd Herik, dat hij er toen in gestapt is, en hoewel ik niet zo gauw iemand dankbaar ben, wil ik hem, als dat op prijs gesteld wordt, er nog best wel dankbaar voor zijn. 15 jaar later, en dat waren 15 jaren onder zijn bezielende leiding later, is Feyenoord weer zo goed als failliet en dreigt weer kopje onder te gaan. Ik wil het niet hebben, over de vele ruzies met de KNVB, de aanvaringen tijdens de Nieuwjaarstoespraken (dat vond ik toen best wel grappig)en de vele rechtsgangen die Feyenoord op zijn initiatief heeft moeten gaan. Als we gewoon simpel na de fianciele situatie kijken, van bijna failliet naar bijna failliet, dan kan de conclusie toch alleen maar zijn, dat het op het einde niet meer werkte, geen chemie, andere problemen, of wat dan ook.Maar het ging in elk geval niet meer. Zoals Rovert ook al zei, je hebt in het bedrijfsleven bouwers en houwers. Jorien was prima in de eerste 5 jaar, maar daarna had er een ander type moeten komen. trouwens had dat van mij wel iemand mogen zijn met wat meer charisma dan Gudde
Hey Elsie terug van weggeweest!!!
Gelijk met een helder verhaal,maar verdiend Jorien
een afscheid volgens jou???
iig leuk dat jij er weer bij bent ...
Oja een voorzitter met het charisma van Jorien???
Wordt heel erg moeilijk denk ik.
craven
 craven - zaterdag 17 oktober 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 20:29 schreef Rovert het volgende:

[..]

de dag dat wij het eens zijn met elkaar, kunnen jullie er van uitgaan dat mijn neefje achter de laptop zit onder mijn naam
antonio???? hahahhaa
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 22:31   quote  deeplink  
je kent hem? ;-)
Els
 Els - zaterdag 17 oktober 2009 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hey Elsie terug van weggeweest!!!
Gelijk met een helder verhaal,maar verdiend Jorien
een afscheid volgens jou???
iig leuk dat jij er weer bij bent ...
Oja een voorzitter met het charisma van Jorien???
Wordt heel erg moeilijk denk ik.
Van mij hoeft hij geen afscheid te krijgen, hij heeft er zelf ook geen behoefte aan. Echter, als ik bestuurder was van feyenoord, dan nodigde ik hem uit voor een kopje koffie en zou ik hem een afscheid aanbieden. gebaar van goede wil, en nul komma nul kans dat je er aan moet voldoen en je je portemonnee zal moeten trekken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 oktober 2009 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 22:58 schreef Els het volgende:

[..]

Van mij hoeft hij geen afscheid te krijgen, hij heeft er zelf ook geen behoefte aan. Echter, als ik bestuurder was van feyenoord, dan nodigde ik hem uit voor een kopje koffie en zou ik hem een afscheid aanbieden. gebaar van goede wil, en nul komma nul kans dat je er aan moet voldoen en je je portemonnee zal moeten trekken
Tja daar was ik al bang voor....
Geen speld tussen te krijgen :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verdomme Jorien, ik mis je









0.0085902