BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verdomme Jorien, ik mis je

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - zaterdag 17 oktober 2009 - 23:19   quote  deeplink  
Wat vind jij? Ben je voor of tegen een afscheid?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 oktober 2009 - 23:23   quote  deeplink  
Nou ik vind persoonlijk dat alles en iedereen een 2e kans verdient.
En omdat hij die niet gehad heeft kunnen we ook niet oordelen of
Jorien die eventueel had gegrepen...
Ja ik vind dat hij een afscheid verdient Els.
Els
 Els - zaterdag 17 oktober 2009 - 23:26   quote  deeplink  
Ik kan er mee leven. Vooral dat van die tweede kans doet het goed, vind in principe ook dat je mensen niet moet afschrijven. Maar als ik er zakelijk naar kijk, ja... doen vind ik het zonde van alle moeite.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 oktober 2009 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 23:26 schreef Els het volgende:
Ik kan er mee leven. Vooral dat van die tweede kans doet het goed, vind in principe ook dat je mensen niet moet afschrijven. Maar als ik er zakelijk naar kijk, ja... doen vind ik het zonde van alle moeite.
Ik begrijp alle meningen wel,maar iedereen verdient een 2e kans.
Behalve bezopen iemand aanrijden moord en doodslag en je weet wel
de rest van de ellende.
Ga nu ff pitten succes met de wedstrijd morgen.:)
Els
 Els - zaterdag 17 oktober 2009 - 23:53   quote  deeplink  
Welterusten
hotjumper
 hotjumper - zondag 18 oktober 2009 - 07:51   quote  deeplink  
iederéén heeft het maar over de supporters die hem weggejaagd hebben, maar ik hoor nooit iemand over die gasten (Kerkum c.s.) die hem in feite dat mes in de rug hebben gedouwd. was opmerkelijk, nadat Jorien weg was, werd opeens het spandoeken beleid aangepast....
Ik geloof namelijk niet dat Jorien zich alleen door wat supporters had laten wegjagen. Het lekken van informatie die Jorien in een kwaad daglicht stelde komt ook niet uit de supporters hoek...

maar ik vind dat we dit hoofdstuk maar eens af moeten sluiten, Jorien bedankt voor je inzet, jammer van het einde. Het ga je goed.
Rovert
 Rovert - zondag 18 oktober 2009 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 07:51 schreef hotjumper het volgende:

maar ik vind dat we dit hoofdstuk maar eens af moeten sluiten, Jorien bedankt voor je inzet, jammer van het einde. Het ga je goed.
mooi
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 18 oktober 2009 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 07:51 schreef hotjumper het volgende:
iederéén heeft het maar over de supporters die hem weggejaagd hebben, maar ik hoor nooit iemand over die gasten (Kerkum c.s.) die hem in feite dat mes in de rug hebben gedouwd. was opmerkelijk, nadat Jorien weg was, werd opeens het spandoeken beleid aangepast....
Ik geloof namelijk niet dat Jorien zich alleen door wat supporters had laten wegjagen. Het lekken van informatie die Jorien in een kwaad daglicht stelde komt ook niet uit de supporters hoek...

maar ik vind dat we dit hoofdstuk maar eens af moeten sluiten, Jorien bedankt voor je inzet, jammer van het einde. Het ga je goed.
Wie was het ook alweer die onze club aan HCS verkocht? Gerard Kerkum. Wie mocht er blijven nadat Jorien ZIJN fout herstelde? Gerard Kerkum. Wie heeft er aan bijgedragen dat Jorien weer weg moest? Gerard Kerkum. Wie kreeg vorig jaar een speld van verdienste, omdat hij zoveel voor Feyenoord had gedaan? Gerard Kerkum.
_
Djee
 Djee - zondag 18 oktober 2009 - 11:01   quote  deeplink  
Laat het verleden nou eens rusten jongens.............het Feyenoord van NU, is het enige wat telt, en daarover mogen we niet klagen toch?
Precies, VOORUIT KIJKEN!!!!!!!!!!!!
Els
 Els - zondag 18 oktober 2009 - 11:22   quote  deeplink  
Als ik naar medialand van afgelopen week kijk, is Jorien toch wel redelijk actueel
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 18 oktober 2009 - 11:27   quote  deeplink  
Maar het is nu definitief de laatste keer dat hij iets zegt over Feyenoord. Ik baal alleen wel van dit soort sensatie journalistiek; hoe kom je er als journalist op om het vat Jorien van den Herik weer open te trekken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 oktober 2009 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 07:51 schreef hotjumper het volgende:
iederéén heeft het maar over de supporters die hem weggejaagd hebben, maar ik hoor nooit iemand over die gasten (Kerkum c.s.) die hem in feite dat mes in de rug hebben gedouwd. was opmerkelijk, nadat Jorien weg was, werd opeens het spandoeken beleid aangepast....
Ik geloof namelijk niet dat Jorien zich alleen door wat supporters had laten wegjagen. Het lekken van informatie die Jorien in een kwaad daglicht stelde komt ook niet uit de supporters hoek...

maar ik vind dat we dit hoofdstuk maar eens af moeten sluiten, Jorien bedankt voor je inzet, jammer van het einde. Het ga je goed.
Idd een mooi slotakkoord,ik wil alleen de namen Woerts en Jacobs ernog bijvoegen ivm het mes in de rug steken van Jorien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 oktober 2009 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 11:22 schreef Els het volgende:
Als ik naar medialand van afgelopen week kijk, is Jorien toch wel redelijk actueel
Zekers...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 oktober 2009 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 11:27 schreef rich Arnhem het volgende:
Maar het is nu definitief de laatste keer dat hij iets zegt over Feyenoord. Ik baal alleen wel van dit soort sensatie journalistiek; hoe kom je er als journalist op om het vat Jorien van den Herik weer open te trekken.
Het ging om een boek toch over de 3 voorzitters V Praag V Raaij en V/d Herik..
Het werdt eigenlijk alleen de v/d Herik show.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 oktober 2009 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 07:51 schreef hotjumper het volgende:
iederéén heeft het maar over de supporters die hem weggejaagd hebben, maar ik hoor nooit iemand over die gasten (Kerkum c.s.) die hem in feite dat mes in de rug hebben gedouwd. was opmerkelijk, nadat Jorien weg was, werd opeens het spandoeken beleid aangepast....
Ik geloof namelijk niet dat Jorien zich alleen door wat supporters had laten wegjagen. Het lekken van informatie die Jorien in een kwaad daglicht stelde komt ook niet uit de supporters hoek...

maar ik vind dat we dit hoofdstuk maar eens af moeten sluiten, Jorien bedankt voor je inzet, jammer van het einde. Het ga je goed.
.
Rovert
 Rovert - zondag 18 oktober 2009 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 11:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het ging om een boek toch over de 3 voorzitters V Praag V Raaij en V/d Herik..
Het werdt eigenlijk alleen de v/d Herik show.
ja, beetje gek om de journalistiek wat te verwijten als de 3 heren en de uitgever van het boek de aandacht zoeken zodat het boek maar verkocht zal worden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 oktober 2009 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 13:20 schreef Rovert het volgende:

[..]

ja, beetje gek om de journalistiek wat te verwijten als de 3 heren en de uitgever van het boek de aandacht zoeken zodat het boek maar verkocht zal worden
.
hotjumper
 hotjumper - zondag 18 oktober 2009 - 13:58   quote  deeplink  
Als ik van der Herik hoor praten doet het boek ook niet veel nieuw licht op de zaak schijnen.
Rovert
 Rovert - vrijdag 23 oktober 2009 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 13:58 schreef hotjumper het volgende:
Als ik van der Herik hoor praten doet het boek ook niet veel nieuw licht op de zaak schijnen.
al gelezen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 oktober 2009 - 13:13   quote  deeplink  
boek was toch dicht? waarom dan open maken?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 oktober 2009 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 20:29 schreef Rovert het volgende:

[..]

de dag dat wij het eens zijn met elkaar, kunnen jullie er van uitgaan dat mijn neefje achter de laptop zit onder mijn naam
Ik vroeg me eigen af of je neefje de afgelopen dagen achter de computer heeft gezeten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verdomme Jorien, ik mis je









0.0066180