BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar is het DSB topic?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - woensdag 14 oktober 2009 - 09:24   quote  deeplink  
Waarom heeft er nog niemand een topic gestart over al het leed bij DSB en sportclub DSB ? Het lijkt er op dat AZ weer snel naar de onderste regionen van het nederlands voetbal zal verkassen.

Mijn mening:

WoeHAHAHAHAHA
Milo
 Milo - woensdag 14 oktober 2009 - 09:27   quote  deeplink  
Ze waren die weg al in geslagen met Koeman!!!!
qwerto
 qwerto - woensdag 14 oktober 2009 - 09:28   quote  deeplink  
het interreseerd me geen reet hoe het met DSB gaat ik zit lekker veilig bij Postbank/ING
moa
 moa - woensdag 14 oktober 2009 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 09:28 schreef qwerto het volgende:
het interreseerd me geen reet hoe het met DSB gaat ik zit lekker veilig bij Postbank/ING
Mijn centjes staan ook veilig bij de rabobank, maar dat was mijn punt niet.

Het is gewoon heerlijk om te zien hoe die bij elkaar gekochte scheitclub in de kaasstad nu helemaal uit elkaar dondert. Het was natuurlijk niet te vermijden, omdat AZ nu eenmaal alleen kan bestaan door het geld van Scheringa. Maar nu komt natuurlijk alles in een stroom versnelling, spelers die straks het hazenpad kiezen, en fagot Koeman die garant staat voor een sportief debacle.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 14 oktober 2009 - 10:01   quote  deeplink  
misschien op het AZ forum
bram
 bram - woensdag 14 oktober 2009 - 10:13   quote  deeplink  
ook aegon die sponsor van 020 heeft problemen,dat zou helemaal geweldig zijn.
moa
 moa - woensdag 14 oktober 2009 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 10:13 schreef bram het volgende:
ook aegon die sponsor van 020 heeft problemen,dat zou helemaal geweldig zijn.
Zou mooi zijn, maar Aegon is natuurlijk niet te vergelijken met Scheringa.
De joden hebben zo weer een nieuwe sponsor voor hetzelfde geld.
bram
 bram - woensdag 14 oktober 2009 - 10:33   quote  deeplink  
heb je gelijk in,maar om ze ff te laten zweten lijkt me wel leuk
Rovert
 Rovert - woensdag 14 oktober 2009 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 09:24 schreef moa het volgende:
Waarom heeft er nog niemand een topic gestart over al het leed bij DSB en sportclub DSB ?
waarom wel?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 oktober 2009 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 09:24 schreef moa het volgende:
Waarom heeft er nog niemand een topic gestart over al het leed bij DSB en sportclub DSB ? Het lijkt er op dat AZ weer snel naar de onderste regionen van het nederlands voetbal zal verkassen.

Mijn mening:

WoeHAHAHAHAHA
misschien op het az forum
Rovert
 Rovert - woensdag 14 oktober 2009 - 11:53   quote  deeplink  
Of anders op het dsb-forum?
schelehond
 schelehond - woensdag 14 oktober 2009 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 09:28 schreef qwerto het volgende:
het interreseerd me geen reet hoe het met DSB gaat ik zit lekker veilig bij Postbank/ING
Postbank/ING komt ook aan de beurt, geloof me maar.
SFey
 SFey - woensdag 14 oktober 2009 - 12:13   quote  deeplink  
Ik hoop van niet
Milo
 Milo - woensdag 14 oktober 2009 - 12:18   quote  deeplink  
De abn amro is ook al met charme offensief begonnen! zij raken ook veel klanten kwijt!
Rovert
 Rovert - woensdag 14 oktober 2009 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 12:12 schreef schelehond het volgende:

[..]

Postbank/ING komt ook aan de beurt, geloof me maar.
ING is al aan de beurt (geweest)
Rovert
 Rovert - woensdag 14 oktober 2009 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 12:12 schreef schelehond het volgende:

[..]

Postbank/ING komt ook aan de beurt, geloof me maar.
ING is al aan de beurt (geweest)
damien
 damien - woensdag 14 oktober 2009 - 12:43   quote  deeplink  
het verschil tussen dsb en die andere banken is dat dsb maar een klein bankje is, die andere zullen altijd gered worden door de staat anders donderd de economie in elkaar
Rovert
 Rovert - woensdag 14 oktober 2009 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 12:43 schreef damien het volgende:
het verschil tussen dsb en die andere banken is dat dsb maar een klein bankje is, die andere zullen altijd gered worden door de staat anders donderd de economie in elkaar
Gelukkig had ik mijn meeste miljoenen vorig jaar al op een ijslandse bank gezet
De Spot
 De Spot - woensdag 14 oktober 2009 - 13:12   quote  deeplink  
Heb niks met AZ, maar vind het wel grappig dat zo'n Boertje uit Frieslan lekker op zijn muil is gegaan!!

Heb er ook mijn poen niet staan.
De Spot
 De Spot - woensdag 14 oktober 2009 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 13:07 schreef Rovert het volgende:

[..]

Gelukkig had ik mijn meeste miljoenen vorig jaar al op een ijslandse bank gezet
ha ha ha
moa
 moa - woensdag 14 oktober 2009 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 13:12 schreef De Spot het volgende:
Heb niks met AZ, maar vind het wel grappig dat zo'n Boertje uit Frieslan lekker op zijn muil is gegaan!!

Heb er ook mijn poen niet staan.
Muil dicht, hij is geen Fries, dan had hij zich wel aan hoerenveen verbonden.
Rovert
 Rovert - woensdag 14 oktober 2009 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 13:12 schreef De Spot het volgende:
Heb niks met AZ, maar vind het wel grappig dat zo'n Boertje uit Frieslan lekker op zijn muil is gegaan!!

Heb er ook mijn poen niet staan.
Ja weet je, Scheringa ziet er uit als een jan lul en hij is er ook één voor 100%, maar hij heeft volgens mij wel op eigen kracht iets opgebouwd wat de meeste mensen niet voor elkaar krijgen omdat die liever vanaf hun bank voor de tv iedereen af zitten te zeiken (zoals ik). En dat vind ik best wel knap, misschien heeft hij het gedaan over de rug van duizenden naieve nederlanders met boter op hun hoofd, maar hij heeft wel iets opgebowud. en dat vind ik knap.

Om nou succesvolle mensen graag op hun bek te zien gaan, komt denk ik voort uit jaloezie, jaloers op het succes van de ander, het geld en/of de macht.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 oktober 2009 - 14:16   quote  deeplink  
Vind het wel triest voor Diwwuk.

Wat AZ betreft.GA EENS DOOD!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 oktober 2009 - 21:03   quote  deeplink  
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 14 oktober 2009 - 21:06   quote  deeplink  
whahahahahaha......die is wel lache
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 oktober 2009 - 21:13   quote  deeplink  
hehehehe vond ik ook...
MMM
 MMM - woensdag 14 oktober 2009 - 21:43   quote  deeplink  
't is waar, tis eg, ja al je geld is weg, DSB Bank, DSB Bank

Melodie van He's here, He's there, He's fucking everywhere..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2009 door MMM --
Rovert
 Rovert - woensdag 14 oktober 2009 - 21:50   quote  deeplink  
klinkt goed, gaan we zingen

alleen jammer dat alle spaarders hun geld terug krijgen tot 100.000 euro, en daar gaan wij als belastingbetaler voor opdraaien
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 oktober 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 21:50 schreef Rovert het volgende:
klinkt goed, gaan we zingen

alleen jammer dat alle spaarders hun geld terug krijgen tot 100.000 euro, en daar gaan wij als belastingbetaler voor opdraaien
Al die pandjes verkopen ,dat stadion dembele enzo,Dirk z`n museum en alles wat op zijn eigen rekening staat en we hoeven niet veel bij te leggen ....
Pietje
 Pietje - woensdag 14 oktober 2009 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 12:12 schreef schelehond het volgende:

[..]

Postbank/ING komt ook aan de beurt, geloof me maar.
Ik weet zeker van niet. Het zijn totaal verschillende banken. Scheringa is (was) eigenaar en de enige aandeelhouder. ING/Postbank en de overige banken hebben eem volledig andere structuur.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 14 oktober 2009 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 21:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet zeker van niet. Het zijn totaal verschillende banken. Scheringa is (was) eigenaar en de enige aandeelhouder. ING/Postbank en de overige banken hebben eem volledig andere structuur.
niet enig aandeelhouder, maar wel de grote jongen;)
Pietje
 Pietje - woensdag 14 oktober 2009 - 22:02   quote  deeplink  
Ik heb het zojuist ook op het AZ-forum geschreven: bij al dat gedoe moet ik wel denken aan die 2.000 werknemers van DSB-bank die hun baan gaan verliezen. Daar heb ik enorm medelijden mee. Met Scheringa, die over de rug van de consument onwaarschijnlijk rijk is geworden heb ik dat gevoel van medelijden bepaald niet...
Pietje
 Pietje - woensdag 14 oktober 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 21:59 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

niet enig aandeelhouder, maar wel de grote jongen;)
Nee, echt waar Jappie, hij (Scheringa) is de enige aandeelhouder. Er bestaat wel een raad van bestuur, maar die zijn geen aandeelhouder.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 14 oktober 2009 - 22:05   quote  deeplink  
las een berichtje bij elsevier dat ie ook een schuld had staan bij de dsb van 'slechts' 128 miljoen................
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 14 oktober 2009 - 22:07   quote  deeplink  
sorry, je heb helemaal gelijk;)
Rovert
 Rovert - woensdag 14 oktober 2009 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Al die pandjes verkopen ,dat stadion dembele enzo,Dirk z`n museum en alles wat op zijn eigen rekening staat en we hoeven niet veel bij te leggen ....
volgens mij zijn zijn museum en het stadion enzo onafhankelijk van de dsb bank
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 oktober 2009 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 22:02 schreef Pietje het volgende:
Ik heb het zojuist ook op het AZ-forum geschreven: bij al dat gedoe moet ik wel denken aan die 2.000 werknemers van DSB-bank die hun baan gaan verliezen. Daar heb ik enorm medelijden mee. Met Scheringa, die over de rug van de consument onwaarschijnlijk rijk is geworden heb ik dat gevoel van medelijden bepaald niet...
mee eens op de leningverstrekkende medewerkers na dan,zij wisten donders goed dat zij hun medemens oplichte met die polisen van de dsb.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 oktober 2009 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 22:08 schreef Rovert het volgende:

[..]

volgens mij zijn zijn museum en het stadion enzo onafhankelijk van de dsb bank
waarom heet het dan de DSB stadion??
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 14 oktober 2009 - 22:11   quote  deeplink  
omdat dsb daar geld voor betaald. netzoals philips stadion, maar is toch van pisvee
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 oktober 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 22:11 schreef Jappie_FEY het volgende:
omdat dsb daar geld voor betaald. netzoals philips stadion, maar is toch van pisvee
Wie heeft de 51 miljoen betaald die de bouw van het stadion mogelijk maakte....?
Pietje
 Pietje - woensdag 14 oktober 2009 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 22:07 schreef Jappie_FEY het volgende:
sorry, je heb helemaal gelijk;)
Die kerel gunnen wij allemaal wel wat ;-))
Kan hij zich thuis een beetje gaan zitten schamen, dat hij zoveel mensen in de financiële ellende heeft gestort. Maar dat soort lieden schamen zich niet zo snel, die hebben over het algemeen weinig last van schuldgevoel. Ben ook wel (met jullie allemaal) benieuwd hoe het verder zal gaan met al zijn speeltjes, zoals AZ inderdaad, maar ook de schaatsers, enzovoort en zijn musuem en al zijn kunstwerken. Hij heeft ook de nodige gigantische boerderijen in bezit. Als ik rechter zou zijn, zou ik als vonnis uitspreken: alles verkopen en allereerst de hypotheek-gedupeerden schadeloos stellen en dan pas de andere schulden (leningen) aflossen wanneer er nog iets overblijft. Ik vrees echter, dat het precies omgekeerd zal zijn...
Pietje
 Pietje - woensdag 14 oktober 2009 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 22:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

mee eens op de leningverstrekkende medewerkers na dan,zij wisten donders goed dat zij hun medemens oplichte met die polisen van de dsb.
Dat ben ik helemaal met je eens, Leon. Dat heb ik zojuist ook op het AZ-forum geschreven naar aanleiding van een identieke post van Boss.
Ik heb je een poosje gemist, maar heb inmiddels begrepen dat je van je vakantie genoten hebt ;-) Welkom thuis!
Pietje
 Pietje - woensdag 14 oktober 2009 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 22:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

waarom heet het dan de DSB stadion??
DSB staat voor Dirk Scheringa Beheer. Die kerel is zo ontzettend publieksgeil. Het liefst heeft hij dat er in elke stad een standbeeld van hem wordt opgericht, a la Saddam destijd in Irak. Omdat dat niet lukte, heeft hij zijn stadion maar naar zichzelf genoemd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 oktober 2009 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 22:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens, Leon. Dat heb ik zojuist ook op het AZ-forum geschreven naar aanleiding van een identieke post van Boss.
Ik heb je een poosje gemist, maar heb inmiddels begrepen dat je van je vakantie genoten hebt ;-) Welkom thuis!
Dank je Pietje ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 oktober 2009 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 22:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

DSB staat voor Dirk Scheringa Beheer. Die kerel is zo ontzettend publieksgeil. Het liefst heeft hij dat er in elke stad een standbeeld van hem wordt opgericht, a la Saddam destijd in Irak. Omdat dat niet lukte, heeft hij zijn stadion maar naar zichzelf genoemd.
Ik krijg de kriebels van die schijnheilige overkommende dominee.
Zogenaamd OZOOOOO sympathiek maar hij is gewoon de grootste oplichter
in Nederland.Ik begrijp niet dat ze in het west Friese Wognum met die
engerd mee janken??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 oktober 2009 - 22:26   quote  deeplink  
PS ik begrijp zelfs niet dat hij de bak in gaat samen met Zalm en die andere oplichter van de ABN Amro
Pietje
 Pietje - woensdag 14 oktober 2009 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 22:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
PS ik begrijp zelfs niet dat hij de bak in gaat samen met Zalm en die andere oplichter van de ABN Amro
Ook dat schreef ik zojuist op het AZ-forum (Tjee, wat heb ik het druk ;-))) ) Scheringa is in mijn ogen een crimineel met z'n woekerrente, maar Zalm, die eerst als minister de oorlog verklaarde aan Scheringa en vervolgens een aantal jaren naast die oplichter doende was om naïeve consumenten een poot uit te draaien is net zo dubieus. En die mag zich nu topman van ABN Amro noemen. Ik heb overigens wel begrepen, dat naast dat hele Scheringa-gedoe, ook de rol van Zalm daar wordt onderzocht. Ben benieuwd of er weer eens het deksel van een doofpotje wordt opgetild om er iets in te stoppen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 oktober 2009 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 22:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ook dat schreef ik zojuist op het AZ-forum (Tjee, wat heb ik het druk ;-))) ) Scheringa is in mijn ogen een crimineel met z'n woekerrente, maar Zalm, die eerst als minister de oorlog verklaarde aan Scheringa en vervolgens een aantal jaren naast die oplichter doende was om naïeve consumenten een poot uit te draaien is net zo dubieus. En die mag zich nu topman van ABN Amro noemen. Ik heb overigens wel begrepen, dat naast dat hele Scheringa-gedoe, ook de rol van Zalm daar wordt onderzocht. Ben benieuwd of er weer eens het deksel van een doofpotje wordt opgetild om er iets in te stoppen.
Omzichzelf eens geloofwaardig te maken wordt het eens tijd dat ze die doofpotjes in de zee gooien.Met de achteruitgang van de socialen zekerheden in dit land,loopt het vroeg of laat eens uit de hand.Want er komt een tijd vroeg of laat dat het volk dit allemaal niet meer pikken gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2009 door Leon FR1908 --
Pietje
 Pietje - woensdag 14 oktober 2009 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 22:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Omzichzelf eens geloofwaardig te maken wordt het eens tijd dat ze die doofpotjes in de zee gooien.Met de achteruitgang van de socialen zekerheden in dit land,loopt het vroeg of laat eens uit de hand.Want er komt een tijd vroeg of laat dat het volk dit allemaal niet meer pikken gaat.
Daar hoop ik ook al lang op. Er zijn een hoop misstanden in ons landje. (Gelukkig ook veel goeds...) Maar toch. Ook met ons koningshuis. Een dure liefhebberij, waarop ik principieel afgeef. Ik ben dan ook een erkend republikein. Maar dat is een andere discussie...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2009 door Pietje --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 oktober 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 - 22:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar hoop ik ook al lang op. Er zijn een hoop misstanden in ons landje. (Gelukkig ook veel goeds...) Maar toch. Ook met ons koningshuis. Een dure liefhebberij, waarop ik principieel afgeef. Ik ben dan ook een erkend republikein. Maar dat is een andere discussie...
Als de Koningin het voor het zeggen had gingen ze allemaal de bak in...
Ik heb nog steeds het idee dat het koningshuis meer achter het volk staan
dan het zooitje in Den Haag...
Maar goed het is idd een andere discusie..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar is het DSB topic?









0.0089290