|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Wijnaldum mogelijk de vervanger van De Guzman (FR-Fanatic)
|
|
|
bram
|
|
|
wat vinden jullie? ik denk prima oplossing |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Lijkt me de logische opvolger. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hoewel een voorhoede met Cisse in de spits, Tomasson achter Cisse op de plek van Guzman, en dan op de zijkanten Slory en Biseswar ook te proberen valt.
Het zou een uitkomst zijn als Wijnaldum zich in een rol kan schikken als defensieve middenvelder naast Fer ipv. Ahmadi.
Biseswar - Cisse - Slory - - - - - Tomasson - - - Fer Wijnaldum - - - Gio Vlaar Bahia Fernandez (Nu dus Leerdam) - - - - Darley
Lijkt mij een team dat mee kan doen om de titel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 - 14:06 schreef moa het volgende:Hoewel een voorhoede met Cisse in de spits, Tomasson achter Cisse op de plek van Guzman, en dan op de zijkanten Slory en Biseswar ook te proberen valt. Het zou een uitkomst zijn als Wijnaldum zich in een rol kan schikken als defensieve middenvelder naast Fer ipv. Ahmadi. Biseswar - Cisse - Slory - - - - - Tomasson - - - Fer Wijnaldum - - - Gio Vlaar Bahia Fernandez (Nu dus Leerdam) - - - - Darley Lijkt mij een team dat mee kan doen om de titel. Zo zie ik het ook voor me. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
zal mario ff bellen dat we er uit zijn |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Valt me op, dat Babovic niet in het verhaal voorkomt......... Hij heeft toch ook potentie om links te spelen? Dus: Biseswar--Tomasson--Slory --Babovic-- --Fer--Wijnaldum-- Gio--Vlaar--Bahia--Leerdam v.Dijk/Darley Leerdam komt er ook, dus waarom Babo niet? |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Goede opstelling is het alleen niet te aanvallend met ook Wijnaldum op 1 van de controlerende posities op het middenveld.
Tegen Sparta kan het maar tegen de Jode ofzo???Az?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tegen Ajax hoef je alleen maar te zorgen dat Het konijn niet kan ballen, oftewel Bahia op Schwalbares en klaar. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 - 14:42 schreef Stylzz het volgende:Tegen Ajax hoef je alleen maar te zorgen dat Het konijn niet kan ballen, oftewel Bahia op Schwalbares en klaar. of fer op die tuimelaar en babovic inbrengen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 - 14:40 schreef De Spot het volgende:Goede opstelling is het alleen niet te aanvallend met ook Wijnaldum op 1 van de controlerende posities op het middenveld. Tegen Sparta kan het maar tegen de Jode ofzo???Az?? Uhm, ja het is natuurlijk dan wel de bedoeling dat Wijnaldum voornamelijk opbouwend werk verricht, en dus alleen mee aanvalt wanneer dat verantwoord is. (Ik weet niet of wijnaldum uit de voeten zou kunnen als defensieve middenvelder) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 - 14:36 schreef Djee het volgende:Valt me op, dat Babovic niet in het verhaal voorkomt......... Hij heeft toch ook potentie om links te spelen? Dus: Biseswar--Tomasson--Slory --Babovic-- --Fer--Wijnaldum-- Gio--Vlaar--Bahia--Leerdam v.Dijk/Darley Leerdam komt er ook, dus waarom Babo niet? Ik zie in babovic nog geen basis speler voor de winterstop (Voor zover van toepassing) Ik hoop natuurlijk wel dat hij het de andere middenvelders lastig gaat maken. Het lijkt me verstandig om babovic met Fer Ahmadi en wijnaldum te laten vechten om de centrale plaatsen op het middenveld, voor de nummer 10 positie hebben we al Tomasson en Bruins. (+ evt. de Guzman als die blijft)
Ik ben er van overtuigd dat naast de noodoplossing Tomasson, alleen Cisse een goede kandidaat is voor de spits positie, als alternatieven hebben we alleen jeugdspelers en een Makaay die volgend jaar niet meer bij ons is. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik citeer mezelf even : "Het zou een uitkomst zijn" :P Speculeren noem ik dat :P |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Met Cisse in de spits heb je niet echt een goaltjesdief/afmaker. Ik vind dat Tomassoon deze rol goed heeft ingevuld en ik zou hem daarom op de spitspositie laten staan. Wijnaldum op de plek van de Guzman vind ik een logische keuze. Zeker met zijn vorm van vorig jaar. En de laatste wedstrijd speelde die al een stuk beter en het kan nog een stuk beter daar ben ik van overtuigd |
|
|
|
|
bram
|
|
|
is het geen optie om die manteiga bij de selectie te halen,zowel verdedigend als aanvallend sterk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
de Vrij op rechts, te vroeg? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: nee hoor helemaal eens,wat goed is komt snel |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
wijnaldum moet het maar uitvechten met makaay vind ik. wijnaldum zie ik er graag staan. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dat zijn de beste citaten om te citeren |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: beetje te hoge dunk van jezelf? bescheidenheid siert een ieder,of je bent geen rotterdammer |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Nu nog een vervanger voor El Dramadi |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: manteiga,vraag maar aan ovi |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
FTID moa ovi jappie djee craven
stylzz milo hotjumper bram rovert
De beste opstelling tegen die joden! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ik zeg dat de citaten van Moa de beste zijn die er zijn en dan denk jij dat ik een hoge dunk van mezelf heb? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 - 16:39 schreef Milo het volgende:FTID moa ovi jappie djee craven stylzz milo hotjumper bram rovert De beste opstelling tegen die joden! Ahh, ik mag op goal, das goed, dan kan ik af en toe nog eens in contact gaan met de supporters achter me |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik wilde leon ook opstellen maar hij is niet fit hij heeft te veel gezopen tijdens zijn vakantie |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ik denk dat leon het meeste rendement oplevert als verzorger |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
lekker, bidons met bier hahahaha.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
En dan kan hij op de bank (naast de coach)lekker zitten tussen het verzorgen door |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
@Rovert, ik wil wel een premie ontvangen hoor, voor elke assist/doelpunt die maak! Zit momenteel ff krap bij kas, snappie hahahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
he djee, meteen over geld lullen! gvd je lijkt v hooydonk wel! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 - 16:43 schreef Rovert het volgende:[..] Ahh, ik mag op goal, das goed, dan kan ik af en toe nog eens in contact gaan met de supporters achter me ik ben spits,1,95 lang en weeg schoon aan de haak 125kg,beuken tegen die joden |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 - 16:54 schreef Djee het volgende:@Rovert, ik wil wel een premie ontvangen hoor, voor elke assist/doelpunt die maak! Zit momenteel ff krap bij kas, snappie hahahaha ik heb begrepen dat er sowieso weinig geld in kas zit
besloten wordt waarschijnlijk dat iedereen scoort een keuze mag maken uit de vrouwen van leon/craven en koi |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
spits? je bent te zwaar voor een spits! jij mag die konijn slachten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2009 door Milo -- |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
@Milo.........tja...ik dacht.........tja........euh.........okee...solly! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
maak je net zulke vrije trappen als van Hooydonk? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
@Rovert, dan moet ik de mijne dus thuis laten? Is wel een jaloers type hoor! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Rovert, op m'n blote kakkies nog beter!(gniffel) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
craven is koning plaatjes plakken!!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
djee niet naast je schoenenlopen komt zo 020 over ;) |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Gadverdamme! da's nooit de bedoeling, ik let niet op die ....020-ers! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 - 15:07 schreef moa het volgende:[..] Uhm, ja het is natuurlijk dan wel de bedoeling dat Wijnaldum voornamelijk opbouwend werk verricht, en dus alleen mee aanvalt wanneer dat verantwoord is. (Ik weet niet of wijnaldum uit de voeten zou kunnen als defensieve middenvelder) Voetballend wel alleen te licht voor als balafpakker en daar heb je der maar 1 van met Fer op het middenveld,weet niet of die Babovic daar kan spelen??? |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: kan zeker maar gelijk basis???? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Zelfde verhaal als Babo lijkt me. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
denk dat die braso verder is |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 - 16:39 schreef Milo het volgende:FTID moa ovi jappie djee craven stylzz milo hotjumper bram rovert De beste opstelling tegen die joden! ahhhh......een kenner |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Morpheus79
|
|
|
Goede zaak dat de we van de Guzman af zijn. Nu is er ruimte voor Wijnaldum, Bruins en Babovic om het te bewijzen. De Guzman wil toch niet bijtekenen laat hem maar op zoek gaan naar een nieuwe club. Ik ben benieuwd welke club zit te wachten op een speler die aan beide knieƫn zo'n zware blessure heeft opgelopen. Als hij een contract had getekend bij Feyenoord had hij de komende jaren meer zekerheid gehad. Maar goed voetballers zijn korte termijn denkers. |
|
|
|