BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bananenrepubliek en voetbal.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 15 oktober 2009 - 13:47   quote  deeplink  
Het gaat goed in Nederland met een tovenaarsleerling als premier die door het land gaat schouderklopjes uitdelend aan VOC jongens als D. Scheringa en zich druk maakt over het neukgedrag van Jantje Smit met het grote lid en Yolanthe. Waar Rick van de Boog zich na een paar succesvolle duistere deals begeeft aan de onderhandelingstafel met de eigenaardige maar toch ook wel weer sympathieke Munsterman, en zichzelf daarbij presenteert als succesvol zakenman. In het proces Elia en Braafheid achterlatend met het slechte gevoel bij Ajax dat veel Feyenoorders sowieso al hebben.

Een eerzame Feyenoordsupporter als W. Bos probeert inmiddels het land te verlossen van loanshark nummer 1 en wordt daarin gedwarsboomd door luier rechters, het CDA en de VVD.

Als Feyenoordsupporter schaar ik mij volledig achter de minister van financien om, weliswaar veel te laat, de bezem te halen door het Nederlandse financiele systeem van uitzuigerij en koppelverkoop te beginnen met die schaats en lelijke kunstbank DSB. Het zou goed zijn als de minister ook elke bewoner van dit land een klein boekje ter hand stelt (desnoods in stripformaat) waarin wordt uitgelegd dat het goed is om maar 1 paar schoenen per jaar, en 1 radio en 1 tv per 20 jaar te kopen, matig te eten en drinken en regelmatig te bewegen en of sporten, veel te lezen en braaf te studeren.

Zo'n boekje zou ingeleid kunnen worden door de oma van Wijnaldum, Mario Been (voor de serieus komische noot) en Agnes Kant (voor het streng maar toch wel een beetje lekkere).

We gaan de wereld verbeteren en als Feyenoord supporters gaan we voorop!

Feyenoorders aller landen verenigd u! Hand in hand kameraden
Hup Feyenoord1

Blijf bananen eten. Maar wel met mate

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 oktober 2009 door sportdwaas --
Rovert
 Rovert - donderdag 15 oktober 2009 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 - 13:47 schreef sportdwaas het volgende:
In het proces Elia en Braafheid achterlatend met het slechte gevoel bij Ajax dat veel Feyenoorders sowieso al hebben.
Dit mag je even uitleggen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 oktober 2009 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 - 13:47 schreef sportdwaas het volgende:

Een eerzame Feyenoordsupporter als W. Bos probeert inmiddels het land te verlossen van loanshark nummer 1 en wordt daarin gedwarsboomd door luier rechters, het CDA en de VVD.

of deze.. pamper rechters?
bram
 bram - donderdag 15 oktober 2009 - 14:47   quote  deeplink  
gaarne uitleg
Kadaver
 Kadaver - donderdag 15 oktober 2009 - 14:51   quote  deeplink  
Sportdwaas is weer Sportdwaas. Geen gezeur meer over Gertjan Verbeek en verwende profs, maar gewoon weer concentreren op waar hij goed in is: schrijven!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 oktober 2009 - 15:39   quote  deeplink  
grappig stukkie.
sevillana
 sevillana - donderdag 15 oktober 2009 - 16:26   quote  deeplink  
Hit the road, sportdwaas!
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 15 oktober 2009 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 - 14:19 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dit mag je even uitleggen
Nou die Rick van den Boog die hangt een beetje de superslimme zakenman uit en het komt er aan de onderhandelingstafel op neer: Luister nou eens effe als ik wat zeg is het waar en durf me niet tegen te spreken. De oma van Braafheid, die als voetbalmakelaar optreedt voor een aantal Suriprofs, was daar niet van gediend. En ging dan toch maar liever braadworst eten met Hoeness een echte voetbalman. Edson haar kleinzoon kreeg de kriebels van die Rick van de B. omdat nu eenmaal niet alle voetballers gediend zijn van praatjes. Kijk Rick van de Boog is begonnen bij Leen van Frisia op de postkamer en zodoende kon hij op grond van schending van briefgeheim voorkennis ontwikkelen op basis waarvan hij onschuldigen levenswerk afhandig heeft kunnen maken voor een appel en een ei.

Luisteren naar je oma. Het is te hopen dat niet alleen Surinaamse jeugdspelers dat doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 oktober 2009 door sportdwaas --
Rovert
 Rovert - donderdag 15 oktober 2009 - 16:42   quote  deeplink  
ik vroeg me meer af wat je bedoelde met 'dat veel Feyenoorders sowieso al hebben'
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 15 oktober 2009 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 - 16:42 schreef Rovert het volgende:
ik vroeg me meer af wat je bedoelde met 'dat veel Feyenoorders sowieso al hebben'
Gewoon dat veel Feyenoorders geen goed gevoel hebben bij Ajax. Dacht ik te bedoelen. Beetje open deur politiek dus
Rovert
 Rovert - donderdag 15 oktober 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Oooooooh, ja sorry mijn iq ligt rond de 14, ik snapte het gewoon niet, zat nog met mijn hoofd bij FC Twente, stom, mijn fout.

als ik wat over je column mag zeggen, heeft niets met Feyenoord te maken en Agnes Kant is verantwoordelijk voor 40% van alle impotente mannen van Nederland
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 15 oktober 2009 - 17:27   quote  deeplink  
De hele wereld draait toch om Feyenoord
Rovert
 Rovert - donderdag 15 oktober 2009 - 18:44   quote  deeplink  
:-)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 oktober 2009 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 - 16:28 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Luisteren naar je oma. Het is te hopen dat niet alleen Surinaamse jeugdspelers dat doen
Dan mag ik wel eens naar die derek oligvie gaan, mn oma is al 18 jaar dood
Rovert
 Rovert - donderdag 15 oktober 2009 - 18:52   quote  deeplink  
dat is dan de enige reden om naar die derek toe te gaan, of je moet graag tussen hysterische ouders willen zitten?
bram
 bram - donderdag 15 oktober 2009 - 19:01   quote  deeplink  
jomanda is goedkoper,die zegt niks
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 oktober 2009 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 - 18:52 schreef Rovert het volgende:
dat is dan de enige reden om naar die derek toe te gaan, of je moet graag tussen hysterische ouders willen zitten?
hahahahahahaha
Rovert
 Rovert - donderdag 15 oktober 2009 - 20:12   quote  deeplink  
van die ouders zonder enige hersencel die dan opeens het knauwerige schotse accent van derek kunnen verstaan
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 oktober 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 - 20:12 schreef Rovert het volgende:
van die ouders zonder enige hersencel die dan opeens het knauwerige schotse accent van derek kunnen verstaan
er komt iets door.... is er iemand in de zaal die wat heeft met de naam John.... niet ik meende toch duidelijk een john doorkomen... wacht... wacht... (grijpt dramatisch naar het hoofd) Jan... ja u daar, ietwat labiele mevrouw.... uw man die vorig jaar overleden is... ja.. ik krijg wat door...ja... ja... oh ... ik moet u zeggen dat een soa testje geen overbodige luxe is....
Rovert
 Rovert - donderdag 15 oktober 2009 - 20:39   quote  deeplink  
:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bananenrepubliek en voetbal.









0.0066342