BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi wil nare smaak tegen Sparta wegspoelen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 15 oktober 2009 - 15:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

El Ahmadi wil nare smaak tegen Sparta wegspoelen (FR12.nl)

fredje
 fredje - vrijdag 16 oktober 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 16:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Nooit niet!!!! Ik heb het helemaal gehad met die regering hier! En al dat uitschot uit andere landen! Godverdomme uit mijn eigen stad moeten trekken omdat ik het niet veilig vond voor mijn dochters. Dan niet eens gehad over mijn grootouders die de stad opgebouwd hebben na de oorlog en na zes uur s'avonds (zomer of winter) niet meer naar buiten durven. Velen denken net zo als ik maar verkondigen het alleen binnenshuis. Ik niet. Ik verkondig het altijd en overal. Ook als mensen voor me staan!
Wat had je gedacht dan? lekker rustig oud worden geslacht na geslacht?
Vergeten dat de meeste van ze met boten hierheen zijn gebracht.
Met de ontwikkeling van Afrika tegenwoordig zouden er zeker nog geen vliegtuigen bestaan.
Wat ik bedoel te zeggen, hadden niet je grootouders, maar je voorouders die gasten destijds ook maar met rust gelaten.
Maar nee ze werden door je voorouders als beesten behandeld.
En nu de beesten nu in je land tekeer gaan, ben je boos op de regering.
Sterker nog, de meeste haters van buitenlanders zijn figuren die het absoluut niet gemaakt hebben in de maatschappij.
Ze leven net als de vele beesten van een uitkering of een minimum loon.
Dus kortom,
Laten we het maar weer over voetbal hebben, en met name FEYENOORD.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 16 oktober 2009 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 17:07 schreef fredje het volgende:

[..]

Wat had je gedacht dan? lekker rustig oud worden geslacht na geslacht?
Vergeten dat de meeste van ze met boten hierheen zijn gebracht.
Met de ontwikkeling van Afrika tegenwoordig zouden er zeker nog geen vliegtuigen bestaan.
Wat ik bedoel te zeggen, hadden niet je grootouders, maar je voorouders die gasten destijds ook maar met rust gelaten.
Maar nee ze werden door je voorouders als beesten behandeld.
En nu de beesten nu in je land tekeer gaan, ben je boos op de regering.
Sterker nog, de meeste haters van buitenlanders zijn figuren die het absoluut niet gemaakt hebben in de maatschappij.
Ze leven net als de vele beesten van een uitkering of een minimum loon.
Dus kortom,
Laten we het maar weer over voetbal hebben, en met name FEYENOORD.
Tja, zo kan je natuurlijk wel even doorgaan. Ieder land heeft slavenhandel gehad. Maar het komt er hier nu op neer: Omdat de voorouders van de Nederlanders, een paar honderd jaar geleden aan slavenhandel deden, mogen wij er nu niets meer van zeggen. Ik vind gewoon dat Nederland iets minder tolerant moet worden, ten opzichte van IEDEREEN.
Milo
 Milo - vrijdag 16 oktober 2009 - 17:12   quote  deeplink  
oke, ff een andere vraag ik heb je colum gemist deze week ;)
bram
 bram - vrijdag 16 oktober 2009 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 17:07 schreef fredje het volgende:

[..]

Wat had je gedacht dan? lekker rustig oud worden geslacht na geslacht?
Vergeten dat de meeste van ze met boten hierheen zijn gebracht.
Met de ontwikkeling van Afrika tegenwoordig zouden er zeker nog geen vliegtuigen bestaan.
Wat ik bedoel te zeggen, hadden niet je grootouders, maar je voorouders die gasten destijds ook maar met rust gelaten.
Maar nee ze werden door je voorouders als beesten behandeld.
En nu de beesten nu in je land tekeer gaan, ben je boos op de regering.
Sterker nog, de meeste haters van buitenlanders zijn figuren die het absoluut niet gemaakt hebben in de maatschappij.
Ze leven net als de vele beesten van een uitkering of een minimum loon.
Dus kortom,
Laten we het maar weer over voetbal hebben, en met name FEYENOORD.
eens,ik zou het geschreven kunnen hebben,maar ja weekend he en tijd voor alcoholische versnapering
bram
 bram - vrijdag 16 oktober 2009 - 17:13   quote  deeplink  
milo vriend ik maar denken dat je mij miste
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 16 oktober 2009 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 17:12 schreef Milo het volgende:
oke, ff een andere vraag ik heb je colum gemist deze week ;)
Dat klopt. Het was een samenloop van omstandigheden. Ik heb bij een andere site aan een ander onderwerp gewerkt, en heb helaas niet de tijd, en een stukje motivatie gehad deze week. Maar volgende week ligt er weer een verse!
Milo
 Milo - vrijdag 16 oktober 2009 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 17:13 schreef bram het volgende:
milo vriend ik maar denken dat je mij miste
hahahaha als kiespijn...vriend ;)
Milo
 Milo - vrijdag 16 oktober 2009 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 17:14 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Dat klopt. Het was een samenloop van omstandigheden. Ik heb bij een andere site aan een ander onderwerp gewerkt, en heb helaas niet de tijd, en een stukje motivatie gehad deze week. Maar volgende week ligt er weer een verse!
niet toch op een 020 site he!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 16 oktober 2009 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 17:18 schreef Milo het volgende:

[..]

niet toch op een 020 site he!
Zeker niet.
Milo
 Milo - vrijdag 16 oktober 2009 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 17:12 schreef bram het volgende:

[..]

eens,ik zou het geschreven kunnen hebben,maar ja weekend he en tijd voor alcoholische versnapering
Zeker, tijd voor bier!
Milo
 Milo - vrijdag 16 oktober 2009 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 17:19 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Zeker niet.
Je weet het nooit he!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 16 oktober 2009 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 17:22 schreef Milo het volgende:

[..]

Je weet het nooit he!
hehehe
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 16 oktober 2009 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 17:00 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Ik leg geen énkele schuld bij de Nederlanders. Ik ben Nederland zeer dankbaar voor alles, en nee ik ben niet voor de lol gekomen. Wij z'n gevlucht..
Jij schrijft zelfs goed Nederlands (dus spreken helemaal), dus ben jij een goed voorbeeld voor velen.
craven
 craven - vrijdag 16 oktober 2009 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 17:07 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Irak
zie geen column hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 16 oktober 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 17:07 schreef fredje het volgende:

[..]

Wat had je gedacht dan? lekker rustig oud worden geslacht na geslacht?
Vergeten dat de meeste van ze met boten hierheen zijn gebracht.
Met de ontwikkeling van Afrika tegenwoordig zouden er zeker nog geen vliegtuigen bestaan.
Wat ik bedoel te zeggen, hadden niet je grootouders, maar je voorouders die gasten destijds ook maar met rust gelaten.
Maar nee ze werden door je voorouders als beesten behandeld.
En nu de beesten nu in je land tekeer gaan, ben je boos op de regering.
Sterker nog, de meeste haters van buitenlanders zijn figuren die het absoluut niet gemaakt hebben in de maatschappij.
Ze leven net als de vele beesten van een uitkering of een minimum loon.
Dus kortom,
Laten we het maar weer over voetbal hebben, en met name FEYENOORD.
Gedeeltelijk eens! Het verhaal dat we ze hierheen hebben gehaald dat klopt maar denk dat zeker 80% is gekomen nadat er al vliegtuigen bestonden. Dus een fout van de regering. Echte vluchtelingen vind ik niet niets mis mee. Hoeveel allochtonen in Nederland zijn er echte vluchtelingen? Minder dan 30% schat ik. Sowieso als ze zich gedragen mogen ze van mij allemaal blijven. En natuurlijk fatsoenlijk Nederlands leren en zich aan passen. dit doet ongeveer 70% alleen niet. Ik leef overigens absoluut niet van een minimum loon of uitkering. De regering moet zich eens hard op stellen. Criminele activiteiten? Er uit!! Binnen twee jaar geen fatsoenlijk nederlands? Er uit! Als we daar mee beginnen is het probleem zo opgelost. En al zeker geen mensen met twe paspoorten in de politiek. Dit land gaat helemaal kapot. Rechts aan de macht!!!!
Milo
 Milo - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:05   quote  deeplink  
ik ben ook vluchteling, ik ben gevlucht voor de boeren ;)
Rovert
 Rovert - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 17:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Gedeeltelijk eens! Het verhaal dat we ze hierheen hebben gehaald dat klopt maar denk dat zeker 80% is gekomen nadat er al vliegtuigen bestonden. Dus een fout van de regering. Echte vluchtelingen vind ik niet niets mis mee. Hoeveel allochtonen in Nederland zijn er echte vluchtelingen? Minder dan 30% schat ik. Sowieso als ze zich gedragen mogen ze van mij allemaal blijven. En natuurlijk fatsoenlijk Nederlands leren en zich aan passen. dit doet ongeveer 70% alleen niet. Ik leef overigens absoluut niet van een minimum loon of uitkering. De regering moet zich eens hard op stellen. Criminele activiteiten? Er uit!! Binnen twee jaar geen fatsoenlijk nederlands? Er uit! Als we daar mee beginnen is het probleem zo opgelost. En al zeker geen mensen met twe paspoorten in de politiek. Dit land gaat helemaal kapot. Rechts aan de macht!!!!
ik gok dat jij groen links stemt of sp
Milo
 Milo - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 18:06 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik gok dat jij groen links stemt of sp
is hier niet al een topic over
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 18:06 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik gok dat jij groen links stemt of sp
Ik gok PVV. Ik ben het wel eens met FTID, maar het is allemaal niet zo makkelijk.
Milo
 Milo - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 18:09 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Ik gok PVV. Ik ben het wel eens met FTID, maar het is allemaal niet zo makkelijk.
nee joh, hij stemt op de partij van de dieren, hahahaha (grappig bedoeld FTID)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 18:13 schreef Milo het volgende:

[..]

hahahaha (grappig bedoeld FTID)
Heeft ie zo kort lontje dan hahahahaha

(grappig bedoelt FTID)
Milo
 Milo - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:18   quote  deeplink  
nee hoor, alleen hij kan net zoals ik af en toe doordraven ;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:18   quote  deeplink  
PVV is te extreem! Zou ze wel graag in een regering zien met Trots op Nederland en de VVD. Maar zeker niet als grootste partij. Wilders weet vaak de gevoelige snaar te raken maar zet de islam neer als een of andere criminele bende. Klopt niet. Persoonlijk ben ik voor geen enkel geloof maar als je de verschillende boeken er op na leest staat er overal in dat je je naaste lief moet hebben. Alleen is de ellende met het geloof dat iedereen zijn eigen interpretatie daar op heeft. het is alleen een feit dat nederland een christelijk land is en dat iedereen die hier wilt wonen zich daar maar naar aan moet passen. als Christen moet je ook een hoofddoek (of meer) dragen in de meeste moslimlanden. Dus ben ik hier voor een hoofddoek verbod. (voorbeeld) Wilders gaat soms veel te ver in dat soort dingen.
Milo
 Milo - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:19   quote  deeplink  
doe jij dan ook je pet af hahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:23   quote  deeplink  
Een pet is geen gordijn!!!!! Hahahahahaha!!
Milo
 Milo - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:24   quote  deeplink  
hahahahaha die zit hahahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 18:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:
PVV is te extreem! Zou ze wel graag in een regering zien met Trots op Nederland en de VVD. Maar zeker niet als grootste partij. Wilders weet vaak de gevoelige snaar te raken maar zet de islam neer als een of andere criminele bende. Klopt niet. Persoonlijk ben ik voor geen enkel geloof maar als je de verschillende boeken er op na leest staat er overal in dat je je naaste lief moet hebben. Alleen is de ellende met het geloof dat iedereen zijn eigen interpretatie daar op heeft. het is alleen een feit dat nederland een christelijk land is en dat iedereen die hier wilt wonen zich daar maar naar aan moet passen. als Christen moet je ook een hoofddoek (of meer) dragen in de meeste moslimlanden. Dus ben ik hier voor een hoofddoek verbod. (voorbeeld) Wilders gaat soms veel te ver in dat soort dingen.
Op enkele punten na helemaal mee eens. Wilders durft inderdaad de vinger op de zere plek te leggen, het probleem is echter dat hij daarna doordraaft en onzin uitkraamt. Bovendien houd hij zich ÁLLEEN maar druk met de islam, en de imigratie. Het heeft natuurlijk aandacht nodig, maar niet ten koste van alles! Bij het debat op prinsjesdag had hij géén enkel plan voor de Economische Crisis of andere punten klaarliggen. Alleen een verhaaltje over een auto en het kabinet belachelijk zitten maken. Om voor hoofddoeken belasting te vragen reageer ik niet eens meer op. Echter krijgt Geert heel wat stemmen, simpelweg omdat Nederland klaar is met de lakse regering. Ik zelf zie liever de PVDA en de ChristenUnie plaats maken voor de SP en VVD. Het liefst hoop ik ook dat de Partij van de Dieren zo snel mogelijk opdoekt. Ongeloofelijke onzin vertellen ze elke keer maar weer. Er mag niets gebouwd worden, omdat het storend kan zijn voor de zeehonden op de noordzee... En de partij-voorzitter die overigens met een Jager getrouwd is(...) word nog altijd betaalt met het belastinggeld. Politie moet harder optreden!
Milo
 Milo - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 18:26 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Op enkele punten na helemaal mee eens. Wilders durft inderdaad de vinger op de zere plek te leggen, het probleem is echter dat hij daarna doordraaft en onzin uitkraamt. Bovendien houd hij zich ÁLLEEN maar druk met de islam, en de imigratie. Het heeft natuurlijk aandacht nodig, maar niet ten koste van alles! Bij het debat op prinsjesdag had hij géén enkel plan voor de Economische Crisis of andere punten klaarliggen. Alleen een verhaaltje over een auto en het kabinet belachelijk zitten maken. Om voor hoofddoeken belasting te vragen reageer ik niet eens meer op. Echter krijgt Geert heel wat stemmen, simpelweg omdat Nederland klaar is met de lakse regering. Ik zelf zie liever de PVDA en de ChristenUnie plaats maken voor de SP en VVD. Het liefst hoop ik ook dat de Partij van de Dieren zo snel mogelijk opdoekt. Ongeloofelijke onzin vertellen ze elke keer maar weer. Er mag niets gebouwd worden, omdat het storend kan zijn voor de zeehonden op de noordzee... En de partij-voorzitter die overigens met een Jager getrouwd is(...) word nog altijd betaalt met het belastinggeld. Politie moet harder optreden!
goede colum hahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 18:26 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Op enkele punten na helemaal mee eens. Wilders durft inderdaad de vinger op de zere plek te leggen, het probleem is echter dat hij daarna doordraaft en onzin uitkraamt. Bovendien houd hij zich ÁLLEEN maar druk met de islam, en de imigratie. Het heeft natuurlijk aandacht nodig, maar niet ten koste van alles! Bij het debat op prinsjesdag had hij géén enkel plan voor de Economische Crisis of andere punten klaarliggen. Alleen een verhaaltje over een auto en het kabinet belachelijk zitten maken. Om voor hoofddoeken belasting te vragen reageer ik niet eens meer op. Echter krijgt Geert heel wat stemmen, simpelweg omdat Nederland klaar is met de lakse regering. Ik zelf zie liever de PVDA en de ChristenUnie plaats maken voor de SP en VVD. Het liefst hoop ik ook dat de Partij van de Dieren zo snel mogelijk opdoekt. Ongeloofelijke onzin vertellen ze elke keer maar weer. Er mag niets gebouwd worden, omdat het storend kan zijn voor de zeehonden op de noordzee... En de partij-voorzitter die overigens met een Jager getrouwd is(...) word nog altijd betaalt met het belastinggeld. Politie moet harder optreden!
et de SP kan ik ook leven! De enige linkse partij die zegt waar het op staat.Alleen vind ik dat de CDA ook weg moet. Dan de VVD, PVV en SP!! Ik denk dat een PVV de rest van het kabinet namelijk wel scherp houd.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 18:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

et de SP kan ik ook leven! De enige linkse partij die zegt waar het op staat.Alleen vind ik dat de CDA ook weg moet. Dan de VVD, PVV en SP!! Ik denk dat een PVV de rest van het kabinet namelijk wel scherp houd.
Nee, dat denk ik niet. De PVV die mag beslissingen dan tegenhouden, en zou beslissingen kunnen toevoegen. Niet dat ik verwacht dat er een partij is die met de PVV wil samenwerken. Als dan toch het CDA eruit moet, ben ik voor D66
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 18:33 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet. De PVV die mag beslissingen dan tegenhouden, en zou beslissingen kunnen toevoegen. Niet dat ik verwacht dat er een partij is die met de PVV wil samenwerken. Als dan toch het CDA eruit moet, ben ik voor D66
NEEEEEEEEE!!!!!!! Dan Trots op Nederland! Het kan alleen weleens zo zijn dat de PVV de grootste partij word. Dan ligt het ook in Wilders zijn handen. Als het puntje bij paaltje komt zie ik echt wel andere partijen met hem in zee gaan.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 18:36 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

NEEEEEEEEE!!!!!!! Dan Trots op Nederland! Het kan alleen weleens zo zijn dat de PVV de grootste partij word. Dan ligt het ook in Wilders zijn handen. Als het puntje bij paaltje komt zie ik echt wel andere partijen met hem in zee gaan.
Misschien, maar in lengte van jaren zal ook het volk zien dat dit de grootste blunder uit de Nederlandse geschiedenis zal worden. De met moeite geslaagde HAVO-Leerling Wilders, heeft geen enkel plan voor ogen. Het enige wat hij wil is de Islam in Nederland en Europa uitroeien. Voor de rest zal hij natuurlijk ook nooit Premier kúnnen worden, want ik zie hem nu niet op openbare openingen staan, zoals JP wel doet...

Jij zal Pechtold een demagoog vinden. Ik vind dat hij tot nu toe goed antwoord geeft op de uitlatingen van Wilders. En Rita Verdonk heb ik héél láág zitten. Ze vertrok omdat ze de strijd met Mark Rutte binnen de VVD verloor. Ze vond zichzelf groter dan haar partij, en dat mag niet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:52   quote  deeplink  
Fout!! Ze was gewoongroter dan Rutte!!! Met Rita aan het roer had de VVD er nu veel beter voorgestaan!! Ik zou ook niet accepteren als zo'n lullo boven mij werd verkozen!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 18:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Fout!! Ze was gewoongroter dan Rutte!!! Met Rita aan het roer had de VVD er nu veel beter voorgestaan!! Ik zou ook niet accepteren als zo'n lullo boven mij werd verkozen!!
Ieder z'n mening
Milo
 Milo - vrijdag 16 oktober 2009 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 18:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Fout!! Ze was gewoongroter dan Rutte!!! Met Rita aan het roer had de VVD er nu veel beter voorgestaan!! Ik zou ook niet accepteren als zo'n lullo boven mij werd verkozen!!
dat ben ik niet met je eens ik heb op rutten gestemd. omdat verdonk ook de weg kwijt was wel in mindere maten als wilders maar toch, koekoek koekoek......
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 16 oktober 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 18:58 schreef Milo het volgende:

[..]

dat ben ik niet met je eens ik heb op rutten gestemd. omdat verdonk ook de weg kwijt was wel in mindere maten als wilders maar toch, koekoek koekoek......
Ik vind dat ze idd veel mooie praatjes heeft, maar niet veel toevoegt.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 oktober 2009 - 20:22   quote  deeplink  
Even voor de goede orde, in het programma van de pvv staan een aantal goede zaken mbt zorgverzekeringen en oudedagvoorzieningen, daarom vind ik Wilders echt verwerpelijk, dat hij bewust voor onderwerpen kiest waarmee hij inspeelt op het "hart van nederland bewustzijn" van de hedendaagse bevolking. Een goed voorbeeld daarvan is mijn schoonmoeder, die begint op een gegeven moment een partij af te geven op marrokanen, daar lusten de honden geen brood van, ik zweer het met de hand op mn hart dat mens heb in dr leven nog geen Marrokaan gezien van dichtbij.
Ik heb het idee dat het gros van de vaderlandse bevolking steeds dommer en kortzichtiger wordt, vandaar het vertrouwen dat die gereformeerde club van balkenende steeds krijgt.
De mensen in dit land zijn in steeds grotere mate alleen maar met zichzelf bezig, dat zie je overal: in het verkeer, op het werk. etc. vandaar dat ze het voetbal, waar mensen nog massaal opkomen voor die hun club (daarbij de confrontatie niet uit de weg gaand), zo eng vinden.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 16 oktober 2009 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 20:22 schreef hotjumper het volgende:
Even voor de goede orde, in het programma van de pvv staan een aantal goede zaken mbt zorgverzekeringen en oudedagvoorzieningen, daarom vind ik Wilders echt verwerpelijk, dat hij bewust voor onderwerpen kiest waarmee hij inspeelt op het "hart van nederland bewustzijn" van de hedendaagse bevolking. Een goed voorbeeld daarvan is mijn schoonmoeder, die begint op een gegeven moment een partij af te geven op marrokanen, daar lusten de honden geen brood van, ik zweer het met de hand op mn hart dat mens heb in dr leven nog geen Marrokaan gezien van dichtbij.
Ik heb het idee dat het gros van de vaderlandse bevolking steeds dommer en kortzichtiger wordt, vandaar het vertrouwen dat die gereformeerde club van balkenende steeds krijgt.
De mensen in dit land zijn in steeds grotere mate alleen maar met zichzelf bezig, dat zie je overal: in het verkeer, op het werk. etc. vandaar dat ze het voetbal, waar mensen nog massaal opkomen voor die hun club (daarbij de confrontatie niet uit de weg gaand), zo eng vinden.
Wilders zegt in feite wat het volk wil horen, maar als puntje bij paaltje komt...

Verder vond ik het ronduit een schande wat De Telegraaf vandaag liet zien op hun site. Bij het Wilders-Engeland artikel, werd een foto van demonstranten geplaatst. Die de shaira naar Nederland willen brengen. Ik kan mensen mededelen dat er een véél grotere demonstratie was, zónder de islam als demonstranten. Maar deze 20 man, die afgesloten leven, laten ze breeduit zien...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 oktober 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 20:27 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Wilders zegt in feite wat het volk wil horen, maar als puntje bij paaltje komt...

Verder vond ik het ronduit een schande wat De Telegraaf vandaag liet zien op hun site. Bij het Wilders-Engeland artikel, werd een foto van demonstranten geplaatst. Die de shaira naar Nederland willen brengen. Ik kan mensen mededelen dat er een véél grotere demonstratie was, zónder de islam als demonstranten. Maar deze 20 man, die afgesloten leven, laten ze breeduit zien...
tsja dat is de media in Nederland, er valt in groningen een stoel om, tegen de tijd dat het in hilversum is wordt er zwaar gevochten in heet uitgaans leven op de grote markt.
Er wordt een gevoel van onveiligheid gecreëerd waar media en overheid garen bij spinnen, zondebokken worden gezocht en ondertussen wordt de aandacht afgeleid van de afbraak van de nederlandse verzorgingsstaat onder aanvoering van dit gereformeerde kutkabinet.
Rovert
 Rovert - vrijdag 16 oktober 2009 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 18:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Trots op Nederland
Tja, ik denk niet dat Rita ook maar één zetel gaat halen, laat staan dat ze in de regering zou kunnen komen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 oktober 2009 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 20:22 schreef hotjumper het volgende:
Even voor de goede orde, in het programma van de pvv staan een aantal goede zaken mbt zorgverzekeringen en oudedagvoorzieningen, daarom vind ik Wilders echt verwerpelijk, dat hij bewust voor onderwerpen kiest waarmee hij inspeelt op het "hart van nederland bewustzijn" van de hedendaagse bevolking. Een goed voorbeeld daarvan is mijn schoonmoeder, die begint op een gegeven moment een partij af te geven op marrokanen, daar lusten de honden geen brood van, ik zweer het met de hand op mn hart dat mens heb in dr leven nog geen Marrokaan gezien van dichtbij.
Ik heb het idee dat het gros van de vaderlandse bevolking steeds dommer en kortzichtiger wordt, vandaar het vertrouwen dat die gereformeerde club van balkenende steeds krijgt.
De mensen in dit land zijn in steeds grotere mate alleen maar met zichzelf bezig, dat zie je overal: in het verkeer, op het werk. etc. vandaar dat ze het voetbal, waar mensen nog massaal opkomen voor die hun club (daarbij de confrontatie niet uit de weg gaand), zo eng vinden.
Dit is echt gebasseerd op de waarheid zoals ik het ook ziet.Toen ik ging verhuizen had ik werk gevonden in het dorp Leimuiden.Op een gegeven moment kwam ik erachter dat een jonge collega zo`n ketting om zijn nek had hangen met het logo van front nationaal Nederland ofzo iets.Ik zeg tegen die gozer waarom hangt dat ding om je nek want ik heb nog geen buitenlander gezien hierzo...Hij vertelde mij dat er veel Marokanen woonde in Alphen a/d Rijn 10 kilometer verder op.Tja 1+1 is 5 natuurlijk

@KomtwelgoedSchatje...
Ik weet het niet met jou want het lijkt net soms of je 11 wijze mannen naast je heb zitten als je gaat posten....
Sommige vinden het echt onzin als ik zeg dat jij ergens een grote in gaat worden..
Ik sta telkens versteld door het feit dat een ventje van 14 jaar zulke wijze dingen
schrijft.
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 09:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Op een gegeven moment kwam ik erachter dat een jonge collega zo`n ketting om zijn nek had hangen
Een man met een ketting??? Droeg hij ook oorbellen en een armband?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 oktober 2009 - 09:41   quote  deeplink  
ja klopt en nike air,en geen haar op z`n schedel :)
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 10:12   quote  deeplink  
was het wel een man dan? Of was het niet gewoon een meisje?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 oktober 2009 - 10:23   quote  deeplink  
Nee had ook last van neusharen..
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 10:29   quote  deeplink  
wat doet een man nou met een ketting (en dan helemaal met een ketting van een of ander stormfront)???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 oktober 2009 - 10:41   quote  deeplink  
?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 10:45   quote  deeplink  
Stoer zijn voor zijn vrienden!! En natuurlijk totaal niet weten waar hij het over hebt.
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 11:26   quote  deeplink  
stoer? wij lachen mannen met kettingen altijd uit
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 17 oktober 2009 - 11:31   quote  deeplink  
zijn de kralen weer in??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi wil nare smaak tegen Sparta wegspoelen









0.0062220