|
|
achiie
|
|
|
Feyenoord ziet het wel zitten om in een competitie mee te draaien die wordt gevormd door de beste teams van de volgende landen: Zweden-Denemarken-Schotland-Belgie-Nederland.
De redenen om zo een competitie te openen is zodat de kloof tussen de subtop van europa en de top niet te groot wordt.
Feyenoord,Psv,Anderlecht,Helgingsborg hebben al laten weten dat ze het een goed plan vinden.Maar Celtic en Fc kopenhagen hebben ook al laten weten niks in de plannen te zien.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=88136 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Is weer duidelijk een plan van mensen die helemaal geen gevoel met de supporters van hun club hebben. Ik kijk liever naar Feyenoord utrecht dan naar Feyenoord-Helsingsborg in competitie verband.
verder vind ik het nogal een arrogante opstelling, als het gaat om de beste teams per land dan heeft Feyenoord, met het oog op de resultaten van de afgelopen jaren, totaal geen aanspraak om met zo'n competitie mee te doen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Natuurlijk doet Feyenoord dan wel mee, Feyenoord is de meest toonaangevende ploeg van Nederland, zou toch wat zijn, Feyenoord met de provincialen trekken dan meer kijkers dan die Atlantische league..??!! :D
Ik zou voorstander zijn van een Benelux competitie, maar dit gaat nergens over. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 - 19:56 schreef hotjumper het volgende:Is weer duidelijk een plan van mensen die helemaal geen gevoel met de supporters van hun club hebben. Ik kijk liever naar Feyenoord utrecht dan naar Feyenoord-Helsingsborg in competitie verband. ach, ik mag graag een weekendje naar zweden of denemarken gaan anders
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 oktober 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat dan weer wel, maar als elk seizoen raak is, met de combi naar zweden, dan wordt je daar ook niet vrolijk van. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
nee, gaat je klauwen met allimentatie kosten
en over 16 jaar zit je om de haverklap in sparlos, de zweedse versie van spoorloos. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Gewoon samengaan met die Belgen Anderlecht uit Brugge uit is dichter bij als Groningen en leuke trippies zie het al voor me met 5 duizend man naar Brussel...he he he!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
De belgische politie is anders akelig handig met den lange wapenstok |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat maakt het wel weer spannend. In Engeland hebben ze van die handige ploertendoders, die komen ook lelijk aan. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
En van de politie in Stockholm weet ik dat ze heel aardig tegen je doen, maar voor je het weet doen ze deur van de cel achter je dicht terwijl je denk dat je een kop koffie krijgt in het politiecafe waarover ze het hadden toen ze vroegen of je even mee wilde lopen |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Achiie denkt open het topic gewoon weer nadat er een slotje is opgegooit Maar dit gaat nergens over natuurlijk. Wat dat allemaal niet gaat kosten om elke keer bij een uitwedstrijd naar die landen te gaan. Tevens is het voor de supporters ook niet meer te betalen! Dit komt er natuurlijk nooit doorheen. De Benelux competitie komt er al niet door heen, laat aanstaan dit. Ben trouwens ook geen voorstander van een Beneluxcompetitie |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Ja dat doe je dan maar enkele keren per jaar en niet om de week zoals nu |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Hahaha dan kun je net zo goed alle nederlandse clubs samenvoegen en alle belgische clubs en alle zeedse clubs en dan nederland tegen zweden, nederland tegen belgie etc.
Belachelijk idee dus. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ach voor de supporters in Duitsland, engeland Italie e.d zijn dit soort afstanden normaal, ellende hier is dat er zoveel water tussen zit. |
|
|
|