BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord in Internationale competitie

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
achiie
 achiie - donderdag 15 oktober 2009 - 18:28   quote  deeplink  
Feyenoord ziet het wel zitten om in een competitie mee te draaien die wordt gevormd door de beste teams van de volgende landen: Zweden-Denemarken-Schotland-Belgie-Nederland.

De redenen om zo een competitie te openen is zodat de kloof tussen de subtop van europa en de top niet te groot wordt.

Feyenoord,Psv,Anderlecht,Helgingsborg hebben al laten weten dat ze het een goed plan vinden.Maar Celtic en Fc kopenhagen hebben ook al laten weten niks in de plannen te zien.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=88136
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 oktober 2009 - 19:56   quote  deeplink  
Is weer duidelijk een plan van mensen die helemaal geen gevoel met de supporters van hun club hebben.
Ik kijk liever naar Feyenoord utrecht dan naar Feyenoord-Helsingsborg in competitie verband.

verder vind ik het nogal een arrogante opstelling, als het gaat om de beste teams per land dan heeft Feyenoord, met het oog op de resultaten van de afgelopen jaren, totaal geen aanspraak om met zo'n competitie mee te doen.
moa
 moa - donderdag 15 oktober 2009 - 20:00   quote  deeplink  
Natuurlijk doet Feyenoord dan wel mee, Feyenoord is de meest toonaangevende ploeg van Nederland, zou toch wat zijn, Feyenoord met de provincialen trekken dan meer kijkers dan die Atlantische league..??!! :D

Ik zou voorstander zijn van een Benelux competitie, maar dit gaat nergens over.
Rovert
 Rovert - donderdag 15 oktober 2009 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 - 19:56 schreef hotjumper het volgende:
Is weer duidelijk een plan van mensen die helemaal geen gevoel met de supporters van hun club hebben.
Ik kijk liever naar Feyenoord utrecht dan naar Feyenoord-Helsingsborg in competitie verband.

ach, ik mag graag een weekendje naar zweden of denemarken gaan anders

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 oktober 2009 door Rovert --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 oktober 2009 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 - 20:10 schreef Rovert het volgende:

[..]

ach, ik mag graag een weekendje naar zweden of denemarken gaan anders
dat dan weer wel, maar als elk seizoen raak is, met de combi naar zweden, dan wordt je daar ook niet vrolijk van.
Rovert
 Rovert - donderdag 15 oktober 2009 - 20:41   quote  deeplink  
nee, gaat je klauwen met allimentatie kosten

en over 16 jaar zit je om de haverklap in sparlos, de zweedse versie van spoorloos.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 15 oktober 2009 - 20:47   quote  deeplink  
hahahaaha.........
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 oktober 2009 - 20:51   quote  deeplink  
hahahahahahaha
Rovert
 Rovert - donderdag 15 oktober 2009 - 21:12   quote  deeplink  
Blijven ontkennen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 oktober 2009 - 08:32   quote  deeplink  
Mij te veel reistijd.
De Spot
 De Spot - vrijdag 16 oktober 2009 - 08:41   quote  deeplink  
Gewoon samengaan met die Belgen Anderlecht uit Brugge uit is dichter bij als Groningen en leuke trippies zie het al voor me met 5 duizend man naar Brussel...he he he!!
Rovert
 Rovert - vrijdag 16 oktober 2009 - 09:28   quote  deeplink  
De belgische politie is anders akelig handig met den lange wapenstok
Milo
 Milo - vrijdag 16 oktober 2009 - 09:44   quote  deeplink  
auch.....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 oktober 2009 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 - 09:28 schreef Rovert het volgende:
De belgische politie is anders akelig handig met den lange wapenstok
Dat maakt het wel weer spannend. In Engeland hebben ze van die handige ploertendoders, die komen ook lelijk aan.
Rovert
 Rovert - vrijdag 16 oktober 2009 - 13:30   quote  deeplink  
En van de politie in Stockholm weet ik dat ze heel aardig tegen je doen, maar voor je het weet doen ze deur van de cel achter je dicht terwijl je denk dat je een kop koffie krijgt in het politiecafe waarover ze het hadden toen ze vroegen of je even mee wilde lopen
SFey
 SFey - vrijdag 16 oktober 2009 - 13:47   quote  deeplink  
Achiie denkt open het topic gewoon weer nadat er een slotje is opgegooit
Maar dit gaat nergens over natuurlijk. Wat dat allemaal niet gaat kosten om elke keer bij een uitwedstrijd naar die landen te gaan. Tevens is het voor de supporters ook niet meer te betalen! Dit komt er natuurlijk nooit doorheen. De Benelux competitie komt er al niet door heen, laat aanstaan dit. Ben trouwens ook geen voorstander van een Beneluxcompetitie
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 16 oktober 2009 - 13:51   quote  deeplink  
Weekendje naar Zweden...
SFey
 SFey - vrijdag 16 oktober 2009 - 13:52   quote  deeplink  
Ja dat doe je dan maar enkele keren per jaar en niet om de week zoals nu
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 16 oktober 2009 - 14:00   quote  deeplink  
Hahaha dan kun je net zo goed alle nederlandse clubs samenvoegen en alle belgische clubs en alle zeedse clubs en dan nederland tegen zweden, nederland tegen belgie etc.

Belachelijk idee dus.
MMM
 MMM - vrijdag 16 oktober 2009 - 19:17   quote  deeplink  
Oprotten met die zooi.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 oktober 2009 - 20:01   quote  deeplink  
Ach voor de supporters in Duitsland, engeland Italie e.d zijn dit soort afstanden normaal, ellende hier is dat er zoveel water tussen zit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord in Internationale competitie









0.0067229