BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hugo Borst over Jorien

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 17 oktober 2009 - 17:07
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Hugo Borst over Jorien (FR4Ever.nl)

Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Ok, nu wil ik het weten ook. Wie van jullie is de vriend waar Jorien het over heeft??? Met wie van jullie gaat hij nog één keer naar De Kuip?
alibabba
 alibabba - zaterdag 17 oktober 2009 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 17:09 schreef Rovert het volgende:
Ok, nu wil ik het weten ook. Wie van jullie is de vriend waar Jorien het over heeft??? Met wie van jullie gaat hij nog één keer naar De Kuip?
De Kromme
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 17:44   quote  deeplink  
Z'n vrouw, op en top Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2009 door FeyenoordRandwijk --
craven
 craven - zaterdag 17 oktober 2009 - 17:46   quote  deeplink  
heb je t wel gelezen...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 17:47   quote  deeplink  
hehehe
craven
 craven - zaterdag 17 oktober 2009 - 17:50   quote  deeplink  
bina net zo goed als je column deze week :P
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 17:50 schreef craven het volgende:
bina net zo goed als je column deze week :P
hahahahahahahahahahaha

ik heb wel wat voor een andere site gedaan hoor, maar zoals ik al eerder zei: De tijd/motivatie spelen tegenwoordig een grote rol.........................................

Volgende week kritisch op..............................................................
Rovert
 Rovert - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 17:55 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahaha

ik heb wel wat voor een andere site gedaan hoor, maar zoals ik al eerder zei: De tijd/motivatie spelen tegenwoordig een grote rol.........................................

Volgende week kritisch op..............................................................
En in het begin wilde je 2 colums per week gaan schrijven. Doe nou gewoon 1 goede per maand, dat is veel beter
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:10   quote  deeplink  
Is gewoon triest dat zo'n groot leider verguist word door een gedeelte van het legioen. Hij heeft fouten gemaakt maar ze zijn wel vergeten wat hij goed voor de club heeft gedaan. Op het moment van vertrek wel terecht maar is geen crimineel. Jorien had een visie en die visie was uiteindelijk te positief. Waarschijnlijk waren wij zonder Jorien wel al afgezakt naar eerste divisie (waardoor misschien einde Feyenoord). dit vergeten een hoop mensen. Ik vind het een schande dat dat ze hem alleen maar dingen verwijten. Jorien voor mij ben en blijf je een groot leider!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 18:07 schreef Rovert het volgende:

[..]

En in het begin wilde je 2 colums per week gaan schrijven. Doe nou gewoon 1 goede per maand, dat is veel beter
Klopt, veel mensen z'n vaak over enthausiast in het begin. Hahahahahha van fouten kun je leren, maar Jorien niet.............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 18:10 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Klopt, veel mensen z'n vaak over enthausiast in het begin. Hahahahahha van fouten kun je leren, maar Jorien niet.............
Heeft hij nog een kans gekregen dan?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 18:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Is gewoon triest dat zo'n groot leider verguist word door een gedeelte van het legioen. Hij heeft fouten gemaakt maar ze zijn wel vergeten wat hij goed voor de club heeft gedaan. Op het moment van vertrek wel terecht maar is geen crimineel. Jorien had een visie en die visie was uiteindelijk te positief. Waarschijnlijk waren wij zonder Jorien wel al afgezakt naar eerste divisie (waardoor misschien einde Feyenoord). dit vergeten een hoop mensen. Ik vind het een schande dat dat ze hem alleen maar dingen verwijten. Jorien voor mij ben en blijf je een groot leider!!
Voor mij ook, maar de laatste jaren smeet hij gewoon met geld. Wat te denken van de tonnenverdienende Aziaten in het tijdperk Gullit/Wotte. Of de Feyenoord-school in Ghana...

Maar hij heeft wél onze club gered, en alleen al daarom had hij een waardig afscheid verdiend.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 18:11 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Heeft hij nog een kans gekregen dan?
Ja, vanaf 2002 was het beroerd en hadden we geen geld. Op dat moment had hij óf moeten stoppen met die Ghana voetbalschool, óf iets teruggaan in het streven en creatief scouten. Echter bleef hij té dure buitenlanders kopen, met als hoogtepunt 2005. De manier hoe hij weggegaan is, is natuurlijk een zwart dieptepunt, maar óók toen waren we bijna Feyenoord niet meer.

Hij heeft de club van de afgrond gered
Hij heeft de club bijna terug laten gaan naar de afgrond

Toch is het eerste van levensbelang, en daardoor had hij een waardig afscheid verdient!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 18:12 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Voor mij ook, maar de laatste jaren smeet hij gewoon met geld. Wat te denken van de tonnenverdienende Aziaten in het tijdperk Gullit/Wotte. Of de Feyenoord-school in Ghana...

Maar hij heeft wél onze club gered, en alleen al daarom had hij een waardig afscheid verdiend.
Ik bedoel maar. Jij hebt het over tonnen verdienende Aziaten. Gaat het nu beter dan met miljoenen verdienende pseudo vedettes??? Is er alleen maar slechter op geworden. Is wat jij noemt trouwens niet de taak van de TD inplaats van de voorzitter?? Is maar goed dat Leo er nu zit. Het zegt overigens ook genoeg dat Leo zegt dat hij Jorien mist!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 18:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik bedoel maar. Jij hebt het over tonnen verdienende Aziaten. Gaat het nu beter dan met miljoenen verdienende pseudo vedettes??? Is er alleen maar slechter op geworden. Is wat jij noemt trouwens niet de taak van de TD inplaats van de voorzitter?? Is maar goed dat Leo er nu zit. Het zegt overigens ook genoeg dat Leo zegt dat hij Jorien mist!
Het lijkt mij dat de vooriztter de hand op de knip houd wanneer dat nodig is. Natuurlijk verdienen er nu spelers tonnen, maar daar wisten we op dat moment van dat ze er gelijk zouden staan. Het had echter geen langdurig contract moeten worden. Maar als je een handvol 22/jarigen uit Azië laat komen opdraven voor tonnen....

Wat had Leo dan moeten zeggen? 'Blij dat je weg bent?' Leo is een hele goeie toneelspeler... Maar ik kan er naast zitten, en miss mist Leo hem echt wel. Vooral z'n geld..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:28   quote  deeplink  
Dat zal een vraag blijven. Dat is alleen hetzelfde met de dingen die we hoorden over de GKL. Zijn tot op de dag van vandaag geruchten. Ik zeg niet dat hij niets fout heb gedaan maar ik heb ook nog steeds geen harde bewijzen gezien.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 18:28 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dat zal een vraag blijven. Dat is alleen hetzelfde met de dingen die we hoorden over de GKL. Zijn tot op de dag van vandaag geruchten. Ik zeg niet dat hij niets fout heb gedaan maar ik heb ook nog steeds geen harde bewijzen gezien.
Jij vind die voetbalschool, de Saïdi's de Ostlund's de Magraö's geen bewijzen? Natuurlijk heeft hij ook wel goede dingen gedaan, veel en belangrijke goede dingen zelfs, maar dit waren gewoon fouten waardoor een - op dat moment een al in de schuld zittend Feyenoord - een enorme sprong in het diepe maakt.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Het zegt overigens ook genoeg dat Leo zegt dat hij Jorien mist!
En dan neem je iemand die in een neuzenshirt op de tribune gaat zitten serieus.
Jorien verdient een hoop respect van het legioen maar het legioen hoeft niet blind te zijn voor wat er na 2002 gebeurde. Toen had hij gewoon moeten stoppen, nu bleef hij, ondanks zijn meer teruggetrokken rol toch vaak op de voorgrond treden. Daardoor bleef hij toch de kop van jut. Wat mij nog steeds verbaast is de eenvoud waarmee hij zich aan de kant liet zetten.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 18:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

En dan neem je iemand die in een neuzenshirt op de tribune gaat zitten serieus.
Jorien verdient een hoop respect van het legioen maar het legioen hoeft niet blind te zijn voor wat er na 2002 gebeurde. Toen had hij gewoon moeten stoppen, nu bleef hij, ondanks zijn meer teruggetrokken rol toch vaak op de voorgrond treden. Daardoor bleef hij toch de kop van jut. Wat mij nog steeds verbaast is de eenvoud waarmee hij zich aan de kant liet zetten.
Mee eens, een voorzitter hoeft niet op de voorgrond te trainen. Als het goed gaat word het natuurlijk in je voordeel verklaard. Als het slecht gaat, ben jij echter de zondebok. Kijk maar na Jan Reker, vorig jaar was een 'niet al te best' seizoen voor PSV, maar Jan kwam elke week wéér in het nieuws. Tja, dat is wel het stomste wat je kan doen. Nu houd hij echter een media/stilte, en het gaat ook beter met PSV. De rust is weder.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 18:31 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Jij vind die voetbalschool, de Saïdi's de Ostlund's de Magraö's geen bewijzen? Natuurlijk heeft hij ook wel goede dingen gedaan, veel en belangrijke goede dingen zelfs, maar dit waren gewoon fouten waardoor een - op dat moment een al in de schuld zittend Feyenoord - een enorme sprong in het diepe maakt.
Nu hebben we grotere namen die hetzelfde presteren. Dit seizoen mischien niet meer maar komt ook grotendeels door de jeugd denk ik. En enkele gevestigde namen. Vlaar, Bahia, Tomasson, Gio!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 18:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Nu hebben we grotere namen die hetzelfde presteren. Dit seizoen mischien niet meer maar komt ook grotendeels door de jeugd denk ik. En enkele gevestigde namen. Vlaar, Bahia, Tomasson, Gio!
Klopt, een fout van MR Bosz. Had éénjarig contract moeten aanbieden. Echter vind ik de kritiek op Makaay onterecht.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:54   quote  deeplink  
Is inderdaad een geweldige spits mar geen speler die de kar trekt!! En dat hadden ze wel verwacht. Bij een redelijk tot goed draaiend team liggt hij er zeker 20 tot 30 in! Het is alleen geen werker.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 18:54 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Is inderdaad een geweldige spits mar geen speler die de kar trekt!! En dat hadden ze wel verwacht. Bij een redelijk tot goed draaiend team liggt hij er zeker 20 tot 30 in! Het is alleen geen werker.
Dan is dat gewoon dom aangekocht. Of de mensen hebben oogkleppen opgehad, of ze hebben Roy Makaay nooit zien spelen.............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:58   quote  deeplink  
Ze hadden waarschijnlijk gedacht dat ze met de aankoop van een paar grotere namen direct een draaiend team zouden hebben. maar ja, dat dacht ik zelf ook. Met mij overigens ook vele anderen.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 18:39 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Mee eens, een voorzitter hoeft niet op de voorgrond te trainen. Als het goed gaat word het natuurlijk in je voordeel verklaard. Als het slecht gaat, ben jij echter de zondebok. Kijk maar na Jan Reker, vorig jaar was een 'niet al te best' seizoen voor PSV, maar Jan kwam elke week wéér in het nieuws. Tja, dat is wel het stomste wat je kan doen. Nu houd hij echter een media/stilte, en het gaat ook beter met PSV. De rust is weder.
Dat had bij Jorien natuurlijk nooit gewerkt, Hij was het gezicht van Feyenoord, denk dat zijn andere invulling van de functie en de wijziging in de bestuursstructuur nooit echt door de buitenwacht begrepen is. En laten we wel wezen, RVC of niet, Jorien was Feyenoord...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 18:59   quote  deeplink  
Eens!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 18:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat had bij Jorien natuurlijk nooit gewerkt, Hij was het gezicht van Feyenoord, denk dat zijn andere invulling van de functie en de wijziging in de bestuursstructuur nooit echt door de buitenwacht begrepen is. En laten we wel wezen, RVC of niet, Jorien was Feyenoord...
Dat klopt wel, maar de laatste jaren had hij zich toch echt iets meer terughoudender kunnen houden.
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:08   quote  deeplink  
Ik weet te weinig 'inside news' om een oordeel te vellen over Jorien. Wel weet ik dat ik het aanzicht van de club van het 'tijdperk Jorien' mis. Jorien was DE voorzitter, en straalde altijd professionaliteit uit naar buiten.

Met dhr. Gudde vind ik het nogal klungelig overkomen driekwart van de tijd.

En de miskopen van 2005 zijn toch wel op het conto van gullit te schrijven en niet van jorien. Gullit wilde per se kopen kopen kopen en heeft zijn zin er toen doorgedrukt. Maar iedereen had feyenoord destijds toevertrouwd aan Gullit. iedereen sprak over 'thuiskomen' van gullit. Dus ga niet zeggen Jorien had gullit moeten stoppen. Achteraf gesproken weten we altijd beter.

Nogmaals over die voetbalscholen en woekerrentes weet ik verder weinig.

Jorien had zeker een waardig afscheid verdient naar mijn mening. Zonder hem hadden we namelijk allang wekelijks tegen de fc ossjes en helmond sportjes gespeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2009 door BRAYY --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 19:08 schreef BRAYY het volgende:
Ik weet te weinig 'inside news' om een oordeel te vellen over Jorien. Wel weet ik dat ik het aanzicht van de club van het 'tijdperk Jorien' mis. Jorien was DE voorzitter, en straalde altijd professionaliteit uit naar buiten.

Met dhr. Gudde vind ik het nogal klungelig overkomen driekwart van de tijd.

En de miskopen van 2005 zijn toch wel op het conto van gullit te schrijven en niet van jorien. Gullit wilde per se kopen kopen kopen en heeft zijn zin er toen doorgedrukt. Maar iedereen had feyenoord destijds toevertrouwd aan Gullit. iedereen sprak over 'thuiskomen' van gullit. Dus ga niet zeggen Jorien had gullit moeten stoppen. Achteraf gesproken weten we altijd beter.

Nogmaals over die voetbalscholen en woekerrentes weet ik verder weinig.

Jorien had zeker een waardig afscheid verdient naar mijn mening. Zonder hem hadden we namelijk allang wekelijks tegen fc oss gespeeld.
Als Jorien geld beschikbaar stelt voor Gullit, is Jorien net zo schuldig. Hij is eindverantwoordelijk!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:10   quote  deeplink  
100% eens met BRAVY!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2009 door Feyenoord till i die --
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 19:10 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Als Jorien geld beschikbaar stelt voor Gullit, is Jorien net zo schuldig. Hij is eindverantwoordelijk!
Tuurlijk is hij eindverantwoordelijk. Maar zoals ik al zei: iedereen vertrouwde feyenoord toe aan Gullit. Ook jij en ik. Iedereen dacht dat gullit het beste met ons voor had omdat feyenoord zn hart was.

We zaten allemaal fout, en we hebben nu allemaal makkelijk praten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2009 door BRAYY --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:16   quote  deeplink  
precies!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 19:14 schreef BRAYY het volgende:

[..]

Tuurlijk is hij eindverantwoordelijk. Maar zoals ik al zei: iedereen vertrouwde feyenoord toe aan Gullit. Ook jij en ik. Iedereen dacht dat gullit het beste met ons voor had omdat feyenoord zn hart was.

We zaten allemaal fout, en we hebben nu allemaal makkelijk praten
Het gaat er toch niet om of Gullit het beste met ons voor had? Natuurlijk had hij toen het beste met ons voor, het was zíjn baan! Maar het waren gewoon héle verkeerde aankopen. Dat is achteraf natuurlijk altijd makkelijk praten, maar om nu een handvol aziaten voor tonnen per jaar te kopen... Jorien stemde hier mee in, dus is Jorien medeschuldig!
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:20   quote  deeplink  
En daarbij komt dat we de man die ons ooit gered heeft daarna genadeloos kapot hebben gemaakt.

stank voor dank heet dat of jorien nou fouten heeft gemaakt of niet.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:21   quote  deeplink  
het blijft een vies zakenmannetje, anders had ie niet nog steeds geld van feyenoord willen hebben.........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:21   quote  deeplink  
Is achteraf makkelijk praten. PSV kocht ook twee Aziaten en dat bleken toppers te zijn. Toen Gio, de Cler, Hofland, Landzaat en Makaay werden gekocht dacht ook iedereen dat we kampioen zouden worden. Dat is voetbal. Als alles van te voren vast stond was er ook geen lol meer aan.
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 19:21 schreef Jappie_FEY het volgende:
het blijft een vies zakenmannetje, anders had ie niet nog steeds geld van feyenoord willen hebben.........
Wat zou jij doen als de supporters van de club die jij ooit van de afgrond hebt gered jou genadeloos kapot maken en zelfs erg serieus met de dood bedreigen ?
want daar gaat het hem op dit moment om.

waarom denk je dat hij met vermomming in de kuip moet zitten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2009 door BRAYY --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 19:20 schreef BRAYY het volgende:
En daarbij komt dat we de man die ons ooit gered heeft daarna genadeloos kapot hebben gemaakt.

stank voor dank heet dat of jorien nou fouten heeft gemaakt of niet.
Dat vind ik ook
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 19:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Is achteraf makkelijk praten. PSV kocht ook twee Aziaten en dat bleken toppers te zijn. Toen Gio, de Cler, Hofland, Landzaat en Makaay werden gekocht dacht ook iedereen dat we kampioen zouden worden. Dat is voetbal. Als alles van te voren vast stond was er ook geen lol meer aan.
inderdaad
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 19:22 schreef BRAYY het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als de supporters van de club die jij ooit van de afgrond hebt gered jou genadeloos kapot maken en zelfs erg serieus met de dood bedreigen ?
want daar gaat het hem op dit moment om.

waarom denk je dat hij met vermomming in de kuip moet zitten
hoezo genadeloos kapot maken. hij heeft gewoon dingen gedaan die niet konden, dan wordt je weggehoond. vind ik niks gek aan. en met de dood bedreigd, ach, als je het tegenwoordig niet bent hoor je er niet meer bij.......
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:25   quote  deeplink  
Dus een aantal excuus spandoeken zou geen kwaad kunnen

misschien kunnen we dan nog wat geld krijgen hahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 19:24 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

hoezo genadeloos kapot maken. hij heeft gewoon dingen gedaan die niet konden, dan wordt je weggehoond. vind ik niks gek aan. en met de dood bedreigd, ach, als je het tegenwoordig niet bent hoor je er niet meer bij.......
Hij heeft ons óók gered. Laatste zin is geniaal trouwens hahahahahahahahah
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 19:24 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

en met de dood bedreigd, ach, als je het tegenwoordig niet bent hoor je er niet meer bij.......
Dat is waar hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:27   quote  deeplink  
Precies. Wat is nu sip? Hij heeft groot gelijk dat hij al zijn geld terug wil. Als ik uitgemaakt werd voor een Stalin aan de maas en zou aan de kant werd gezet zou ik ook al mijn geld terug willen. Er zit altijd twee kanten aan een verhaal. De meeste mensen kijken en luisteren nu alleen maar naar de negatieve kant. Vergeet de positieve dingen niet. Eerst de GKL en nu voor velen Stalin aan de maas. BELACHELIJK!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:27   quote  deeplink  
ja hij heeft ons gered, maar als hij niet weggehoond was, had ie ons ook nu de afgrond in gelazerd. Dus bekijk het positief, zonder het legioen was feyenoord waarschijnlijk nu failliet geweest als we toendertijd rustig op ons stoeltje waren blijven zitten.......
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 19:27 schreef Jappie_FEY het volgende:
ja hij heeft ons gered, maar als hij niet weggehoond was, had ie ons ook nu de afgrond in gelazerd. Dus bekijk het positief, zonder het legioen was feyenoord waarschijnlijk nu failliet geweest als we toendertijd rustig op ons stoeltje waren blijven zitten.......
Dus je wil eigenlijk zeggen dat we door die storming op het veld gered zijn?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:31   quote  deeplink  
zo zou je het kunnen zeggen jah:)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 19:24 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

hoezo genadeloos kapot maken. hij heeft gewoon dingen gedaan die niet konden, dan wordt je weggehoond. vind ik niks gek aan. en met de dood bedreigd, ach, als je het tegenwoordig niet bent hoor je er niet meer bij.......
Wie heeft daar de harde feiten van gezien? Kan er gezegd worden dat hij de directeur was en er een stokje voor had moeten steken maar als hij dat toen gedaan had was dat weer het probleem. Dan was hij weer machtsgeil.Er zijn fouten gemaakt maar hij krijgt de schuld van alle fouten in de laatste jaren dat hij aan de macht was. Geen supporter die zwart op wit heeft gezien dat dat ook klopt! Soms moet je overigens ook risico's nemen en er zijn daar dingen misschien verkeerd van uitgepakt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2009 door Feyenoord till i die --
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 19:27 schreef Jappie_FEY het volgende:
ja hij heeft ons gered, maar als hij niet weggehoond was, had ie ons ook nu de afgrond in gelazerd. Dus bekijk het positief, zonder het legioen was feyenoord waarschijnlijk nu failliet geweest als we toendertijd rustig op ons stoeltje waren blijven zitten.......
Ja misschien is het beter misschien niet. We zullen het nooit weten omdat hij weg is. wie weet had hij wel 100 miljoen willen investeren in 2007 maarja :P

wat ik bedoel te zeggen is dat weghonen of hem voor elk negatief woord wat je kan verzinnen uitmaken twee verschillende dingen zijn. en dat laatste vond plaats in joriens geval.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 17 oktober 2009 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 - 19:31 schreef BRAYY het volgende:

[..]

Ja misschien is het beter misschien niet. We zullen het nooit weten omdat hij weg is. wie weet had hij wel 100 miljoen willen investeren in 2007 maarja :P

wat ik bedoel te zeggen is dat weghonen of hem voor elk negatief woord wat je kan verzinnen uitmaken twee verschillende dingen zijn. en dat laatste vond plaats in joriens geval.
Eens!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hugo Borst over Jorien









0.0069191