|
|
Darryl1997
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2009 door Darryl1997 -- |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Triest is dit allebij gewoon ROOD.
denk dat het verlies word. |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahahah de scheids nogwel 2 gewoon zwaare verdomde feyenoortse tackels hersenloos xD |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gewoon goed gezien !!!!! Darryl |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: Ja Okee Maartoch :S |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gio krijgt straks nog een keer geel ,let maar op |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: Dan Verliezen we toch automatisch met 3-0? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee je mag nog met zn 8ten spelen |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahahaha lol wat een erge wedstrijd!!:P |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
wat is die nijhuis toch een top scheits ! klootviool ! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als landzaat de winnende maakt zeg ik een week lang geen nare dingen meer over hem. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
daar hou ik je aan!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ben maar opgehouden met kijken, kan het niet meer aan!!! |
|
|
|
|
Donoss
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: Klote Kut
-- Vul Aan :P |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
WAT IS DIT TOG KLOTE KUT HOMO
NIJHUIS NIJHUIS JIJ KOMT NIET MEER THUIS |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
vond ze allebei wel terecht eigenlijk......... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
IK MOET ME TOG OP IEMAND AFREAGEREN! |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
ZUllen we de komende Thuis wed als Bassie De Clown Fluit Meteen maar beginnen met
Báááás Nijhuis Is Hóómó....... |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: idd Zo een gevoel heb ik nu ook !. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Donoss
|
|
|
babovic erin lamzaat erin el dramadi erin, been wilde bewust verliezen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Beter hou jij je bek |
|
|
|
|
walnoot
|
|
|
mario is ook geen trainer voor dit elftal geen passie geen strijd en een paaqr blinde voetballers ik heb respect voor dit sparta daar is srijdt daar kunnen wij nog een hoop van leren triest triest triest |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zo zou je het ook kunnen omschrijven |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2009 - 18:30 schreef walnoot het volgende:mario is ook geen trainer voor dit elftal geen passie geen strijd en een paaqr blinde voetballers ik heb respect voor dit sparta daar is srijdt daar kunnen wij nog een hoop van leren triest triest triest Lul niet man.... |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
als hij cisse geen rood had geven had feyenoord gewonnen vuile kut nijhuis |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ff uit het systeem..sorry...waar domme overtredingen... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ik zweer het je he let op de KNJB gaat tomasson en cisse voor 2 wedstrijden of meer schorsen zodat ze Ajakkes - Feyenoord missen en mogelijk AZ-Feyenoord en dan moeten we tegen de homo's van amsterdam met een zwaar verlepte aanval spelen : Slory-Makaay-Biseswar |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Was gewoon een terechte kaart. Zéér terecht zelfs. Kan makkelijk een schorsing voor 6 wedstrijden worden. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hmmm enige excuus voor cisse hij ging voor de bal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Elke debiel die hier nog beweert dat het geen rode kaarten waren kunnen zich morgen wel melden bij de opticien neem ik aan? |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Gewoon twee (terechte) domme rode kaarten, waardoor je de wedstrijd verliest. Volgende week zal het met Biseswar en Makaay zeker niet minder gaan. Been valt weinig te verwijten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
danny010
|
|
|
SCHAANDALIGE WANPRESTATIE |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Heb nog geen indruk van Babovic... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2009 - 18:34 schreef qwerto het volgende:ik zweer het je he let op de KNJB gaat tomasson en cisse voor 2 wedstrijden of meer schorsen zodat ze Ajakkes - Feyenoord missen en mogelijk AZ-Feyenoord en dan moeten we tegen de homo's van amsterdam met een zwaar verlepte aanval spelen : Slory-Makaay-Biseswar Ik zal je vertellen dat juist nu er 2 rode kaarten zijn van Feyenoord,de knjb harder op gaan treden tegen overtredingen met gestrekt been.Tomasson 5 wedstrijden en Cissè 4 wedstrijden. |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
En dan OPA v Dijk. Allebei waren ze houdbaar. Die vent komt niet snel genoeg meer naar de hoek toe. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Donoss
|
|
|
quote: ja, ik kan beter m'n bek houden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2009 door Donoss -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ach valt wel mee, vorig jaar verloor je hier omdat iederéén als een dooie lul over het veld liep, nu is er de hele tijd strijd geweest, die rooie kaarten was kut en Van Dijk heb ik ook wel beter gezien, wat mij betreft speelt Darley zaterdag. |
|
|
|