|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 - 12:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Vrachtwagenchauffeur! Ik woon tegenwoordig trouwens in het zuiden van het land. Is het een stuk veiliger voor mijn dochters. ben jij die trucker die altijd op de linker baan rijdt met een vaartje van 81 km per uur? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ook als ik rijd!! En nee Rovert dat ben ik!! Dat is die trucker waar ik altijd ruzie mee heb omdat het te druk is om in te halen en hij rijd te zacht zodat ik niet lekker door kan rijden! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 - 12:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Vrachtwagenchauffeur! Ik woon tegenwoordig trouwens in het zuiden van het land. Is het een stuk veiliger voor mijn dochters. weet je dat zeker? het is wel dichter bij Belgie..... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ja in Belgie..... en daar heb jij dan vertrouwen in... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik woon nog steeds in Nederland!!! Zie trouwens twee grote verschillen! Hier woon ik vlak bij twee grenzen en er wonen hier nog steeds minder allochtonen om mij heen dan in Rotterdam!! De allochtonen die hier om mij heen wonen werken voor 80% voor hun geld. In Rotterdam is het 80% wat niet werkt voor hun geld!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
limburgers zijn allemaal allochtonen........ |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik snap je niet of ben je een woord vergeten? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 - 16:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik woon nog steeds in Nederland!!! Zie trouwens twee grote verschillen! Hier woon ik vlak bij twee grenzen en er wonen hier nog steeds minder allochtonen om mij heen dan in Rotterdam!! De allochtonen die hier om mij heen wonen werken voor 80% voor hun geld. In Rotterdam is het 80% wat niet werkt voor hun geld!! het zou toch een indicatie kunnen zijn.... dat zelfs buitenlanders er niet willen wonen.... hahahahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2009 - 18:44 schreef hotjumper het volgende:[..] Ach valt wel mee, vorig jaar verloor je hier omdat iederéén als een dooie lul over het veld liep, nu is er de hele tijd strijd geweest, die rooie kaarten was kut en Van Dijk heb ik ook wel beter gezien, wat mij betreft speelt Darley zaterdag. Valt wel mee? hele tijd strijd geweest?? heb je een andere wedstrijd gezien heb weer allemaal ongeinspireerde dooie lullen gezien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2009 door gekzat -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 - 08:41 schreef gekzat het volgende:[..] Valt wel mee? hele tijd strijd geweest?? heb je een andere wedstrijd gezien heb weer allemaal ongeinspireerde dooie lullen gezien laat ik het zo zeggen: ze liepen lekker druk door elkaar heen te darren |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
hahah ja nutteloos heen en weer gerend heb ik zat gezien haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De eerste helft was zo slecht nog niet hoor... Vanaf de 35e minuut begon t gezeik. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
vvv, jongens! geen gelul meer over sparta, basta! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Das waar de helft van de week is om, dus t vorige weekend is passé |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies zaagmans is geweest, de kansen tegen fc honda |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Even dan over 2 rode kaarten, Bayern, naäpers! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ach ja we moeten maar accepteren dat bayern ons nu eenmaal als voorbeeld ziet, als modelclub |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: als die homo van een luca toni hier maar niet komt afbouwen |
|
|
|