|
|
qwerto
|
|
|
ik denk : ------ van Dijk -------- Fer - Vlaar - Bahia - Gio -- Landzaat - el Ahmadi-- Slory - Wijnaldum - Biseswar --------- Makaay --------
wat anders ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
van dijk mag wel op de bank van mij |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
TOMASSON EN SEKOU ER NIET BIJ TEGEN NEUSjes |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Babovic op de plek van el Ahmadi,en el Ahmadi op de plek van Lamzaat. In die paar minuten dat Babovic heeft gespeeld deed hij dat met vuur ook al raakte hij nog geen bal. V Dijk idd ruilen voor Darley.. |
|
|
|
|
walnoot
|
|
|
stuur maar het tweede altijd beter dan die verwende spelers van het eerste |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat spook zal wel spelen en Biseswar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
er is verdomme maar 1 voetballer die door weer en wind gaat voor deze club en dat is Vlaar (en ook in mindere maten Fer Bahia en tomasson(op vandaag na) de rest zijn een stel hersenloze zobies die na elke verloren westrijd zielig thuiskomen vervolgens naar het bedrag kijken dat er op de rekening is bij gestort en vervolgens weer helemaal gelukkig zijn op flikkeren met die types van mij apart gaan we met de opstelling van excelsior verder daar zit tenminste nog wat hoop in voor de toekomst (als in Janota erasmus enz) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2009 - 18:43 schreef qwerto het volgende:er is verdomme maar 1 voetballer die door weer en wind gaat voor deze club en dat is Vlaar (en ook in mindere maten Fer Bahia en tomasson(op vandaag na) de rest zijn een stel hersenloze zobies die na elke verloren westrijd zielig thuiskomen vervolgens naar het bedrag kijken dat er op de rekening is bij gestort en vervolgens weer helemaal gelukkig zijn op flikkeren met die types van mij apart gaan we met de opstelling van excelsior verder daar zit tenminste nog wat hoop in voor de toekomst (als in Janota erasmus enz) ik ben het niet met je eens.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En ik al helemaal niet... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
nou dat hoeft ook niet dat is mijn mening maar je kunt mij niet wijsmaken dat die 8-10 milioen die uitgegeven is aan el ahmadi en cisse zich tot nu toe uitbetaald heeft (en dan met name aan al ahmadi's adres) idem voor het loonstrookje van GIO en die milioenen die er op de bank zitten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2009 - 18:55 schreef qwerto het volgende:nou dat hoeft ook niet dat is mijn mening maar je kunt mij niet wijsmaken dat die 8-10 milioen die uitgegeven is aan el ahmadi en cisse zich tot nu toe uitbetaald heeft (en dan met name aan al ahmadi's adres) idem voor het loonstrookje van GIO en die milioenen die er op de bank zitten Die miljoenen hebben zich idd nog niet uitbetaald,maar dat is een ander verhaal. |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2009 - 18:43 schreef qwerto het volgende:er is verdomme maar 1 voetballer die door weer en wind gaat voor deze club en dat is Vlaar (en ook in mindere maten Fer Bahia en tomasson(op vandaag na) de rest zijn een stel hersenloze zobies die na elke verloren westrijd zielig thuiskomen vervolgens naar het bedrag kijken dat er op de rekening is bij gestort en vervolgens weer helemaal gelukkig zijn op flikkeren met die types van mij apart gaan we met de opstelling van excelsior verder daar zit tenminste nog wat hoop in voor de toekomst (als in Janota erasmus enz) Ben vrijdag bij Excelsior geweest en Janota en Erasmus zullen nooit Feyenoord 1 halen....Janota is zelfs bij Excelsior wisselspeler en viel zeer slecht in (voor Erasmus). Nieveld komt wel terug denk ik en de beste man op het veld was Ryan Koolwijk |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
ik denk -----van dijk leerdam-vlaar-bahia-gio ------fer-el ahmadi slory--wijnaldum--biseswar --------makaay bank darley de cler hofland babovic bruins landzaat pedro |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2009 - 18:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Babovic op de plek van el Ahmadi,en el Ahmadi op de plek van Lamzaat. In die paar minuten dat Babovic heeft gespeeld deed hij dat met vuur ook al raakte hij nog geen bal. V Dijk idd ruilen voor Darley.. Helemaal mee eens (hoewel ik nog steeds mijn twijfels heb over El Dramadi, zie ik wel een stijgende lijn). Ik denk dat Babovic ons met harde werk nog veel positive dingen kan brengen. Fer mag blijven staan maar je zag hem toch regelmatig door het midden naar voren dringen met de bal, dus het midden is mischien de beste optie voor hem.
Ja en die rode kaarten.... hopeloos! Ben wel blij dat Tomasson toch nog voor de camera zijn excusses aan mocht bieden en dat ze bij StudioSport nog even melden dat Been maatregelen zal nemen tegen Tomasson en Cisse. Dit kan voordelig uitpakken bij de KNJB maaaaaaar het is en blijft de KNJB. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2009 - 18:43 schreef qwerto het volgende:er is verdomme maar 1 voetballer die door weer en wind gaat voor deze club en dat is Vlaar (en ook in mindere maten Fer Bahia en tomasson(op vandaag na) de rest zijn een stel hersenloze zobies die na elke verloren westrijd zielig thuiskomen vervolgens naar het bedrag kijken dat er op de rekening is bij gestort en vervolgens weer helemaal gelukkig zijn op flikkeren met die types van mij apart gaan we met de opstelling van excelsior verder daar zit tenminste nog wat hoop in voor de toekomst (als in Janota erasmus enz) onzin |
|
|
|
|
walnoot
|
|
|
vlaar fehr houden de rest verkopen als dat mogelijk is wie wil de rest hebben mischien rkc |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2009 - 19:29 schreef Red het volgende:[..] Helemaal mee eens (hoewel ik nog steeds mijn twijfels heb over El Dramadi, zie ik wel een stijgende lijn). Ik denk dat Babovic ons met harde werk nog veel positive dingen kan brengen. Fer mag blijven staan maar je zag hem toch regelmatig door het midden naar voren dringen met de bal, dus het midden is mischien de beste optie voor hem. Ja en die rode kaarten.... hopeloos! Ben wel blij dat Tomasson toch nog voor de camera zijn excusses aan mocht bieden en dat ze bij StudioSport nog even melden dat Been maatregelen zal nemen tegen Tomasson en Cisse. Dit kan voordelig uitpakken bij de KNJB maaaaaaar het is en blijft de KNJB. precies red |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
------------Darley------------------- Leerdam----Vlaar---Bahia----Gio--- Fer--------Wijnaldum------Babovic Slory--------Makaay----Biseswar--- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: En daar is calimero nummer 300 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
laten we maar eerlijk zijn cisse is een miskoop en gelukkig geschorst,er zijn er maar twee die aanspraak maken op een vaste plaats en dat zijn bahia en vlaar,supergasten,ook fer mag wel een vaste keuze zijn maar dan wel op het middenveld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bram, dit valt me tegen van je, jammer. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Fer stond toch goed te spelen? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
waarom valt dit tegen,cisse heeft een keer goed gespeeld en dat was tegen sampdoria,voor de rest heeft hij nog niets laten zien,fer was wel goed maar die kunnen we niet missen op het middenveld |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Cisse wordt de nieuwe held, zie hem liever dan biseswar, die blonk ook uit in nutteloze acties |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik dacht dat jij de nieuwe held werd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
Darley/v Dijk
Leerdam - Vlaar - Bahia - De Cler
Wijnaldum - Fer - v. Bronckhorst
Slory - Makaay - Biseswar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door Koos-C -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Twee keepers? Eigenlijk wel een goed idee!!! Maar mag dat wel van de knvb? |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote: We willen toch vaker de nul houden? :-) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Goed gekozen naam. Je hebt inderdaad het IQ van een walnoot! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Darley
de Vrij, Vlaar , Bahia , de Cler
Fer, Gio
Slory Wijnaldum Biseswar
Makaay
Hoop Castaignos op de bank en dat hij uiteindelijk ook nog speelminuten maakt. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
eens!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Gio vond ik ook weer heel kwetsbaar, werd er toch een paar keer uitgelopen!!
Halen die vent uit Noorwegen!!(mits er geld is) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2009 - 13:23 schreef De Spot het volgende:Gio vond ik ook weer heel kwetsbaar, werd er toch een paar keer uitgelopen!! Halen die vent uit Noorwegen!!(mits er geld is) Dat is er dus niet!! Of zouden Cisse en Tomasson een boete van miljoenen betaald hebben. Gewoon de Cler erin en gio doorschuiven naar middenveld. Kan die El Dramadi eruit! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Wacht even, dit is weer de waan van de dag enzenz. Er wordt een spelersnaam genoemd die door een scout bekeken is en gelijk gaan er forumleden deze noor in de basis zetten??? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Snap dat ook niet. Zijn we het overigens een keer een Rovert! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2009 - 13:31 schreef Rovert het volgende:[..] Wacht even, dit is weer de waan van de dag enzenz. Er wordt een spelersnaam genoemd die door een scout bekeken is en gelijk gaan er forumleden deze noor in de basis zetten??? Staat er dat ik hem in de basis wil hebben of dat we hem moeten halen!!
Niks waan van de dag Gio is over en uit!! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2009 - 13:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Dat is er dus niet!! Of zouden Cisse en Tomasson een boete van miljoenen betaald hebben. Gewoon de Cler erin en gio doorschuiven naar middenveld. Kan die El Dramadi eruit! De Cler kan als linksback, maar Gio op het midenveld dan kan echt niet meer. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Gio staat beter op middenveld! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Meest voor de hand liggend; Makaay + Biseswar in de basis, en Fer weer op 't middenveld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: mooehahahahaha. juist. man gio kan t beste gaan zitten! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Denk dat een hoop mensen zich vergissen in Gio. Ik denk dat hij een hele grote stille kracht van dit team is. |
|
|
|