|
|
MarkFR
|
|
|
Van Dijk eruit, zag er een paar keer niet goed uit. Leerdam weer rechts, Landzaat er weer uit en Fer terug op zijn oude plek. Misschien El Ahmadi en Babovic wisselen. Voorin: Wijnaldum-Makaay-Biseswar |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2009 - 13:34 schreef De Spot het volgende:[..] Staat er dat ik hem in de basis wil hebben of dat we hem moeten halen!! Niks waan van de dag Gio is over en uit!! ja natuurlijk, je hebt gelijk, je bedoelde;, halen die noor zodat hij over 3 seizoenen kan spelen en tot die tijd doen we het met giovanni |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Hoef geen gelijk aleen leg jij woorden in mijn mond!!
Ik zeg dat Gio over is en die back uit Noorwegen is bekeken door Leo, ik zou die gozer halen mits Leo hem aftest.
De Cler nog een kans geven, maar er moet toch ook iemand achter zitten, misschien wel die Noor. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik zeg dit al anderhalf seizoen dat gio niet meer het niveau heeft ik denk dat vorige week een opleving was. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2009 - 16:34 schreef Milo het volgende:Ik zeg dit al anderhalf seizoen dat gio niet meer het niveau heeft ik denk dat vorige week een opleving was. Hij kan het niet meer aanlopen, en alleen maar die lange bal elke keer!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2009 - 15:52 schreef MarkFR het volgende:Van Dijk eruit, zag er een paar keer niet goed uit. Leerdam weer rechts, Landzaat er weer uit en Fer terug op zijn oude plek. Misschien El Ahmadi en Babovic wisselen. Voorin: Wijnaldum-Makaay-Biseswar en slory dan |
|
|
|
|
bram
|
|
|
en gio,heb veel respect voor hem,maar heeft toch echt zijn tijd wel gehad |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Gio moet op het middenveld en de Cler op links! Ben je ook gelijk van El Dramadi af!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik ben bang dat je gelijk heb brammetje........ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Iedereen ipv Lamzaat.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nou, el Drahmadi is ook niet alles |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
alles is beter dan dat PC pootje... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ben ook wel benieuwd wat Mario zaterdag presenteert |
|
|
|
|
craven
|
|
|
------darley------- Vrij--Vlaar--Bahia--Gio ------Fer-------- ----wijnaldum--Bab0-- Slory-makaay-Biseswar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 oktober 2009 door craven -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
gewoon, ouwerwets, Roy in de spits. verder zal Mario waarschijnlijk niet veel veranderen, afgezien dan van Biseswar voor Cissé. N.B. hoop alleen wel dat Fer weer gewoon op 't middenveld z'n positie krijgt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 oktober 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wijnaldum ok?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 oktober 2009 door craven -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
oh maar waarom geen Brinker op doel? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
misschien ook wel een pot om eens met Babovic te starten? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Eens en Den Bosch is ook zo n wedstrijd. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: laten we toch hopen dat jij de enige bent die hem gumm noemt |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Inderdaad,laten we hopen.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
willian
|
|
|
van dijk/darley leerdam bahia vlaar gio wijnadlum fer bruins biseswar makaay slory
ik kies bruins boven elahmadi de rede is niet ver te zoeken lijkt mij? en vol op de aanval tegen vvv makaay slory beide 2 keer |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Nou weer wijnadlum
zo leer ik nog eens wat |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Dan hebben we wel een erg brede selectie zo |
|
|
|
|
craven
|
|
|
mooi kunnen we wel gebruiken :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Van Dijk Leerdam-Vlaar-Bahia-Gio El'Ahmadi - Fer wijnaldum Slory Makaay Biseswar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 oktober 2009 door dennis -- |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
heeft biseswar ook (al) rood??? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
-----------Van Dijk-----------
-------Vlaar-----Bahia------- --Leerdam----------Bronckhorst
---Fer----Lamzaad----El Ahmadi
Slory----Mackaay----Biseswar |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 - 09:57 schreef Arie.Klooster het volgende:-----------Van Dijk----------- -------Vlaar-----Bahia------- --Leerdam----------Bronckhorst ---Fer----Lamzaad----El Ahmadi Slory----Mackaay----Biseswar denk het ook, al had ik liever babovic gezien ipv landzaat, dit lijkt me een mooie wedstrijd om zo'n jongen een kans te geven. Qua strijd vond ik hem er beter uitkomen dan denny |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
SFey
|
|
|
We kunnen zien als je een bericht aanpast he ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
--------Darley--------
Leerdam--Vlaar--Bahia--Gio
--Wijnaldum--Fer--Babovic--
--Slory--Makaay---Biseswar-- |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Zoiets zal het inderdaad gaan worden van het weekend. Ik verwacht alleen weer landzaat op de plek van babovic en van Dijk nog steeds op goal. Al sta ik ook meer achter dit elftal! Maar goed, dit team moet 'gewoon' van VVV kunnen winnen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY