BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ook rode kaart voor Been vanwege Fer als back. Terug bij af

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 18 oktober 2009 - 22:12   quote  deeplink  
Die rode kaarten daar kan Mario niets aan doen. Maar de beste middenvelder van de club, qua inzet doelgerichtheid, diepgang en techniek, op de rechtsback plaats zetten was vragen om problemen.

Waarom niet Stefan de Vrij op rechts tegen de minst scorende ploeg van de eredivisie. Dan had Fer op het middenveld kunnen sleuren, met Landzaat i.p.v. de met groeistuipen kampende Wijnaldum. Babovic starten was een optie geweest en ook Ignatovich had met goed fatsoen kunnen spelen tegen Sparta.

Nu ja uithuilen en opnieuw beginnen. Van Bronckhorst heeft toch ook zijn beste tijd gehad en ondanks een paar goede reddingen zag van Dijk er bij de doelpunten niet geweldig uit. Maar goed hij schreeuwt gelukkig niet zoveel.

Domme rode kaarten waren vorig jaar de oorzaak van 15 verliespunten (Groningen, Heracles, Roda JC etc).

Deze selectie en Mario zijn terug bij af...
sevillana
 sevillana - zondag 18 oktober 2009 - 22:17   quote  deeplink  
enigszins mee eens
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 18 oktober 2009 - 22:17   quote  deeplink  
Been is een tactisch onbenul net als van basten
Patrick078
 Patrick078 - zondag 18 oktober 2009 - 22:17   quote  deeplink  
Ben erg nog steeds chago van, maar zoals jij het schetst...

Zaterdag tegen vvv dit akkefietje eventjes wegpoesten :)
sevillana
 sevillana - zondag 18 oktober 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 22:17 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Been is een tactisch onbenul net als van basten
overdrijven is ook een kunst
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 oktober 2009 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 22:17 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Been is een tactisch onbenul net als van basten
Wat kan hij er aan doen dat Cissè en Tomasson onnodig rood pakken???
Anders had hij gewoon gewonnen denk ik...
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 18 oktober 2009 - 22:34   quote  deeplink  
Volgende week bakt Sparta er weer niks van. Je moet dit soort wedstrijden winnen om kampioen te worden.
hotjumper
 hotjumper - zondag 18 oktober 2009 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 22:34 schreef sportdwaas het volgende:
Volgende week bakt Sparta er weer niks van. Je moet dit soort wedstrijden winnen om kampioen te worden.
we worden Kampioen, er zit weer strijd in het elftal, komt er nu ff niet lekker uit, maar er was nu strijd en bezieling, hoewel die er met die 2 kaarten een beetje fout uitkwam
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 18 oktober 2009 - 23:30   quote  deeplink  
je moet echt een enorme plaat voor je kop hebben als je nu nog steeds denkt dat feyenoord kampioen kan worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2009 door Feijenoord1908 --
R()b
 R()b - zondag 18 oktober 2009 - 23:50   quote  deeplink  
Wat een onzin zeg.

Sportdwaas hadden we niet over Fer als rechtsback gehoord als we met 5-0 hadden gewonnen.
Dus op deze manier nakaarten is zo godse simpel.
2 rode kaarten dat was de oorzaak!
Iets anders kan je er niet van maken , en ook niet iets maken wat er niet is.

En Feijenoord1908: volgens mij hoor jij op een andere headliner afdeling thuis.
craven
 craven - zondag 18 oktober 2009 - 23:55   quote  deeplink  
Idd echt een opmerking van een j()()d

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2009 door craven --
ar
 ar - maandag 19 oktober 2009 - 00:03   quote  deeplink  
fer deed het goed als rechtsback,behalve die sliding in de 16 dan. jon dal had zijn kop koel moeten houden!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 19 oktober 2009 - 00:07   quote  deeplink  
Gelukkig zegt Borst het ook net in studio voetbal
ar
 ar - maandag 19 oktober 2009 - 00:08   quote  deeplink  
lekker belangrijk
sterski010
 sterski010 - maandag 19 oktober 2009 - 00:44   quote  deeplink  
De fout ligt al bij het vertrek van Tiendalli die je echt nodig had. Leerdam is een middenvelder, de rechtsback positie is dus niet dubbel bezet.Daardoor krijg je nu dit soort noodsprongen.Overigens had niemand natuurlijk verwacht dat we Dani de rest van het seizoen moeten missen, maar toch...
N'WIJK-FR
 N'WIJK-FR - maandag 19 oktober 2009 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 00:07 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Gelukkig zegt Borst het ook net in studio voetbal
Klopt en Borst is ook een jood
Rovert
 Rovert - maandag 19 oktober 2009 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 23:30 schreef Feijenoord1908 het volgende:
je moet echt een enorme plaat voor je kop hebben als je nu nog steeds denkt dat feyenoord kampioen kan worden
En ik denk dat jij twee metro-stellen voor je kop heb, lutser
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 oktober 2009 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 23:30 schreef Feijenoord1908 het volgende:
je moet echt een enorme plaat voor je kop hebben als je nu nog steeds denkt dat feyenoord kampioen kan worden
ik denk het niet, ik weet het zeker...
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 oktober 2009 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 00:44 schreef sterski010 het volgende:
De fout ligt al bij het vertrek van Tiendalli die je echt nodig had. Leerdam is een middenvelder, de rechtsback positie is dus niet dubbel bezet.Daardoor krijg je nu dit soort noodsprongen.Overigens had niemand natuurlijk verwacht dat we Dani de rest van het seizoen moeten missen, maar toch...
Ga toch weg met Tiendalli, van Gobbel had gewoon nooit moeten stoppen, dat was pas een back
Verder voldoet Leerdam prima, dat Fernandez en hij geblesseerd zijn daar kan je ook niks aan doen. Fer pakte het goed, wellicht had het geholpen als we een keeper hadden die wat sneller bij de grond was, in het begin van de competitie had van Dijk die ballen gewoon gepakt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 oktober 2009 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 08:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ga toch weg met Tiendalli, van Gobbel had gewoon nooit moeten stoppen, dat was pas een back
Verder voldoet Leerdam prima, dat Fernandez en hij geblesseerd zijn daar kan je ook niks aan doen. Fer pakte het goed, wellicht had het geholpen als we een keeper hadden die wat sneller bij de grond was, in het begin van de competitie had van Dijk die ballen gewoon gepakt.
SPIJKER ---> KOP
Ik denk namelijk dat beide goals houdbaar waren.
SFey
 SFey - maandag 19 oktober 2009 - 11:19   quote  deeplink  
De rode kaarten kunnen worden gegeven voor deze overtredingen, maar de meeste scheidsrechters zullen geel gegeven hebben aan Cisse. En Tomasson had zich gewoon moeten inhouden en niet een tackle op de man moeten uitoefenen. Dit was werkelijk nergens voor nodig. Sowieso aanvallers die rood krijgen voor tackels op de helft van de tegenstander zijn nutteloos
Koos-C
 Koos-C - maandag 19 oktober 2009 - 11:22   quote  deeplink  
Fer als rechtsback is inderdaad zonde, omdat je hem op het middenveld mist.
Blijkbaar is de Vrij nog niet klaar voor het 1e, anders had Mario hem wel er in gezet.
Een andere optie was niet voor handen.
Zonde inderdaad dat Tiendalli nu bij Twente speelt, maar ach, Leerdam doet ook zo slecht nog niet...

Daarnaast kan Been er inderdaad ook niets aan doen dat Cissé en Tomasson rood pakken.
SFey
 SFey - maandag 19 oktober 2009 - 11:27   quote  deeplink  
Vandaag komt hij met een mogelijk straf om er hopelijk voor te zorgen dat er niet nog vaker 'domme' rode kaarten worden ontvangen
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 19 oktober 2009 - 11:48   quote  deeplink  
Toen het 9 man tegen 10 man was kon Fer nog een aantal keer oprukken. Het is gewoon zo'n speler die centraal op het middenveld dingen laat gebeuren en energie genoeg heeft in beide strafschopgebieden te verschijnen.

Tegen VVV zal Feyenoord nog kunnen winnen zonder Cisse en Tomasson maar tegen Ajax wordt het echt lastig. Laten we maar hopen dat ze er iets van leren en dat ze mentaal sterker worden nu. Je ziet sommige teams na het wegsturen van een speler juist groeien. Feyenoord stond met 1-0 voor toen het gebeurde. Er was niemand die de rust bewaarde en de boel rustig neer probeerde te zetten. Druk zetten op de bal is prima maar dat heeft niets te maken met gestrekte benen naar enkels springen maar gewoon snel en dreigend ergens op aflopen en in de weg lopen. Vanwege het goede gedrag van Been, niet ontkennen maar accepteren, en de spelers in kwestie hoop ik dat de schorsing tot 2 wedstrijden beperkt zal blijven. Maar 3 of 4 zou goed kunnen zeker voor die van Jon Dal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door sportdwaas --
Rovert
 Rovert - maandag 19 oktober 2009 - 12:28   quote  deeplink  
Sportdwaas, ik vind jouw titel bovenaan dit topic en de inhoud fout gekozen en ongelukkig geformuleerd. Dankzij dit soort onzin verandert de positiviteit welke ons omringde weer in negativiteit
bram
 bram - maandag 19 oktober 2009 - 12:36   quote  deeplink  
kom eens van die roze wolk af,mario kan niet in een seizoen een wereldelftal neerzetten,geduld vrienden het komt goed.
bram
 bram - maandag 19 oktober 2009 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 12:28 schreef Rovert het volgende:
Sportdwaas, ik vind jouw titel bovenaan dit topic en de inhoud fout gekozen en ongelukkig geformuleerd. Dankzij dit soort onzin verandert de positiviteit welke ons omringde weer in negativiteit
ben het met je eens
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 19 oktober 2009 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 - 23:30 schreef Feijenoord1908 het volgende:
je moet echt een enorme plaat voor je kop hebben als je nu nog steeds denkt dat feyenoord kampioen kan worden
Fout!! Je moet een enorme plaat voor je kop hebben door te zeggen dat Been een tactisch onbenul is. Staan er bijna met de zelfde selectie stukken beter voor. Dus, tactisch onbenul? Ik had Fer ook geen rechtsback gezet maar Landzaat. Dat is onze mening maar wij zijn dan ook geen trainer. Geen enkele trainer kan al zijn supporters tevreden stellen. Ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Been.
,
1. Het seizoen duurt nog zo lang dus is er nog van alles mogelijk
2. Wat klaag je nou? Kijk eens naar de afgelopen seizoenen.
3. Met een plaats in de top 5 moeten we al uitermate tevreden zijn (hoger is bonus)
4. Ze werken tenminste weer voor hun geld
5. Resultaten zijn belangrijker dan oogstrelend voetbal (mooi voetbal komt vanzelf)
6. Met twee verloren wedstrijden kan je nog steeds kampioen worden

enzovoort, enzovoort enzovoort!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door Feyenoord till i die --
Milo
 Milo - maandag 19 oktober 2009 - 13:09   quote  deeplink  
Met twee verloren wedstrijden kan je nog steeds kampioen worden

Ja, maar niet tegen dit soort clubs! je wordt kampioen door te winnen van de kleine clubs.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 19 oktober 2009 - 13:16   quote  deeplink  
Ja maar ook een kampioen laat daar tegen wel eens een steek vallen.
Staar je trouwens niet blind op een kampioenschap want dan is de teleurstelling alleen maar groter. Plus dat verwachtingspatroon is eigenlijk veel te hoog.
Ice
 Ice - maandag 19 oktober 2009 - 13:19   quote  deeplink  
Het is een feit dat Fer op dit moment de man in vorm is. Ook op de rechtsback-positie deed hij het naar mijn mening heel goed. Taakgericht dus.
Het is verder ook een feit dat deze jongen een enorm looopvermogen heeft, en hoewel hij als rechtsback een aantal keer opstoomde, had dit tegen Sparta op een centrale middenveldpositie veel beter uit de verf kunnen komen. Een aantal keer kwam hij hij er al goed doorheen.
Daarbij ben ik verder geen fan van én El Ahmadi én Landzaat, waarbij vooral deze laatste teveel de bal alleen verplaatst, zonder daarbij aanvallend te denken. Risicoloos de bal rondspelen. Dit is in principe een goede eigenschap, maar alleen op die manier spelen heeft geen meerwaarde. Zeker niet als je maar met 1-0 voorstaat en de marge moet vergroten.

Conclusie: Fer centraal en El Ahmadi of Landzaat ernaast.
Ik heb het expres even niet over de tegengoals, want wat daarbij allemaal misging vul ik een heel forum! Qua ruimte geven, doordekkken, keepen etc...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 19 oktober 2009 - 13:24   quote  deeplink  
El Ahmadi en Landzaat er naast. De Vrij op rechts, De Cler op links en Gio doorschuiven!
bram
 bram - maandag 19 oktober 2009 - 13:26   quote  deeplink  
geen el drama meer aub
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 19 oktober 2009 - 13:27   quote  deeplink  
Snap echt niet wat trainers in die vent zien!
Ice
 Ice - maandag 19 oktober 2009 - 13:41   quote  deeplink  
Tijdens het kijken van een wedstrijd ben ik vaak ook vrij negatief over El Ahmadi. Maar in een goed draaiend team (destijds Fc Twente) heeft men kunnen zien dat hij heel goed kan voetballen. Kaatsen, inzicht, diepteballen etc. Het is niet zo dat dit maar 1 seizoen bij iemand aanwezig is.
Nu er met Slory weer meer diepte gezocht wordt, denk ik dat hij dit meer kan laten zien. Ook Cissé moet de vorm van vorig seizoen terugkrijgen na zijn blessure. Daarbij moet er iemand om El Ahmadi heen lopen als stofzuiger, iemand met loopvermogen en kracht ---> Fer!
De oplossing trouwens om Van Bronckhorst naar het middenveld te schuiven en de Cler linksback, ben ik ook voorstander van. In dat geval verliest idd El Ahmadi zijn plaats.
Koos-C
 Koos-C - maandag 19 oktober 2009 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 13:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Fout!! Je moet een enorme plaat voor je kop hebben door te zeggen dat Been een tactisch onbenul is. Staan er bijna met de zelfde selectie stukken beter voor. Dus, tactisch onbenul? Ik had Fer ook geen rechtsback gezet maar Landzaat. Dat is onze mening maar wij zijn dan ook geen trainer. Geen enkele trainer kan al zijn supporters tevreden stellen. Ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Been.
,
1. Het seizoen duurt nog zo lang dus is er nog van alles mogelijk
2. Wat klaag je nou? Kijk eens naar de afgelopen seizoenen.
3. Met een plaats in de top 5 moeten we al uitermate tevreden zijn (hoger is bonus)
4. Ze werken tenminste weer voor hun geld
5. Resultaten zijn belangrijker dan oogstrelend voetbal (mooi voetbal komt vanzelf)
6. Met twee verloren wedstrijden kan je nog steeds kampioen worden

enzovoort, enzovoort enzovoort!!!
Echt voor 100% met je eens!!!
Alleen punt 6 heb ik niet zoveel geloof in, maar je weet het nooit...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door Koos-C --
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 oktober 2009 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 13:47 schreef Koos-C het volgende:

[..]

Echt voor 100% met je eens!!!
Alleen punt 6 heb ik niet zoveel geloof in, maar je weet het nooit...
dus toch niet 100%?
Koos-C
 Koos-C - maandag 19 oktober 2009 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 14:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

dus toch niet 100%?
Ik ben het er mee eens dat je na 2 wedstrijden nog kampioen kan worden, alleen heb ik er niet zoveel vertrouwen in.
Als je ergens geen vertrouwen in hebt, kun je het er toch best mee eens zijn?!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 19 oktober 2009 - 14:45   quote  deeplink  
Heb ik ook geen vertrouwen in maar het is wel mogelijk!
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 19 oktober 2009 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 12:28 schreef Rovert het volgende:
Sportdwaas, ik vind jouw titel bovenaan dit topic en de inhoud fout gekozen en ongelukkig geformuleerd. Dankzij dit soort onzin verandert de positiviteit welke ons omringde weer in negativiteit
We moeten de club kritisch blijven volgen en het is gewoon zo dat Mario te conservatief is geweest door met 2 controleurs op het middenveld te beginnen en Fer een linie terug te laten schuiven. Wijnaldum is als middenvelder nog niet in staat verdedigend en aanvallend voldoende te brengen. Hij kwam telkens iets tekort voorin en achterin is hij een onzekere factor. Hij is nog jong dus het komt goed

Tegen Sparta had Been de Vrij en Babovic kunnen laten beginnen. Even goed is het zo dat hij niks kan doen aan de rode kaarten. Het had al met al nog goed kunnen aflopen maar helaas werd het een harde landing.

Het gaat er nu om punten te pakken tegen VVV en Ajax in de Arena goed weerstand te bieden.

De kop van het topic was natuurlijk gekozen om aandacht te trekken, het was toepasselijk en geeft een mening over de taktiek. Verder niets dan lof voor Mario en ik heb vertrouwen dat hij Feyenoord weer scherp krijgt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door sportdwaas --
Rovert
 Rovert - maandag 19 oktober 2009 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 14:55 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

We moeten de club kritisch blijven volgen en het is gewoon zo dat Mario te conservatief is geweest door met 2 controleurs op het middenveld te beginnen en Fer een linie terug te laten schuiven. Wijnaldum is als middenvelder nog niet in staat verdedigend en aanvallend voldoende te brengen. Hij kwam telkens iets tekort voorin en achterin is hij een onzekere factor. Hij is nog jong dus het komt goed

Tegen Sparta had Been de Vrij en Babovic kunnen laten beginnen. Even goed is het zo dat hij niks kan doen aan de rode kaarten. Het had al met al nog goed kunnen aflopen maar helaas werd het een harde landing.

Het gaat er nu om punten te pakken tegen VVV en Ajax in de Arena goed weerstand te bieden.
kritisch en negatief moet je kunnen scheiden
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 19 oktober 2009 - 15:00   quote  deeplink  
Van elke wedstrijd die Feyenoord in gaat hoop en verwacht ik dat ze hem gaan winnen. Er is gisteren zonder meer gestreden en dat is goed. Mario, als echte Feyenoord supporter, zorgt dat er elke wedstrijd een team in het veld komt om te winnen. Dat was gisteren ook zo maar met Fer centraal-midden had dat beter kunnen lukken.

Ik heb er het volste vertrouwen in dat Mario de boel analyseert en er iets positiefs uit haalt maar de punten zijn verdomme verloren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door sportdwaas --
Rovert
 Rovert - maandag 19 oktober 2009 - 15:02   quote  deeplink  
Achteraf is het makkelijk oordelen, als we gewoon met 11 man de wedstrijd uit hadden gespeeld hadden we vermoedelijk geen 3 punten verloren

Theo Maassen zou nu zeggen: Achteraf is het mooi wonen
craven
 craven - maandag 19 oktober 2009 - 15:33   quote  deeplink  
hahaha idd...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 19 oktober 2009 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 00:03 schreef ar het volgende:
fer deed het goed als rechtsback,behalve die sliding in de 16 dan. jon dal had zijn kop koel moeten houden!
Nou, die sliding was absoluut geen penalty, maar voor hetzelfde geld heb je inderdaad een klotescheids die je een penalty tegen geeft.

Trouwens, wat een j#den-opmerking van Feijenoord1908... pfff, het ene moment wordt Been vergeleken met Che en dan is het net zo'n slechte trainer als van Basten...? Dan snap jij het niet. Fer heeft het harstikke goed gedaan op die plek en zonder die rode kaarten hadden we 'gewoon' gewonnen. Gezien het gevaar wat Fer vanaf de rechtererkant stichtte (met 9 tegen 11!) was het tactisch gezien misschien zelfs wel toevallig (!) een uitmuntende keuze, achteraf gezien.

Fer is gewoon een topper!!! Hij kan op veel plekken uit de voeten. Hij doet me denken aan ene Gullit. Misschien niet voor dezelfde posities, maar wel net zo multi-functioneel en hij nog zo jong...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door Arie.Klooster --
Rovert
 Rovert - maandag 19 oktober 2009 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 15:44 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Trouwens, wat een j#den-opmerking van Feijenoord1908... pfff, het ene moment wordt Been vergeleken met Che en dan is het net zo'n slechte trainer als van Basten...? Dan snap jij het niet.
Arie, blijkbaar weet je het nog niet, Feijenoord1908 is geen Feyenoorder, we vermoeden dat hij voor ajax is en dat hij het op de een of andere manier leuk vindt om ons hier op te fokken
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 19 oktober 2009 - 16:16   quote  deeplink  
Julie kunnen vermoeden wat je wil, ik weet wel beter.

Ik wil been niet weg hebbe, maar ik mag wel mijn mening geven over zijn funcioneren als trainer, en in mijn ogen is hij gewoon tacktisch gezien niet bepaald een sterke trainer. Dat is niet alleen op basis van de wedstrijd van gister.
bram
 bram - maandag 19 oktober 2009 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 16:16 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Julie kunnen vermoeden wat je wil, ik weet wel beter.

Ik wil been niet weg hebbe, maar ik mag wel mijn mening geven over zijn funcioneren als trainer, en in mijn ogen is hij gewoon tacktisch gezien niet bepaald een sterke trainer. Dat is niet alleen op basis van de wedstrijd van gister.
op jozozouten
Milo
 Milo - maandag 19 oktober 2009 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 16:16 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Julie kunnen vermoeden wat je wil, ik weet wel beter.

Ik wil been niet weg hebbe, maar ik mag wel mijn mening geven over zijn funcioneren als trainer, en in mijn ogen is hij gewoon tacktisch gezien niet bepaald een sterke trainer. Dat is niet alleen op basis van de wedstrijd van gister.
houd gewoon ff je mond een tijdje zal je goed doen, en ons ook!!!!!!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 19 oktober 2009 - 16:39   quote  deeplink  
In mijn ogen ben jij (feijenoord1908) gewoon tactisch (zonder k) gezien niet bepaald een sterke persoon. Dat is niet alleen op basis van de wedstrijd van gister....

En ik wil jou ook weg hebbe... Je kunt wel aangeven dat je beter weet, maar je klinkt in elk geval wel als een aanhanger van ajakkes, dus inderdaad op jozo zouten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door Arie.Klooster --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ook rode kaart voor Been vanwege Fer als back. Terug bij af









0.0071020