|
|
Rovert
|
|
|
Ze kunnen wel een klaverjasclubje gaan oprichten;
Jozo Feijenoord1908 Achiie Antonio Rijen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Je vergeet nog een hele belangrijke!! Wie weet wie ik bedoel? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: zijn ze te dom voor |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: leuk, een raadsel, ik weet het even niet, heb je een hint??? Klinkt als.....? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Was een jood die ons hier uitermate heeft zitten vervelen!! Is al weer een tijdje weg! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
wat is de prijs? bitterballen of worst as zaterdag? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Raad het eerst maar eens! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: U gaat door voor de koelkast!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Jozo Feijenoord1908 Achiie Antonio Rijen Krunk
welke sport doe je met zijn 5en? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
uhmmmm.............geen idee |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
zet ze achter mekaar die homo's, dan heb je een pijpleiding |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
en het neefje van antonio,ook maar pijp in de anus? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2009 - 16:16 schreef Feijenoord1908 het volgende:Julie kunnen vermoeden wat je wil, ik weet wel beter. Ik wil been niet weg hebbe, maar ik mag wel mijn mening geven over zijn funcioneren als trainer, en in mijn ogen is hij gewoon tacktisch gezien niet bepaald een sterke trainer. Dat is niet alleen op basis van de wedstrijd van gister. tuurlijk mag jij je mening geven, maar ik heb het idee dat je het geheugen van een bezwangerd zeepaard-mannetje hebt. Ben jij nu al vergeten wat de situatie vorig seizoen was? Voor een groot gedeelte stond dezelfde selectie in het veld, die toen amper jupiler league waardig was. Nu staat er een team, je ziet spelers weer voor elkaar opkomen, je ziet spelers gefrustreerd raken omdat het niet loopt terwijl ze dat vorig seizoen amper kon schelen. Been heeft een ongelovelijk resultaat gehaald met het materiaal dat hij heeft. Ik neem mijn petje af voor wat hij tot nu toe bereikt heeft. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
elk petje dat ik draag... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik kwam van de week zo'n begin jaren negentig petje tegen, denk gekocht op een zaterdagavond voor de zondag in Groningen een jaar of 16 geleden. later had Kiprich ook zo'n petje op, dat waren pas kekke petjes..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja, ken je die ook nog uit de jaren zeventig met zo'n pompoen erop? die wou ik als kind altijd hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De jaren 70... Toen was ik slechts nog een prikkel in mn vaders ruggemerg ":) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja de tijd dat hugo walker alleen nog maar zwart-wit wedstrijden mocht verslaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, toen er nog onder stond, Feyenoord speelt van links naar rechts. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Was dat in de tijd dat we nog wel eens Europees (mochten) speelden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: en in de donkere broekjes... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: en nog wel eens wat wonnen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ojaaaaa, daar heb ik weleens beelden van gezien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik heb er over gelezen, t staat op een glas bij me in de kast. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
tja verdomd, ik heb ook nog van die glazen, van benfica zelfs nog over collectors items gesproken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die van mij stamt uit begin jaren 60. Zuinig op. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
maar je drinkt er wel gewoon smorgens je yogo yogi uit toch? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: in je Feyenoord pyama van de srv-man |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Die goede ouwe tijd
(toen ik nog niet dagelijks werd bedreigd op het forum)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 oktober 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ben je vandaag al weer bedreigd? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: nee tenminste, heb nog niets van mijn advocaat gehoord
maar het is pas half 5 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
worden jullie nooit bedreigd of uitgescholden dan (via PB)? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: nou ik wel,lees ze niet eens meer |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: jij bent gewoon een schijtbak, geef maar toe bram hahahaha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: pffft, doe ik zo mijn best op die berichten, gooit hij ze allemaal ongelezen weg |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ben geen schijtbak,alhoewel ik nu wel aan de diarree ben,komt van de drank zegt mijn vrouw |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: hoe weet zij dat nou? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hhhhhhhhaaaahhhhhaaaaa...... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik heb die tijd wel gehad toen ik nog onder mijn eigen naam stond. Als je maar niet vergeet dat het grootste gedeelte van de vaste bewoners achter je staan hoor Rovert! Ik in ieder geval wel. Diegene die bedreigen zijn hoogstwaarschijnlijk joden. Alleen een grote bek achter het hek! (achter de computer) Puntje bij paaltje lopen ze toch altijd weg!! echt zo sip om iemand te bedreigen om zijn mening. Moeten gewoon joden zijn!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 oktober 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
IN-TER-NET HOO-LI-GANS
zie:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 oktober 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 - 15:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Ik heb die tijd wel gehad toen ik nog onder mijn eigen naam stond. Als je maar niet vergeet dat het grootste gedeelte van de vaste bewoners achter je staan hoor Rovert! Ik in ieder geval wel. Diegene die bedreigen zijn hoogstwaarschijnlijk joden. Alleen een grote bek achter het hek! (achter de computer) Puntje bij paaltje lopen ze toch altijd weg!! echt zo sip om iemand te bedreigen om zijn mening. Moeten gewoon joden zijn!! Ik denk ook dat dit JODEN zijn die dit doen. Feyenoorders onder mekaar doen zoiets niet,nee dit zijn echt joden streken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: is alweer een tijdje geleden. |
|
|
|