|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb wel veel slijmerds op de PM ;-) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Al tijden geen pb's gehad!! waarschijnlijk omdat ze mij toch niet meer kunnen achterhalen. toen ik nog onder mijn eigen naam stond vonden ze het wel erg stoer om mij te bedreigen via mijn gezin en woonplaats. Echte joden dus!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: En spreek je daar dan mee af? op een parkeerplaats langs de A20 ofzo? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
valt me tegen van je stylzz, dat je met achie, gonzalez antonio etc....afspreekt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: quote: sterf.
Anders nog iets?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2009 - 16:16 schreef Feijenoord1908 het volgende:Julie kunnen vermoeden wat je wil, ik weet wel beter. Ik wil been niet weg hebbe, maar ik mag wel mijn mening geven over zijn funcioneren als trainer, en in mijn ogen is hij gewoon tacktisch gezien niet bepaald een sterke trainer. Dat is niet alleen op basis van de wedstrijd van gister. Jij bent niet helemaal lekker denk ik |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het was een schudbaby'tje |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
misschien een roze ronde box gehad vroeger |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2009 - 22:17 schreef Patrick078 het volgende:Ben erg nog steeds chago van, maar zoals jij het schetst... Zaterdag tegen vvv dit akkefietje eventjes wegpoesten :) Het kan nog een zware avond worden hoor. Ik lees alleen maar wat een makkie het allemaal is. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2009 - 08:49 schreef hotjumper het volgende:[..] Ga toch weg met Tiendalli, van Gobbel had gewoon nooit moeten stoppen, dat was pas een back Verder voldoet Leerdam prima, dat Fernandez en hij geblesseerd zijn daar kan je ook niks aan doen. Fer pakte het goed, wellicht had het geholpen als we een keeper hadden die wat sneller bij de grond was, in het begin van de competitie had van Dijk die ballen gewoon gepakt. Mee eens. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: een zware avond? In de kroeg na de wedstrijd misschien wel ja |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: in de trein zal je bedoelen... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Je bedoelt in de trein waar allemaal mooie vrouwen zitten die ergens uit gaan en die zich vervelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 09:04 schreef Rovert het volgende:Je bedoelt in de trein waar allemaal mooie vrouwen zitten die ergens uit gaan en die zich vervelen Maar das dan een andere trein dan jullie inzitten waarschijnlijk. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ik ga morgen fijn met de tram, geen trein voo rmij morgen |
|
|
|