|
|
FR12-1908
|
|
|
Lekker hoor Tomasson en Cisse. 2 overbodige rode kaarten tegen Sparta en waarschijnlijk ook nog eens 3 wedstrijden schorsching(denk ik). Dat Cisse rood kreeg kan gebeuren maar Tomasson; precies de zelfde overtreding als Cisse. Je weet toch dat je met 10 man speelt en ga je dit soort domme overtredingen nog eens maken ook! Lekker gedaan hoor. Maar dat is nog niet eens het ergste, het ergste is dat we die 2 moeten missen tegen 020. Cisse kan je nog wel vervangen door Biseswar maar Tomasson.. Ik hoop dat tuchtcomissie aardig zal zijn maar denk het niet. gaat weer lekker zo: Dani Fernandez, Leerdam, Cisse, Tomasson, de Guzman, Hofland. Zo begint het weer met het missen van belangerijke spelers. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Dit is dus waar ik zo bang voor was, veel te slap begonnen dan krijg je irritaties met gevolg domme hersenloze kaarten!!
Makaay mag het nu proberen!! |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
denk dat makaay nog clubtopscoorder gaat worden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik begrijp het wel, gebeurt gewoon in het vuur van de strijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja is mij ook wel (eens) gebeurd... ;-) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
quote: Ik begrijp het niet. Het zijn goedbetaalde professionals en zeker in het geval van Tomasson een speler met enorm veel ervaring. Voetballen is zijn beroep, dan mag je toch verwachten dat je jezelf onder controle hebt. Als het gaat om een doorgebroken speler kan je nog de beslissing nemen om hem neer te halen om een doelpunt te voorkomen, maar op de positie waar het nu gebeurde slaat het echt helemaal nergens op. Ik ben zwaar teleurgesteld in met name Tomasson! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2009 - 20:05 schreef Dubbel V het volgende:[..] Ik begrijp het niet. Het zijn goedbetaalde professionals en zeker in het geval van Tomasson een speler met enorm veel ervaring. Voetballen is zijn beroep, dan mag je toch verwachten dat je jezelf onder controle hebt. Als het gaat om een doorgebroken speler kan je nog de beslissing nemen om hem neer te halen om een doelpunt te voorkomen, maar op de positie waar het nu gebeurde slaat het echt helemaal nergens op. Ik ben zwaar teleurgesteld in met name Tomasson! U bent lid van de Hansi Muller fanclub? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kunnen we weer van Makaay gaan genieten.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahahaha nou fijn he.. |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
quote: Hoezo Hansi Müller? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
1 van de meest emotieloze broodvoetballers die ik ken |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Niks mis met emotie en een flinke overtreding maken om de toon te zetten, maar zeker na de rode kaart van Cisse sloeg dit nergens op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
idd valt een beetje tegen van mijn held... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Als ik Tomasson zou tegenkomen, zou ik hem ook toebijten dat hij een fijne vent is voor zijn team. Uit frustratie, dus uiteindelijk is het dan toch zo, dat de pot de ketel verwijt dat 'ie zwart ziet. Ben wel benieuwd waarom iemand als Tomasson zo'n overtreding begaat. Uit frustratie, dat is duidelijk. Maar uit frustratie waarover? Heb toch de indruk dat in dit team, niet iedereen dezelfde wil om te winnen heeft, als bijvoorbeeld een Tomasson. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, komt misschien ook omdat ie alles wel gezien heeft in de voetbalwereld bij ac milan, vllareal en stuttgart..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik denk dat het landzaat z'n schuld is. |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Kheb Liever 4 wedstrijden geschorst dan 4 wedstrijden geblesseerd hoor. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: is ook nog mogelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Godzijdank dat Cissé nog maar 1 wedstrijd hoeft te missen. Wat erger ik me kapot aan Biseswar zeg. |
|
|
|
|
Chari
|
|
|
ik vind biseswar in potentie de beste voorstoppert van nederland! vooral zijn balvastheid vind ik fenomenaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
duidelijk niet helemaal van deze planeet ja. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 - 10:33 schreef Chari het volgende:ik vind biseswar in potentie de beste voorstoppert van nederland! vooral zijn balvastheid vind ik fenomenaal |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|