BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB - 4 wedstrijden schorsing - meten met 2 maten?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Straffen Cisse en Tomasson moeten gelijk zijn.
WDO
 WDO - maandag 19 oktober 2009 - 16:19   quote  deeplink  
Jon Dahl Tomasson en Sekou Cissé zijn door de KNVB allebei voor vier wedstrijden geschorst. Voor Cissé geldt dat één van de vier duels voorwaardelijk is, voor Tomasson zijn de vier wedstrijden schorsing onvoorwaardelijk. De schorsingen volgen op de rode kaart die de twee aanvallers kregen in de afgelopen uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam. De spelers en de club hebben het schikkingsvoorstel van de KNVB waarin de schorsingen stonden vermeld geaccepteerd.

Tomasson en Cissé missen door hun schorsing niet alleen een aantal competitiewedstrijden, maar ook het bekerduel met FC Den Bosch. Het betekent dat Mario Been tijdens de wedstrijden tegen achtereenvolgens VVV, FC Den Bosch en Ajax niet kan beschikken over de twee aanvallers. Tomasson is bovendien ook niet inzetbaar tijdens de uitwedstrijd tegen AZ op 8 november.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 oktober 2009 door Thomas --
Red
 Red - maandag 19 oktober 2009 - 16:42   quote  deeplink  
Dit waren ook wel erg domme overtredingen. Die 2 moeten nadenken aan de gevolgen als zo zo onbesuist een overtreding maken. En van Tomasson mag je al helemaal verwachten dat zich onthoud van dit soort overtredingen. Cisse was een slechte timing, Tomasson leek in mijn ogen bewust de actie te maken, jammer. Nu missen we een belangrijke schakel.
SFey
 SFey - maandag 19 oktober 2009 - 17:02   quote  deeplink  
Wel toevallig dat ze beide 020 missen. In mijn ogen had de actie van Cisse met geel bestraft kunnen worden. Maar goed als je dan rood geeft lijkt mij 2 of 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk meer dan terecht. KNJB laat weer van zich spreken
Ricardo123
 Ricardo123 - maandag 19 oktober 2009 - 17:06   quote  deeplink  
Het was beiden donker rood! gewoon te stom voor woorden, maarja, ik heb wel eens een zelfde actie gezien van o.a. 020 en die hebben vaak niet zo veel wedstrijden.
DJFR
 DJFR - maandag 19 oktober 2009 - 17:08   quote  deeplink  
ja maar die overtreding van cisse van zulke worden er in elke wedstrijd minimaal 1 gemaakt die overtreding van buijs vond ik ook een rode kaart waard en daar trekken ze geel voor maar ja kan aan mij liggen
jef-FR-ey
 jef-FR-ey - maandag 19 oktober 2009 - 17:12   quote  deeplink  
mischien pakt suarez een kaart tegen az dan mist ie ook feyenoord
sevillana
 sevillana - maandag 19 oktober 2009 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 17:02 schreef SFey het volgende:
Wel toevallig dat ze beide 020 missen. In mijn ogen had de actie van Cisse met geel bestraft kunnen worden. Maar goed als je dan rood geeft lijkt mij 2 of 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk meer dan terecht. KNJB laat weer van zich spreken
eens, met de aantekening dat Tomasson duidelijk wijzer moet zijn, met recht een domme overtreding te noemen!
Djee
 Djee - maandag 19 oktober 2009 - 17:16   quote  deeplink  
Niets aan toe te voegen!
qwerto
 qwerto - maandag 19 oktober 2009 - 17:23   quote  deeplink  
wees blij dat het niet bahia en vlaar waren ! zonder die 2 zouden we ontiegelijk veel tegendoelpunten krijgen nu kunnen we in die graftome in A-Dam nog op een 0-0 gokken zonder Bahia en vlaar zou je op een 3-0 van 020 gokken !
SFey
 SFey - maandag 19 oktober 2009 - 17:28   quote  deeplink  
@ qwerto. Niks gokken, ik zie liever Bahia en Vlaar de 0 houden en wij der een inleggen. Bijvoorbeeld Slory, die daarbij sorry zegt voor zijn eerder gemiste kansen die nog steeds op mijn netvlies staan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door SFey --
Rovert
 Rovert - maandag 19 oktober 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 17:27 schreef Tenic het volgende:

[..]

helemaal mee eens.
4 wedstrijden is wel wat overdreven.
en er zal zeker met een schuin oog naar het programma zijn gekeken vanuit zeist.
Hahahaha, mag ik jou een loser noemen? Zo tussen neus en lip door?
feyenoorder010
 feyenoorder010 - maandag 19 oktober 2009 - 17:29   quote  deeplink  
Knjb zijn ook joden is gewoon corrupt zootje Hand in hand kameraden we shall not be moved
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 19 oktober 2009 - 17:31   quote  deeplink  
Tomasson vind ik terecht want was gewoon een benenbreker. Cisse had van mij nog wel een wedstrijd minder mogen krijgen want was naar mijn mening geen opzet.
Rovert
 Rovert - maandag 19 oktober 2009 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 17:29 schreef feyenoorder010 het volgende:
Knjb zijn ook joden is gewoon corrupt zootje Hand in hand kameraden we shall not be moved
Waarom zijn ze corrupt? Als je bewijzen hebt, hoor ik ze graag, dan kunnen we er wat mee gaan doen, als je ze niet hebt, moet je niet zo dom lullen
bram
 bram - maandag 19 oktober 2009 - 17:32   quote  deeplink  
niet klagen,terechte straffen,als je zo dom bent hoor je niet op een voetbalveld thuis maar bij de kooigevechten
Maximus
 Maximus - maandag 19 oktober 2009 - 17:36   quote  deeplink  
zeikerts!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 19 oktober 2009 - 17:39   quote  deeplink  
Zeg dat!
Rovert
 Rovert - maandag 19 oktober 2009 - 17:40   quote  deeplink  
Het valt me op dat bij dit topic allemaal onbekende mensen die hier nooit reageren erg negatief zijn. Hebben jullei zitten wachten tot er weer wat slechts gebeurde om te komen posten?
bram
 bram - maandag 19 oktober 2009 - 17:44   quote  deeplink  
nou je kent mij toch wel
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 19 oktober 2009 - 17:44   quote  deeplink  
Jou wel Bram maar Rovert heb wel gelijk. of kom altijd of kom niet. Niet alleen komen om te zeiken.
Rovert
 Rovert - maandag 19 oktober 2009 - 17:46   quote  deeplink  
ja maar jij zegt ook terecht dat de straffen terecht zijn, ik bedoel posters als Tenic, DJFR of WDO die nu hard aan het roepen zijn dat de straffen zo zwaar zijn.
Rovert
 Rovert - maandag 19 oktober 2009 - 17:46   quote  deeplink  
ja maar jij zegt ook terecht dat de straffen terecht zijn, ik bedoel posters als Tenic, DJFR of WDO die nu hard aan het roepen zijn dat de straffen zo zwaar zijn.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 19 oktober 2009 - 17:46   quote  deeplink  
ik zie dubbel........

maar je heb wel gelijk
Rovert
 Rovert - maandag 19 oktober 2009 - 17:48   quote  deeplink  
ik zie dubbel

maar je heb wel gelijk
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 19 oktober 2009 - 17:49   quote  deeplink  
dus ik heb gelijk, omdat jij gelijk heb???
feyenoorder010
 feyenoorder010 - maandag 19 oktober 2009 - 17:50   quote  deeplink  
Straffen zijn ook veel te zwaar komt omdat we tegen de neusjes moeten spelen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 19 oktober 2009 - 17:52   quote  deeplink  
Straffen zijn niet te zwaar. Voor hetzelfde geld had Tomasson die jongen zijn been in zessen geschopt. Volledig terecht. Ben het wel met je eens als je zegt dat de straffen bij die neuzen lager zouden uit vallen. (in verband met aankomende klassieker)
alleen cisse had van mij nog wel een wedstrijd minder mogen krijgen. Dit omdat er geen opzet in het spel was naar mijn mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door Feyenoord till i die --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 19 oktober 2009 - 17:53   quote  deeplink  
gewoon terecht........
feyenoorder010
 feyenoorder010 - maandag 19 oktober 2009 - 17:54   quote  deeplink  
als zo'n neus een overtreding maakt komt ie er met 2 wedstrijden vanaf moeten keer alles gelijk straffen dus we zijn weer genaaid
bram
 bram - maandag 19 oktober 2009 - 17:54   quote  deeplink  
dubbelkijkers,blijf van de drank af
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 19 oktober 2009 - 17:55   quote  deeplink  
kan me niet meer herinneren dat een neus zo'n schop aan een tegenstander gaf......
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 19 oktober 2009 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 17:54 schreef bram het volgende:
dubbelkijkers,blijf van de drank af
sorry
feyenoorder010
 feyenoorder010 - maandag 19 oktober 2009 - 17:57   quote  deeplink  
Dubbel kijkers?? blijf van de drank af wat een stomme reactie. 4 wedstrijden slaat nergens op.
Rovert
 Rovert - maandag 19 oktober 2009 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 17:54 schreef feyenoorder010 het volgende:
als zo'n neus een overtreding maakt komt ie er met 2 wedstrijden vanaf moeten keer alles gelijk straffen dus we zijn weer genaaid
Bewijs maar
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 19 oktober 2009 - 17:58   quote  deeplink  
Ik ook niet omdat ik er niet naar kijk. Oeps, ik lieg!! Als ik bij de uitslagen ziet dat ze verloren hebben, kijk ik wel!!
feyenoorder010
 feyenoorder010 - maandag 19 oktober 2009 - 18:00   quote  deeplink  
Nou er zijn genoeg voorbeelden te noemen dat die knjb die 020 ers voortrekt misschien zie je ook alles door een amsterdamse bril
Rovert
 Rovert - maandag 19 oktober 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 18:00 schreef feyenoorder010 het volgende:
Nou er zijn genoeg voorbeelden te noemen dat die knjb die 020 ers voortrekt misschien zie je ook alles door een amsterdamse bril
geef maar een paar voorbeelden dan, als er toch zoveel zijn, ik luister............

en ik draag geen bril
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 19 oktober 2009 - 18:03   quote  deeplink  
Zware straf maar niks aan te doen. Eens in de zoveel wedstrijden zit alles tegen. Na die vliegende tackle op Lazovic van Grindheim kon je van Nijhuis verwachten dat ie op scherp stond.

Ben nu benieuwd hoe Been het tactisch gaat oplossen.
Emile
 Emile - maandag 19 oktober 2009 - 18:37   quote  deeplink  
kunnen we hieruit vertellen dat de komende 4 weken makaay zijn laatste kans komt om zichzelf te bewijzen? ik denk dat als hij de komende weken net zo gaat spelen als t begin van t seizoen dat zijn kans dan ECHT verlopen is bij feyenoord (en ik denk ook bij z'n carriere)

en nog iets, aangezien we dan maar 1 spits hebben: Misschien castaignos op de bank!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door Emile --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 19 oktober 2009 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 16:19 schreef WDO het volgende:
Jon Dahl Tomasson en Sekou Cissé zijn door de KNVB allebei voor vier wedstrijden geschorst. Voor Cissé geldt dat één van de vier duels voorwaardelijk is, voor Tomasson zijn de vier wedstrijden schorsing onvoorwaardelijk. De schorsingen volgen op de rode kaart die de twee aanvallers kregen in de afgelopen uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam. De spelers en de club hebben het schikkingsvoorstel van de KNVB waarin de schorsingen stonden vermeld geaccepteerd.

Tomasson en Cissé missen door hun schorsing niet alleen een aantal competitiewedstrijden, maar ook het bekerduel met FC Den Bosch. Het betekent dat Mario Been tijdens de wedstrijden tegen achtereenvolgens VVV, FC Den Bosch en Ajax niet kan beschikken over de twee aanvallers. Tomasson is bovendien ook niet inzetbaar tijdens de uitwedstrijd tegen AZ op 8 november.

Wat een stelletje KK joden daar, een jood krijgt maar 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk.

KKlijers
helemaal mee eens, belachelijk, en emanuelson kreeg 1 wedstrijd schorsing voor een soortgelijke tackle, echt schandalig, maarja het zijn allemaal joden daar bij de knjb, hopelijk motiveert dat feyenoord extra om ajakkes te pakken in amsterdam

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door patrickpsv15 --
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 oktober 2009 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 18:44 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

helemaal mee eens, belachelijk, en emanuelson kreeg 1 wedstrijd schorsing voor een soortgelijke tackle, echt schandalig, maarja het zijn allemaal joden daar bij de knjb, hopelijk motiveert dat feyenoord extra om ajakkes te pakken in amsterdam
ga jij ff lekker in het anne frank park zitten janken, 60% van jullie kampioenschappen hebben jullie te danken aan scheidsrechterlijke dwalingen. Verder is het inherent aan het spelletje, zoals ik het graag gespeeld zie worden, met passie en vuur en dan vergeet je jezelf weleens. Beide overtredingen waren gewoon terecht rood, had ze alleen 1 november meer op hun plaats gevonden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 19 oktober 2009 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 18:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ga jij ff lekker in het anne frank park zitten janken, 60% van jullie kampioenschappen hebben jullie te danken aan scheidsrechterlijke dwalingen. Verder is het inherent aan het spelletje, zoals ik het graag gespeeld zie worden, met passie en vuur en dan vergeet je jezelf weleens. Beide overtredingen waren gewoon terecht rood, had ze alleen 1 november meer op hun plaats gevonden.
terecht rood, dat wel ja, maar kijk de ceulaer, die overtreding was minstens zo erg als die van tomasson en cisse, maar hij krijgt 1 wedstrijd, tomasson en cisse precies het aantal wedstrijden zodat ze ajax missen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 oktober 2009 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 20:33 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

terecht rood, dat wel ja, maar kijk de ceulaer, die overtreding was minstens zo erg als die van tomasson en cisse, maar hij krijgt 1 wedstrijd, tomasson en cisse precies het aantal wedstrijden zodat ze ajax missen..
Ja kijk als je met feiten komt bepaal je je eigen gelijk.Die van De Ceulaer was zeker niet zo erg...

KNJB rules.
De Spot
 De Spot - maandag 19 oktober 2009 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 16:19 schreef WDO het volgende:
Jon Dahl Tomasson en Sekou Cissé zijn door de KNVB allebei voor vier wedstrijden geschorst. Voor Cissé geldt dat één van de vier duels voorwaardelijk is, voor Tomasson zijn de vier wedstrijden schorsing onvoorwaardelijk. De schorsingen volgen op de rode kaart die de twee aanvallers kregen in de afgelopen uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam. De spelers en de club hebben het schikkingsvoorstel van de KNVB waarin de schorsingen stonden vermeld geaccepteerd.

Tomasson en Cissé missen door hun schorsing niet alleen een aantal competitiewedstrijden, maar ook het bekerduel met FC Den Bosch. Het betekent dat Mario Been tijdens de wedstrijden tegen achtereenvolgens VVV, FC Den Bosch en Ajax niet kan beschikken over de twee aanvallers. Tomasson is bovendien ook niet inzetbaar tijdens de uitwedstrijd tegen AZ op 8 november

KKlijers
helemaal mee eens!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2009 door De Spot --
De Spot
 De Spot - maandag 19 oktober 2009 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 18:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ga jij ff lekker in het anne frank park zitten janken, 60% van jullie kampioenschappen hebben jullie te danken aan scheidsrechterlijke dwalingen. Verder is het inherent aan het spelletje, zoals ik het graag gespeeld zie worden, met passie en vuur en dan vergeet je jezelf weleens. Beide overtredingen waren gewoon terecht rood, had ze alleen 1 november meer op hun plaats gevonden.
Maar dan wel dat er minimaal twee benen gebroken worden!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 oktober 2009 - 20:44   quote  deeplink  
sowieso kan je het beste meten met 2 maten, allebei 1 kant van het meetlint vasthouden werkt veel naukeuriger, vooral bij langere lengtes
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 oktober 2009 - 21:10   quote  deeplink  
hahahahahaha
WDO
 WDO - maandag 19 oktober 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 - 17:28 schreef Rovert het volgende:

[..]

Hahahaha, mag ik jou een loser noemen? Zo tussen neus en lip door?
Hey dooie.

Moet je voor mn gezicht zeggen grappedoos.
Maar om je antwoord te geven. NEE dat mag je niet.

En nog wat, jij zegt dat ik zou denken dat iemand anders geen kaart of schorsing voor zou krijgen... Dat klopt bijna, De ceulaer kreeg niet zoveel, en die emanualson was niet zo erg, kreeg ook maar 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk.

Dus het klopt niet als je het vergelijkt met elkaar.
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 oktober 2009 - 21:35   quote  deeplink  
jezens Rovert wordt je weer in elkaar gerost, volgens mij vind je het stiekem lekker
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 19 oktober 2009 - 21:38   quote  deeplink  
kinky hoor!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB - 4 wedstrijden schorsing - meten met 2 maten?









0.0085139