|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die kon ik laatst al niet vinden toen iemand daar hier om vroeg... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou Pietje volgens mij moet ik op de harde weg stoppen want ik ben s àvonds gewoon misselijk heb koppijn en kan niet slapen.. Ik heb besloten om voorlopig`s`avond 2 peukies te roken en ik moet zeggen dan slaap ik goed en ben niet misselijk en heb geen koppijn. Over 2 weken als mijn lichaam is gewend aan deze lage dosis stop ik helemaal. Het is mijn eerste poging in 28 jaar en het valt mij niet eens zo tegen ??? Nou ja, 2 peuken, dat valt eigenlijk wel mee. Als dat je nachtrust bevordert. En ja, Brazilië... morgenochtend om 09.45 uur vlieg ik weg vanuit Schiphol. Niet naar Rio maar naar Sao Paulo. Je hoort mij niet echt klagen, hoor. Maar het is weer 15 uur vliegen en dat vliegen is nou niet echt mijn grote hobby. Het is daar hartje zomer, dus lekker heet, zo'n kleine 40 graden. Het is gelukkig mijn laatste reis dit jaar. Daarnaast, over anderhalf jaar houd ik het werken voor gezien. Dan ben ik ruim 62 jaar. En of Donner dan wel een ander lid van het kabinet dat nou leuk vindt of niet, ik stop met werken. Maar eerst morgen erg vroeg opstaan, want ik moet al om half 8 inchecken :( En ondanks dat ga ik vanavond toch maar even om 21.00 uur naar RTL7 kijken ;) Hé sterkte met het (niet/minder) roken. Ik weet hoe moeilijk het is! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 - 20:26 schreef Pietje het volgende:[..] Nou ja, 2 peuken, dat valt eigenlijk wel mee. Als dat je nachtrust bevordert. En ja, Brazilië... morgenochtend om 09.45 uur vlieg ik weg vanuit Schiphol. Niet naar Rio maar naar Sao Paulo. Je hoort mij niet echt klagen, hoor. Maar het is weer 15 uur vliegen en dat vliegen is nou niet echt mijn grote hobby. Het is daar hartje zomer, dus lekker heet, zo'n kleine 40 graden. Het is gelukkig mijn laatste reis dit jaar. Daarnaast, over anderhalf jaar houd ik het werken voor gezien. Dan ben ik ruim 62 jaar. En of Donner dan wel een ander lid van het kabinet dat nou leuk vindt of niet, ik stop met werken. Maar eerst morgen erg vroeg opstaan, want ik moet al om half 8 inchecken :( En ondanks dat ga ik vanavond toch maar even om 21.00 uur naar RTL7 kijken ;) Hé sterkte met het (niet/minder) roken. Ik weet hoe moeilijk het is! Dank je Pietje ik denk dat het betreft het niet roken best goed gaat komen :) Op een leeftijd van 62 MOET een persoon in Nederland gewoon stoppen met werken. Het is gewoon ook fijn om plaats te kunnen maken voor een ander die jonger is. Ik geloof dat ik jou opvolger wel zou willen worden,weet alleen niet of jou werkgever blij van mijn financielen onkunde wordt???Maar ik wil het best een proeftijdje van 3 maanden proberen hoor:0 Brazilië Dubai Amerika (Italië mijn favoriet misschien???) hahahaha Pietje goede reis en een goede wedstrijd vanavond,alleen voor onze favoriete Ajaciedje natuurlijk ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hahaha. Dank je. (2x) Wat m'n opvolger betreft, die heb ik al, dat is een jonge econoom van 28 jaar. Helaas, daar zit je naast. Reizen is leuk, maar niet in die frequentie. Ik ben af en toe ook een behoorlijke huismus en daarnaast vindt mijn vrouw het ook niet altijd leuk, geloof (hoop) ik ;) dat ik zo vaak weg ben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2009 door Pietje -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 - 20:41 schreef Pietje het volgende:Hahaha. Dank je. (2x) Wat m'n opvolger betreft, die heb ik al, dat is een jonge econoom van 28 jaar. Helaas, daar zit je naast. Reizen is leuk, maar niet in die frequentie. Ik ben af en toe ook een behoorlijke huismus en daarnaast vindt mijn vrouw het ook niet altijd leuk, geloof (hoop) ik ;) dat ik zo vaak weg ben He jammer nou,ik heb vandaag juist van Dirk Scheringa geleerd hoe je zielig moet doen om vervolgens stiekum 45 miljoen weg te sluisen naar een eigen stichting.He een gemiste kans Pietje :) En wat betreft reizen,uiteindelijk wordt alles gewoon. Een kennis van mij moet elke week heen en weer naar Griekeland.Hij daar en hier zijn bedrijf en wordt er ook niet goed van dus.... :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
he kletskous, ben je nou al gestopt met roken? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
In zijn tuin in vennep steekt leon er één op zijn vrouw mag, het niet weten want dan krijgt hij weer klop...
(melodie in de totodivisie) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ohja Vennep, daar moet ik binnenkort heen voor een nieuw apenpak. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee voor t werk! ;-) Pak - das --> aap. je weet? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
of taxi/bus chauffeur had ook nog gekund.
Maar nee. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, gebakken lucht vooral :) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Hypotheken met koopsompolis? |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Stylzz? Ben jij dat? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
mehehehe
meer zoiets. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik had me jou anders voorgesteld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat ben ik ook niet, maar is wel zo ongeveer hoe ik nu onderuit achter dce laptop hang. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Edde gij ginne normoale kompjoeter? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Neuh, das zo'n gesleep... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Maar jij verkoopt dus gebakken lucht, verdient dat nog een beetje? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja, het bedrijf vaart er wel bij, ik ben slechts in loondienst he, dus das altijd tekort ;-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hmmmm bekend verhaal voor de meeste?? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Denk het wel!!!! Feyenoord club van het WERKENDE volk. Vandaar ook WERKvoetbal. Fijn dat ik dat nu ook weer zie. Als we blijven WERKEN is niet de vraag of we weer kampioen worden. Wannneer is dan de vraag. WERKEN voor dat kampioenschap!!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Een hoop heten erin 020 Jappie hoor,komen jou ouders daar soms van oorsprong vandaan dan???? haarlem;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: HA HA HA HA HAARLEMSE MUG hehehehe |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
gelukkig woon ik niet in nieuw vennep |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is toch de buitenwijk van Haarlem???? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
PS ik had vandaag een zwak moment van een peukie of 7 :(
Kom maar binnen buddy`s.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Slecht hoor Leon, even in de hoek nu. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Komt mooi uit daar staat de PC ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: consultant?
en dan nog een pak aan moeten ook.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ik heb er geen woorden voor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sorry maar mijn Turkse collega`s gingen de hele dag rook in mijn gezicht blazen en vroegen telkens of ik ook zo`n lekkere zware v nelle wilde draaien.Ik liet mij niet gek maken maar toen we 020 bezig waren in een Turkse zonnestudio met lekkere koffie enzo liet ik mij even gaan???Stom stom maar ik heb nu vanavond niks meer gerookt... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2009 - 19:13 schreef Leon FR1908 het volgende:Beste medesupporters!!! Graag zou ik jullie willen vragen om een beetje begrip??? Omdat ik probeer om te stoppen met roken na 28 jaar.. Ik vraag jullie niet om steun maar als ik 1 van jullie verrot scheld dan komt dat omdat ik nogal humurig bent.. B.v.D Leotje Waarom wil je stoppen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hij moet van zijn vrouw |
|
|
|