|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hahahahahahahahahahahaahahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
whoehahahahhahaha!! Ben ik net in mijn jonge jaren!! Oh shit, nog steeds alleen wat ouder!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha das niet goed f.t.i.d. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Mooie achtergrond voor ome Leon. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Nop
|
|
|
http://www.ikstop.nl/gevolgen-roken/longen.html
ps. ik rook inmiddels alweer 18 jaar... ben 3 jaar geleden 1 jaartje gestopt ben er nu ff niet aan toe,... maarja in mijn omgeving aardig wat mensen rond de 30 met K. zet je toch aan het denken...helaas in de kuip denk ik niet aan het slechte ervan, pas thuis besef ik dat mijn peuken alweer opzijn :(
Ik d8 bij je oproep dat je steun wilde gaan vragen om mensen niet te roken in de Kuip :)
succes ermee, heb iig voordat ik 1 jaar helemaal gestopt was mezelf 5 sigaretten kado gedaan per dag, die kon ik dan verdelen wanneer ik hem echt nodig had. Nam natuurlijk geen vol pakje mee, maar vulde hem smorgens tot 5 aan! werkte perfect! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2009 - 19:22 schreef Nop het volgende:http://www.ikstop.nl/gevolgen-roken/longen.htmlps. ik rook inmiddels alweer 18 jaar... ben 3 jaar geleden 1 jaartje gestopt ben er nu ff niet aan toe,... maarja in mijn omgeving aardig wat mensen rond de 30 met K. zet je toch aan het denken...helaas in de kuip denk ik niet aan het slechte ervan, pas thuis besef ik dat mijn peuken alweer opzijn :( Ik d8 bij je oproep dat je steun wilde gaan vragen om mensen niet te roken in de Kuip :) succes ermee, heb iig voordat ik 1 jaar helemaal gestopt was mezelf 5 sigaretten kado gedaan per dag, die kon ik dan verdelen wanneer ik hem echt nodig had. Nam natuurlijk geen vol pakje mee, maar vulde hem smorgens tot 5 aan! werkte perfect! Ja dat doe ik nu ook ,neem 2 peuken mee naar me werk en s`avond nog 1 of 2 werkt prima. Roken in de KUIP moet ten alle tijden zo blijven,het is open en het hoort toch bij het volk... Pas een vriend overleden aan kanker maar die had nog nooit gerookt>>> Dus het zegt niet altijd wat.Maar ik ga ook niet ontkennen dat je het er niet van krijg. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2009 - 20:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat doe ik nu ook ,neem 2 peuken mee naar me werk en s`avond nog 1 of 2 werkt prima. Roken in de KUIP moet ten alle tijden zo blijven,het is open en het hoort toch bij het volk... Pas een vriend overleden aan kanker maar die had nog nooit gerookt>>> Dus het zegt niet altijd wat.Maar ik ga ook niet ontkennen dat je het er niet van krijg. en ik wil meer whiskey op de vakken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan wordt je vloei toch nat? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
hoe kan ik nou vloei vast houden als ik 2 flessen whiskey vast heb? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2009 - 20:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat doe ik nu ook ,neem 2 peuken mee naar me werk en s`avond nog 1 of 2 werkt prima. Roken in de KUIP moet ten alle tijden zo blijven,het is open en het hoort toch bij het volk... Pas een vriend overleden aan kanker maar die had nog nooit gerookt>>> Dus het zegt niet altijd wat.Maar ik ga ook niet ontkennen dat je het er niet van krijg. 80% rookt op me werk, kan ik altijd nog bietsen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: waar werk jij joh, in de van nelle fabriek ofzo???...... |
|
|
|