|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ook belangrijk
dan kunnen potentiele nieuwe klanten zien hoe fijn het kan zijn |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
PFFFFFFFF weer 4 wedstrijden ergeren |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Is met NL onder 17 naar Nigeria |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
dank je ff op internet rondkijken he. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ben ik te lui voor....... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Van mij mag hij er ook vijf scoren hoor op 1 november!! |
|
|
|
|
passie
|
|
|
Heb er niet zo heel veel vertrouwen in. Laat maar eens zien of de vechtlust en de revanche gevoelens er nog zijn.. Ik gun het hem wel! Maar ik betwijfel het. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: ik zou wel aan jullie wensen willen voldoen,maar ik moet werken,het lijkt mij wel een strak plan om eens wat te organiseren zodat we elkaar ook eens zien,ik neem de helft van de kosten voor mijn rekening |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 - 12:54 schreef bram het volgende:[..] ik zou wel aan jullie wensen willen voldoen,maar ik moet werken,het lijkt mij wel een strak plan om eens wat te organiseren zodat we elkaar ook eens zien,ik neem de helft van de kosten voor mijn rekening hahahahaha wordt het nog een duur geintje, maar goed bram, ik ben voor! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: mijn vrouw heeft al genoeg,de belasting ook dus ben ik nu aan de beurt |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 - 12:54 schreef bram het volgende:[..] ik zou wel aan jullie wensen willen voldoen,maar ik moet werken,het lijkt mij wel een strak plan om eens wat te organiseren zodat we elkaar ook eens zien,ik neem de helft van de kosten voor mijn rekening neem maaar een lening dan |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hhhhhaaahhaahahahaha.....:) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
AHAHHAHA ff Serieus wie is dat? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had die ene kans gewoon af moeten maken, wat een wijvenschot.. Verder weer onzichtbaar |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik heb hem op televisie toch flink zien jagen! Assist was ook van hem! Ben wel niet in het stadion geweest door omstandigheden. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Hij jaagte zeker flink,maar de assist was meer lucky. Verder vond ik hem nou niet echt uitblinken . |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die