|
|
Darryl1997
|
|
|
Welke Van De Twee? en waarom?
- ik heb er nog steeds niet overuit het zyn 2 verschillende type spelertjes |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Omdat je ze Niet allebij kan opstellen
Jaa het kan wel maar jullie weten wel wat ik bedoel hoopik. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
eerlijk gezegd ben ik er ook niet uit hahaha vindt ze beide nog niet top... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Cisse met stip de voorkeur! Betere teamspeler, ondanks de lompe actie, probeert hij wel de vlam in de pan te laten slaan. Strijd, passie dat wil ik zien. Bisewar breekt in dit soort wedstrijden ook geen potten. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
laat biseswar maar zien wat ie waard is de komende wedstrijden. als ie er tegen az en 020 een paar inschiet mag ie van mij wel blijven staan........ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2009 - 21:41 schreef Jappie_FEY het volgende:laat biseswar maar zien wat ie waard is de komende wedstrijden. als ie er tegen az en 020 een paar inschiet mag ie van mij wel blijven staan........ tsja zo iets zei ik over landzaad ook gisteren, hielp geen reet. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dan noem je ook iemand........ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Is dat een mij nog onbekende jeugdspeler uit Polen? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Geef mij op dit moment Biseswar maar. |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Geef mij? Je krijgt hem niet. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
biseswar is andere voetballer dan cisse,vergelijken kan eigenlijk niet,cisse heeft nog heel weinig laten zien,of waren de verwachtingen te hoog? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
tot nu toe wel..vindt het meer een counteraanvaller |
|
|
|
|
bram
|
|
|
maar is het wel het niveau wat wij nodig hebben,ik heb mijn twijfels |
|
|
|
|
don44
|
|
|
Biseswar want de komende wedstrijden is Cisse toch buitenspel dus die discussie is zinloos........ |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ik heb ook mijn twijfels, maar geef hem nog even de tijd... |
|
|
|
|
don44
|
|
|
Maar wat gaat er uin de winterstopnog gebeuren, denk aan spelers van AZ Romero is voor twee miljoen Euries op te halen en El ham kaas voor 5 miljoen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 - 11:55 schreef don44 het volgende:Maar wat gaat er uin de winterstopnog gebeuren, denk aan spelers van AZ Romero is voor twee miljoen Euries op te halen en El ham kaas voor 5 miljoen. We hebben geld zat tenslotte |
|
|
|
|
don44
|
|
|
En als er nog wat geld is dan voor Stijn Schaars, zitten we gelijk gebijtelt voor jaren. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
don44
|
|
|
De Guzman verkopen samen met Fer. |
|
|
|
|
don44
|
|
|
Jajaja lach maar weet jij een betere betaalare optie gooi hem dan maar in de groep. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
de enige optie is houden wat we hebben |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Spoor jij wel? De guzman wel, maar Fer moet nog enkele jaren blijven en eerst prijzen pakken. Daarnaast zijn er geen miljoenen om enkele spelers van AZ over te nemen. En er zijn ook buitenlandse clubs die deze spelers willen hebben en daar kunnen ze meer geld verdienen en ze hebben wel trek in een buitenlands avontuur. Maar goed: dromen mag altijd. Hopelijk geen natte dromen voor jou |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: In de basis bedoel ik ,he. |
|
|
|
|
don44
|
|
|
Honda maar die is zeker niet te betalen maar levert wel geld op in Japan net ls onze vorige japanner Ono. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Fer verkopen ? dacht het niet... |
|
|
|
|
don44
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Fer is een topper, die moet je niet nu verkopen... |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Net als bij Babovic moet er creatief gehandeld worden. Hij heeft nu al enkele minuten meegespeeld en met alle blesurres en schorsingen kan hij het eens proberen. Als het goed uitpakt kan het Feyenoord een hoop opleveren en zo niet dan verliest Feyenoord er niks aan. Maar goed op de training laat hij zien dat hij kan ballen, nu nog in de wedstrijd! |
|
|
|
|
don44
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
SFey
|
|
|
|
|
|
don44
|
|
|
dus toch onze zwakke plek haal dan romero |
|
|
|
|
don44
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ok, haal jij dan die 2 miljoen? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Hoe kom je erbij dat Romero 2 miljoen moet kosten? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
kun je wel een 1 voor zetten...... |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Biseswar heeft het prima gedaan volgens Been , en toch laat hij hem weer op de bank plaatsnemen. Helaas. Maar hij kan het nu WEER laten zien de komende weken. Maar Cisse is een aankoop van de trainer en die moeten altijd spelen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nee joh, dat doet zo zeer, gewoon een lekker sappig peertje ;) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik krijg weleens vreemde gedachten bij een sappig peertje |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: dat zijn geen vreemde gedachtes hahahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedere Man zou de peervorm moeten prefereren!
|
|
|
|