|
|
Rovert
|
|
|
worden wij niet elk jaar kampioen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
omdat we nooit 2 helften achter elkaar goed kunenn spelen 2007/2008 1e helft perfect 2e helft ramp
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2009 door qwerto -- |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Topictitel aangepast. Topics worden ook op feyenoord.headliner.nl getoond en dienen dus een representatieve naamgeving te bevatten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
omdat elk jaar een andere ploeg beter is dan ons |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat we supporters hebben die dit soort topics maken. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
we zijn kampioen,we hebben de trouwste supporters en altijd,bijna,vol stadion,andere ploegen hebben succesaanhangers en hangen elke zondag voor teletekst |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 - 12:09 schreef Thomas het volgende:Topictitel aangepast. Topics worden ook op feyenoord.headliner.nl getoond en dienen dus een representatieve naamgeving te bevatten. ja baas |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Dit vraag ik mij ook altijd af,we zijn altijd veruit de beste ploeg van de Eredivisie zou er iets structueel mis zijn met onze club? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Klinkt misschien raar maar het is zolang geleden dat we niet meer weten wat een kampioenschap is. Eenmaal wat winnen kan weer een bepaalde gang in zaken zetten. Verder werdt er niet goed gescout en teveel aan bepaalde automatismes vast gehouden. het is te danken aan blessures dat (jonge) spelers met potentie aan spelen toe kwamen.Dit team is nog niet in staat structureel kampioenschappen te winnen, heeft te maken met zelfvertrouwen maar ook met kwaliteit. Met een paar gerichte aankopen( Ik weet het geld ontbreekt) kunnen we weer meedoen om structureel mee te gaan doen. Dit is mijn persoonlijke mening. Toch acht ik dit team wel in staat om dit jaar mee te doen om de bovenste 3 plaatsen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
[Calimero] omdat het 1 grote samenzwering is tussen de knjb, de eufa, de vereniging van nederlandse gemeentes, de politie, de nederlandse bond van huisvrouwen, de hilversumse kliek, aboutaleb, peter bosz en de rancuneuze gj verbeek [/Calimero]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 - 16:01 schreef hotjumper het volgende:[Calimero] omdat het 1 grote samenzwering is tussen de knjb, de eufa, de vereniging van nederlandse gemeentes, de politie, de nederlandse bond van huisvrouwen, de hilversumse kliek, aboutaleb, peter bosz en de rancuneuze gj verbeek [/Calimero] ja? Toch? dat dacht ik ook al een tijdje |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 - 12:09 schreef Thomas het volgende:Topictitel aangepast. Topics worden ook op feyenoord.headliner.nl getoond en dienen dus een representatieve naamgeving te bevatten. Ik dacht juist een beetje een aantrekkelijke kop te hebben waardoor meer mensen gaan klikken op het topic en daardoor hebben jullie weer meer klikken en kunnen jullie adverteerders laten zien hoeveel klikken jullie hebben waardoor jullie weer meer kunnen verdienen over onze ruggen.
Verkeerd gedacht dus? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
De titel was; Waarom
en dan stond er in het stuk
wordne wij niet elk jaar kampioen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
en zwaar verboden want niet representatief |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik denk dat het de schuld van een aantal onverlaten is hier op het forum |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 - 12:44 schreef bram het volgende:we zijn kampioen,we hebben de trouwste supporters en altijd,bijna,vol stadion,andere ploegen hebben succesaanhangers en hangen elke zondag voor teletekst maar die andere ploegen hebben steeds succes, dus wat is je punt nu dan? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: steeds succes? Dat valt wel mee toch? Alleen PSV eigenlijk |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
We moeten meer teletekst kijken met zijn allen en wegblijven uit de kuip als het slecht gaat, dan gedragen we ons als supporters in ieder geval als die van een kampioen! |
|
|
|
|
Chari
|
|
|
ik denk dat als wotte aan het roer zou staan... dat het dan beter moet gaan.... wotte heeft veel bijgeleerd. en verdiend een terugkeer. mee eens? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 - 08:57 schreef Chari het volgende:ik denk dat als wotte aan het roer zou staan... dat het dan beter moet gaan.... wotte heeft veel bijgeleerd. en verdiend een terugkeer. mee eens? ben jij Wotte? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Nee daarvoor is zijn niveau te laag. Wotte zou zichzelf nooit zo aanprijzen. |
|
|
|