|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: nou dan hoop ik voor jou dat de goals in de 2e helft gaan vallen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wie gaat ze maken dan? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: officieel 2 uur rijden, maar ga wel effe regelen dat ik eerder weg kan;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
uurtje of 2 zou ik wegrijden als ik jou was |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zover ken ik niet gooien........ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahaha.......17.30 is haalbaar. ben ik om 19.15 in rotterdam!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Dijk: "Feyenoord qua spel geen topclub"
Jan van Dijk is niet bepaald onder de indruk van het voetbal dat Feyenoord dit seizoen laat zien. De coach van VVV Venlo gaat zaterdag met zijn elftal op bezoek in de Rotterdamse Kuip en gelooft in de kansen van zijn ploeg op een stunt.
"Qua publiek, historie en shirt is Feyenoord een topclub, maar qua spel niet. We moeten onszelf blijven en dan hebben we zeker kansen", zegt Van Dijk in De Limburger. Speciaal voor de wedstrijd in de Kuip krijgt Sjors Verdellen achterin de voorkeur boven Frank van Kouwen. Roy Makaay heeft extra aandacht nodig en ik denk dat Sjors de juiste man op de juiste plek is om dat te doen", aldus Van Dijk.
De laatste drie keer dat VVV een competitiewedstrijd speelde in de Kuip, kreeg de ploeg minimaal vier goals tegen. In 1992 werd het 5-1, twee jaar later 5-0. De laatste ontmoeting tussen beide teams in Rotterdam, twee jaar geleden, eindigde in 4-1.
Wilt u ook adverteren op Feyenoordleven.nl?
Zo ik hoop nu op 5-0 ofzo Jan v Dijk pfffff |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: beetje bescheiden vind je ook niet?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
afslachten die sudeten-belgen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 - 10:03 schreef Leon FR1908 het volgende:Van Dijk: "Feyenoord qua spel geen topclub" "Qua publiek, historie en shirt is Feyenoord een topclub Is toch aardig van hem |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ik heb geen vertrouwen meer in zondag... |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Zelden zo een slechte wedstrijd gezien als vanavond! Alleen van Dijk en Vlaar deden het goed. Leerdam, Fer, Bahia en heel misschien Landzaat nog net een zesje, maar de rest was vandaag bedroevend slecht. Het commentaar achteraf zal wel zijn dat het een kunst is als je slechte wedstrijden ook wint, maar dit geeft weinig vertrouwen voor volgende week. |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Die roy die vond 90 min gewoon zwaar. Lekkere conditie heb je dan.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Vondt hem niet de slechtste |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Net terug uit de tempel, maar wat een schandalige vertoning. Zo moet je volgende week niet spelen want dan sta je na 10 minuten al 3-0 achter..
Van Dijk, vorige week slecht, red ons toch maar weer. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
-------------------Stekelenburg-------------------- --vd Wiel----Alderweireld---------Vertongen-----Anita ------------Enoh------------De Zeeuw----------------- Sulejmani-----------------------------Emanuelson----- -------------Suarez-------Pantelic--------------------
-------------------Makaay----------------- Biseswar ----------------------------Slory -------------Wijnaldum-------------------- --------Fer------------Landzaat----------- Gio---------Bahia------Vlaar------Leerdam ---------------van Dijk-------------------
Ik hou me hart vast...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2009 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Maargoed, dit was een slechte wedstrijd en juist de slechte wedstrijden moet je winnen! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
kom op zeg van dijk redt ons. afstandschot 1 vanaf 30 meter. Uittrappen waardeloos. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Laatste 10 minuten niet gezien zeker? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 2 ongeloofelijke goede redingen verricht... Na vorige week heeft V Dijk vandaag zeker 2 punten gepakt.. Uittrappen zou hem eigenlijk verboden moeten worden.. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Drie punten zijn binnen. nou van de week dat oefenpartijtje voor D-day even winnend afsluiten! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Eeen aantal spelers zou eens goed in de spiegel moeten . Gisteren en tegen Sparta heb ik mij echt afgevraagd wat die gasten doen op training,er namelijk geen lijn in en geen automatisme. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Eens!! ik denk dat je een speler mist die vanaf het middenveld de lijnen uit zet. Daarom zeg ik dat Gio naar het middenveld moet en de Cler op linksback!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2009 - 11:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:Eens!! ik denk dat je een speler mist die vanaf het middenveld de lijnen uit zet. Daarom zeg ik dat Gio naar het middenveld moet en de Cler op linksback! Gio en de Cler zijn op. |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
die uittrappen van Van Dijk zijn het gevolg van het voortdurend, op meest vreemde momenten, terugspelen op de keeper. En als je weet dat het niet zijn sterkste kant, waarom speel je die bal dan???? Overigens heeft hij gisteren de twee punten teruggepakt na de verloren twee van vorige week. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hij gaat toch niet in eigen doel schieten? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
een sliding van makaay..haha..daar kwam wel die kans van Leerdam uit ja..apart, zo zie je maar wat er kan gebeuren met dat extra stapje inzet.. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
we moeten eens wat kritischer naar been kijken,iedere week dezelfde verhalen ,het was niet best,het moet beter,we trainen goed,het enige verschil met vorig seizoen is dat we minder pech hebben en een uitstekende keeper |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
voor de gene die hem in t andere topic niet zagen:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2009 door Emile -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2009 - 09:09 schreef bram het volgende:we moeten eens wat kritischer naar been kijken,iedere week dezelfde verhalen ,het was niet best,het moet beter,we trainen goed,het enige verschil met vorig seizoen is dat we minder pech hebben en een uitstekende keeper klopt! 100% mee eens! |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
klopt..maar been brengt wel ballans..al zie je dat soms nog niet,maar been is been,en been heeft er schijt aan of je makaay heet of babovic of tomasson of wijnaldum..als je niet presteerd zit je op de bank,en dat deden de voorgaande trainers niet...(op van marwijk na)..en daar verdient been wel een pluim voor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2009 door erwin-letteboer -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2009 - 09:25 schreef erwin-letteboer het volgende:klopt..maar been brengt wel ballans..al zie je dat soms nog niet,maar been is been,en been heeft er schijt aan of je makaay heet of babovic of tomasson of wijnaldum..als je niet presteerd zit je op de bank,en dat deden de voorgaande trainers niet...(op van marwijk na)..en daar verdient been wel een pluim voor je kunt hem wel1000 pluimen geven,tot nu toe is het spel niet om aan te zien,hij roept steeds we hebben geweldige selectie,ik vraag me dan af hebben we dan wel de goede trainer,ik vrees voor as.zondag |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
ik vrees idd ook...maar wat al 5 jaar kut is kan je niet in 1 jaar terug brengen ik heb de volle vertrouwn in been..maar je moet hem wel de tijd geven..gelukkig zijn de meningen verdeeld!..ik heb hoop voor zondag,maar niet veel;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2009 - 09:25 schreef erwin-letteboer het volgende:klopt..maar been brengt wel ballans..al zie je dat soms nog niet,maar been is been,en been heeft er schijt aan of je makaay heet of babovic of tomasson of wijnaldum..als je niet presteerd zit je op de bank,en dat deden de voorgaande trainers niet...(op van marwijk na)..en daar verdient been wel een pluim voor vorig jaar waren er een hoop spelers geblesseerd, nu niet. vorig jaar waren de spelers jonger en hadden minder ervaring. ik vrees ook as zondag. ik dacht dat sparta eenmalig was maar helaas dat is niet zo.
Ik heb maar 2 goede potten gezien, twente en roda thuis. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik sta 100% achter Mario, want ondanks dat het niet om aan te gluren is pakt ie ook afgelopen zaterdag weer de punten. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2009 - 10:12 schreef hotjumper het volgende:ik sta 100% achter Mario, want ondanks dat het niet om aan te gluren is pakt ie ook afgelopen zaterdag weer de punten. wat denk jij dan voor as zondag als je zo speelt als afgelopen zaterdag,weer een afgang tegen die neuzen |
|
|
|