BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EINDUITSLAG: Feyenoord - VVV Venlo (24-10-2009) 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 oktober 2009 - 11:11   quote  deeplink  
ik denk dat we gewoon winnen. deze wedstrijden staan op zich, het enige kloterige is dat er geen uit publiek bij is.
Jelteb95
 Jelteb95 - maandag 26 oktober 2009 - 16:13   quote  deeplink  
we moeten wel realistisch blijven. Met dit elftal zijn we gewoon (nog) niet goed genoeg om 020 te verslaan. Ik vrees voor een afgang...
craven
 craven - maandag 26 oktober 2009 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 10:12 schreef hotjumper het volgende:
ik sta 100% achter Mario, want ondanks dat het niet om aan te gluren is pakt ie ook afgelopen zaterdag weer de punten.
helemaal mee eens!!!
bram
 bram - maandag 26 oktober 2009 - 16:34   quote  deeplink  
ook ik sta achter mario we moeten echter wel reeel blijven,tot nu toe is het bagger,neem nu eerst een wodkaatje proost!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - maandag 26 oktober 2009 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 16:13 schreef Jelteb95 het volgende:
we moeten wel realistisch blijven. Met dit elftal zijn we gewoon (nog) niet goed genoeg om 020 te verslaan. Ik vrees voor een afgang...
beetje rare kerel ben jij zeg, op het ajax forum praat jij alsof je voor Ajax bent en noem je de Feijenoorders zelfs kakkies en hier lijk je wel een feyenoord supporter, beetje triest vind je dit zelf ook niet??
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 oktober 2009 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 16:13 schreef Jelteb95 het volgende:
we moeten wel realistisch blijven. Met dit elftal zijn we gewoon (nog) niet goed genoeg om 020 te verslaan. Ik vrees voor een afgang...
Vuile stinkneus!!
fredje
 fredje - maandag 26 oktober 2009 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 16:54 schreef remco k het volgende:

[..]

beetje rare kerel ben jij zeg, op het ajax forum praat jij alsof je voor Ajax bent en noem je de Feijenoorders zelfs kakkies en hier lijk je wel een feyenoord supporter, beetje triest vind je dit zelf ook niet??
Nou.... jij remcko, hebt ook wel een duidelijke 020 ajax mening daar zoals ik zelf heb gelezen.
En dan andere zwart maken... Ik vind jou om eerlijk te zijn nog gevaarlijker.

remco k - donderdag 08 oktober 2009 - 10:39 quote deeplink

ik denk alleen dat jullie het verkeerd hebben met na de winterstop, Jol is volgens mij veel meer bezeig met volgend seizoen, dan is de selectie uitegdund en ook spelers als sulejmani probeert hij dan echt klaar te hebben staan. Ik denk echt dat Jol dit jaar als opruimjaar ziet en alvast te bouwen aan zijn eigen ding binnen ajax, dit is heel goed en hij moet vooral hier mee doorgaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2009 door fredje --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 oktober 2009 - 17:34   quote  deeplink  
Iedereen die op het neuzenforum zit moet lekker daar blijven!!!! Zijn naar mijn mening geen echte Feyenoorders. (in ieder geval geen Rotterdammers)
bram
 bram - maandag 26 oktober 2009 - 17:38   quote  deeplink  
viva rotjeknor,afblijven van onze stad en onze club
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 oktober 2009 - 18:19   quote  deeplink  
100% eens!!
bram
 bram - maandag 26 oktober 2009 - 19:13   quote  deeplink  
en mensen laat je niet gek maken door die klootzakken van 020
remco k
 remco k - maandag 26 oktober 2009 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 17:30 schreef fredje het volgende:

[..]

Nou.... jij remcko, hebt ook wel een duidelijke 020 ajax mening daar zoals ik zelf heb gelezen.
En dan andere zwart maken... Ik vind jou om eerlijk te zijn nog gevaarlijker.

remco k - donderdag 08 oktober 2009 - 10:39 quote deeplink

ik denk alleen dat jullie het verkeerd hebben met na de winterstop, Jol is volgens mij veel meer bezeig met volgend seizoen, dan is de selectie uitegdund en ook spelers als sulejmani probeert hij dan echt klaar te hebben staan. Ik denk echt dat Jol dit jaar als opruimjaar ziet en alvast te bouwen aan zijn eigen ding binnen ajax, dit is heel goed en hij moet vooral hier mee doorgaan.
ik ben ook ajax supporter, logisch toch dat ik dan dit post???, ik steek dat niet onder stoelen en banken, alleen die jelte gast doet op het feyenoord forum alsof hij voor jullie cluppie is en bij ons alsof hij voor ons cluppie is daar ging het mij om, ik ben ajax supporter al meer dan 45 jaar en ben nog nooit voor feyenoord geweest al is en eredivisie zonde 1 van beide clubs geen fatsoenlijke competitie en daarom draag ik ook feyenoord een warm hart toe.

Vrij duidelijk toch.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EINDUITSLAG: Feyenoord - VVV Venlo (24-10-2009) 1-0









0.0058848