|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Maar laten we eerlijk zijn we worden al jaren teleurgesteld
de toppers komen nu uit eigen jeugd FER en WIJNALDUM
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2009 door BRAYY -- |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
Ook een grote miskoop was die chun soo lee. Ik herinner me maar een wedstrijd van hem, dat was volgens mij tegen psv, hij wou zich zo graag bewijzen dat hij drie kansen kreeg en je kan het raden, drie keer hopeloos schoot.
Maar hij werd verkocht voor bijna 3mil ofzo toch? |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 19:30 schreef BRAYY het volgende:Maar laten we eerlijk zijn we worden al jaren teleurgesteld de toppers komen nu uit eigen jeugd FER en WIJNALDUM Ik weet het nog niet met wijnaldum, staat denk ik minder sterk in z'n schoenen dan fer. Die duidelijk een meerwaarde heeft bij dit feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 19:32 schreef achiie het volgende:Ook een grote miskoop was die chun soo lee. Ik herinner me maar een wedstrijd van hem, dat was volgens mij tegen psv, hij wou zich zo graag bewijzen dat hij drie kansen kreeg en je kan het raden, drie keer hopeloos schoot. Maar hij werd verkocht voor bijna 3mil ofzo toch? Hij werd voor 2 miljoen gehaald en winst hebben we er zeker niet op gemaakt.. Zal wel 0,5 miljoen ofzo hebben opgeleverd. |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
Maar ik heb denk ik toen echt ergens gelezen dat hij naar een zuid-koreaanse team was gegaan voor ongeveer 2mil. Kan me vergissen hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2009 door achiie -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ging naar een club in Saoedi-Arabiƫ ofzo |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
oh ja dat zou wel kunnen.
Heb me tog vergist:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
is aan 2 koreaanse clubs verhuurd en toen naar al(el) nassr of zo iets dergelijks... |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
weet je misschien ook voor hoeveel? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 19:34 schreef achiie het volgende:[..] Ik weet het nog niet met wijnaldum, staat denk ik minder sterk in z'n schoenen dan fer. Die duidelijk een meerwaarde heeft bij dit feyenoord. begin je eindelijk zinvolle reacties te plaatsen?? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Volgens mij niet bekend... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik denk dat zijn oom op zijn naam zit te reageren |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahaha.........zou goed kunnen |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
Nee ik reageer echt zelf:P |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
Zinvolle reacties plaatsen daar ben ik ook voor op dit Feyenoord forum. Alleen in het begin werd ik afgekraakt in plaats van geholpen.:) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 12:33 schreef achiie het volgende:nou ik heb liever spelers die geen echte feyenoorders zijn maar die ontzettend goed zijn, dan omgedraaid tsja je bent gloryhunter of niet. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dat is kinderachtig, door wie dan? Gaan we die even de waarheid vertellen |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
Dat was zeker kinderachtig,en jij was de leiding gevende daarin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2009 door achiie -- |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
Een voorbeeld kan je hierboven lezen, waarom gelijk afkraken zo van: misschien was het z'n oom. Nergens voor nodig tog?
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 22:01 schreef achiie het volgende:Een voorbeeld kan je hierboven lezen, waarom gelijk afkraken zo van: misschien was het z'n oom. Nergens voor nodig tog? Is er wat mis met je oom dan? |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
nee, maar je zet het neer zo van, hij kan zelf geen zinvolle reacties plaatsen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
achiie
|
|
|
en niks
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Dit is trouwens goed nieuws, dit ga ik aan mijn baas laten lezen, die vond bij mijn vorige fg dat ik meer de leiding moest nemen |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Kwam in juli 2004 dus langer dan 5 jaar geleden ;) |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
grootste miskoop:mark wotte,peter bosz,die hebben feyenoord naar de klote geholpen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: jij was de gene die er aanleiding voor gaf, met enkele rare opmerkingen........ |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: zeg jappie, even voor vanavond, het is hier droog in rotterdam, zonnetje schijnt en het is en grad of 25, je hoeft vanavond dus absoluut geen jas of trui aan |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ah, bedankt voor de tip. zal effe naar huis bellen of ze me hawai zwembroek en zonnebrand neerleggen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zo ff op verjaarsvisite, en dan pak ik half 4 de trein, begin al dorst te krijgen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 - 13:07 schreef Jappie_FEY het volgende:ah, bedankt voor de tip. zal effe naar huis bellen of ze me hawai zwembroek en zonnebrand neerleggen absoluut doen, ik zit hier nu op mijn balkon te zweten, ga zo even uit de zon |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zou ik maar doen idd, volgens mij heb je al een zonnesteek |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wordt weer goed voor je gezorgt Jappie... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Als ik vanavond iemand in korte broek met hawaii shirt zie weet ik wie dat is |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
dan kijk ik in de spiegel |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote: Ik geef toe, in het begin opende ik stomme topics en plaatste ik aparte reacties, maar dat was normaal op de forums waar ik tot dan toe was geweest. Maar ik bedoelde eigelijk dat niemand me uitlegde dat het er hier niet zo aan toe gaat,vandaar....... |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
|
|
|
achiie
|
|
|
lensky is wel zonde,speelt heel goed daar bij utrecht,en ook nog wel als LB |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Lensky is gewoon een rare kwiebus! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 - 17:29 schreef achiie het volgende:[..] Ik geef toe, in het begin opende ik stomme topics en plaatste ik aparte reacties, maar dat was normaal op de forums waar ik tot dan toe was geweest. Maar ik bedoelde eigelijk dat niemand me uitlegde dat het er hier niet zo aan toe gaat,vandaar....... er wordt genoeg stom geouwehoerd, maar toch net effe anders:) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 - 17:29 schreef achiie het volgende:[..] Ik geef toe, in het begin opende ik stomme topics en plaatste ik aparte reacties, maar dat was normaal op de forums waar ik tot dan toe was geweest. Maar ik bedoelde eigelijk dat niemand me uitlegde dat het er hier niet zo aan toe gaat,vandaar....... Moet je lezen!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|