BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Grootste miskopen van de laatste 5 Jaar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 oktober 2009 - 13:37   quote  deeplink  
Glaucio ook!!! Bezieling had hij wel!!!
Kadaver
 Kadaver - maandag 26 oktober 2009 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 09:57 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

ik ouwehoer genoeg stom, maar toch net effe anders:)
Ik bewonder je zelfkennis ;]
remco k
 remco k - maandag 26 oktober 2009 - 17:14   quote  deeplink  
of gewoon op een vijtal spelers na alles wat er in het veld heeft gestaan.

Daar waar Feyenoord groot mee is geworden, namelijk bezieling power en heel veel wilskracht, juist dat is al jaren niet meer, vroeger kwam iedere ploeg, maar dan ook echt iedere ploeg in europa met het dun tussen de benen na jullie kuip toe en waren er al binnen 10 minuten 5 blessurebehandelingen geweest voor de tegenstander.

Het klinkt misschien raar, maar er loopt geen schopper( type de wolf) rond en geen rare types (Jozef) rond, dus niet alleen de laatste 5 jaar maar de laatste 10 jaar word er al slecht ingekocht, je gaat mij niet vertellen dat jullie denk dat types als el ahmadi, landzaat spelen om de tegenstander het vuur aan de schenen te leggen.

Feyenoord moet terug naar zijn roots, en dat is het simpele feit dat het een arbeidersploeg behoort te zijn waar enkele technisch begaafde spelers in rond lopen.
Feyenoord behoort de meeste kaarten te pakken en de meeste schorsingen te krijgen, daar behoren geen spelers rond te lopen die met hakballetjes een medespeler proberen te bereiken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 oktober 2009 - 17:30   quote  deeplink  
@ Remco.K: Bezieling en werklust ontbreekt het nou net niet aan. nu het voetballende aspect nog.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 26 oktober 2009 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 13:50 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Ik bewonder je zelfkennis ;]
hahahaha.......dank je:)
remco k
 remco k - maandag 26 oktober 2009 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 17:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:
@ Remco.K: Bezieling en werklust ontbreekt het nou net niet aan. nu het voetballende aspect nog.
vind je??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 oktober 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 20:28 schreef remco k het volgende:

[..]

vind je??
Nou Remco je ziet wel meer beweging en bezieling dan dat we de afgelopen jaren gewend waren.Voetbaltechnische is idd de hoofdmoot.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 20:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou Remco je ziet wel meer beweging en bezieling dan dat we de afgelopen jaren gewend waren.Voetbaltechnische is idd de hoofdmoot.
volgens mij spelen jullie momenteel juist meer vanuit het tactische en technische idee, volgens mij niet echt de roots waar jullie naar terug moeten.

Dat leer je toch altijd?, als iets niet gaat of lukt, dan ga je weer terug naar de basis.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:27   quote  deeplink  
Werken dus!!! Wat ze nu dus doen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 17:24 schreef remco k het volgende:

[..]

volgens mij spelen jullie momenteel juist meer vanuit het tactische en technische idee, volgens mij niet echt de roots waar jullie naar terug moeten.

Dat leer je toch altijd?, als iets niet gaat of lukt, dan ga je weer terug naar de basis.
dat is natuurlijk kul, in de tijd van de grote successen was dat altijd te danken aan zeer veel voetballend vermogen. Kijk Van Hanegem kon natuurlijk wel uitdelen maar hij is natuurlijk ook de beste voetballer aller tijden in Nederland.
Met alleen houthakkers hadden we nooit onze successen gehaald. Dat men het pittige werk niet schuwde om de vedettes te beschermen is natuurlijk weer een ander verhaal.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 17:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat is natuurlijk kul, in de tijd van de grote successen was dat altijd te danken aan zeer veel voetballend vermogen. Kijk Van Hanegem kon natuurlijk wel uitdelen maar hij is natuurlijk ook de beste voetballer aller tijden in Nederland.
Met alleen houthakkers hadden we nooit onze successen gehaald. Dat men het pittige werk niet schuwde om de vedettes te beschermen is natuurlijk weer een ander verhaal.
beste nl voetballer aller tijden???, waar heb jij gezeten? op de maan. maar buiten dat, er loopt nu niemand die de vedettes beschermd, geen schopper die binnen 5 minuten de beste speler van de tegenstander al 2 keer doomidden heeft gezaagd, die loopt er gewoon niet...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:40   quote  deeplink  
oh jij refereert natuurlijk aan jullie jopie, die was ook niet slecht, een leuke pingelaar. maar Jansen en van Hanegem waren allround gewoon veel beter. Vooral als je in aanmerking neemt dat van Hanegem zeer slecht kon zien.
Rovert
 Rovert - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 17:40 schreef hotjumper het volgende:
oh jij refereert natuurlijk aan jullie jopie, die was ook niet slecht, een leuke pingelaar. maar Jansen en van Hanegem waren allround gewoon veel beter. Vooral als je in aanmerking neemt dat van Hanegem zeer slecht kon zien.
Voordeel voor jopie was dat hij in de hoofdstad zat waardoor hij zo fijn opgehemeld kon worden.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 17:42 schreef Rovert het volgende:

[..]

Voordeel voor jopie was dat hij in de hoofdstad zat waardoor hij zo fijn opgehemeld kon worden.
precies een beetje als de beatles, goeie pr, maar het blijft een kut band.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 17:42 schreef Rovert het volgende:

[..]

Voordeel voor jopie was dat hij in de hoofdstad zat waardoor hij zo fijn opgehemeld kon worden.
volgens mij in de hele wereld bekend wie de beste nl voetballers waren/ zijn van nl.

En olgens mij zeg ik helemaal niet dat cruiyff de beste was, want dat vind ik helemaal niet, ik ben een ajax supporter met een heel eigen mening, en ja jullie zullen wel gaan zeggen dat ik dan de enige ben, so be it!
Rovert
 Rovert - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

volgens mij in de hele wereld bekend wie de beste nl voetballers waren/ zijn van nl.

En olgens mij zeg ik helemaal niet dat cruiyff de beste was, want dat vind ik helemaal niet, ik ben een ajax supporter met een heel eigen mening, en ja jullie zullen wel gaan zeggen dat ik dan de enige ben, so be it!
ik denk dat hele wereld denkt dat ze het weten door een prima pr ja

maar petje af, pr is ook een vak apart
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 17:49 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik denk dat hele wereld denkt dat ze het weten door een prima pr ja

maar petje af, pr is ook een vak apart
jullie zullen ook nie snel iets toegeven he:) vergeten jullie coen trouwens niet??
Rovert
 Rovert - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:53   quote  deeplink  
Wij zijn stront eigenwijs en vreselijk intelligent, prima combinatie. Wij vergeten Coenniet, heeft van de week een standbeeld gekregen
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 17:53 schreef Rovert het volgende:
Wij zijn stront eigenwijs en vreselijk intelligent, prima combinatie. Wij vergeten Coenniet, heeft van de week een standbeeld gekregen
omdat jullie hem net niet noemden bij jansen en v hanegem
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:54   quote  deeplink  
Coen was een hele goeie aanvaller, maar Jansen en Van Hanegem konden als geen ander de lijnen uit zetten, zonder ook maar 1 stap te veel te zetten. Later in de kuip heb ik maar 1x een voetballer gezien die dat ook goed deed en dat was Nesta, die stond op 1 of andere manier altijd precies waar de bal kwam.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2009 - 17:55   quote  deeplink  
je maakt trouwens een typfoutje, je schrijft "vreselijk" terwijl daar "niet zo" hoort te staan
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 oktober 2009 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 17:55 schreef remco k het volgende:
je maakt trouwens een typfoutje, je schrijft "vreselijk" terwijl daar "niet zo" hoort te staan
hoe zo, onderbouw mijn stelling toch, zeg nergens dat die analfabeet uit betondorp geen goeie voetballer was, maar hij was vooral bezig zichzelf te profileren, vaak ten koste van alles, zo denk ik dat zijn ego nederland het wk in 74 gekost heeft, anders had van beveren en van der kuijlen meegedaan, op dat moment de sterste spelers op hun respectievelijke posities.
Rovert
 Rovert - dinsdag 27 oktober 2009 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 18:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hoe zo, onderbouw mijn stelling toch, zeg nergens dat die analfabeet uit betondorp geen goeie voetballer was, maar hij was vooral bezig zichzelf te profileren, vaak ten koste van alles, zo denk ik dat zijn ego nederland het wk in 74 gekost heeft, anders had van beveren en van der kuijlen meegedaan, op dat moment de sterste spelers op hun respectievelijke posities.
tja voetballers en hun ego, daar is ook weinig in anders dan toen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Grootste miskopen van de laatste 5 Jaar









0.0077011