|
|
feyenoordster!
|
|
|
EIN-DE-LIJK!
Hij gaat het ook zelf zien! Maar goed het vooral rondom Landzaat vind ik nog steeds vreemd.. maar.. laat die jongen maar goed zijn best doen zodat we er eind van het seizoen nog wat voor vangen!
wat denken jullie of hebben jullie nog eventueel betere alternatieven ( als die er nog zijn ) |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Volgens mij heet die jongen El Ahmadi en die andere Landzaat.
We zien wel wat het wordt... |
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
MAAR de grote vraag is, BEN je een feyenoordster, of HEB je een feyenoordSTER? |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Even inhakend op de vraag van die lamme hierboven, indien je een feyenoordster bent, ben je verplicht om foto's van jezelf te posten. Zie het als een inwijding. Joh, je wilt niet weten wat Rovert heeft moeten doen om hier geaccepteerd te worden hier. Was lachen joh! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nou dat was 1 dolle boel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 14:23 schreef Kadaver het volgende:Even inhakend op de vraag van die lamme hierboven, indien je een feyenoordster bent, ben je verplicht om foto's van jezelf te posten. Zie het als een inwijding. Joh, je wilt niet weten wat Rovert heeft moeten doen om hier geaccepteerd te worden hier. Was lachen joh! hahahahahaha |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Ontgroening Hotjumper.
Misschien eens tijd voor een ander thema?
...
Neeeeeeeeeeee. =] |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Hahaha Roverts Thug Life poster ook! Dat maakt het plaatje wel compleet. |
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
nou ik ben feyenoordster zonder hoofdletters.. & helaas geen foto's ;) |
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
zo ook niet weten hoe ik die in moet voegen nml:P kijk alleen op de headliner en post zo af en toe is wat, excuses(A) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 14:23 schreef Kadaver het volgende:Even inhakend op de vraag van die lamme hierboven, indien je een feyenoordster bent, ben je verplicht om foto's van jezelf te posten. Zie het als een inwijding. Joh, je wilt niet weten wat Rovert heeft moeten doen om hier geaccepteerd te worden hier. Was lachen joh! Die foto's zou je toch vernietigen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 14:23 schreef Kadaver het volgende:Even inhakend op de vraag van die lamme hierboven, indien je een feyenoordster bent, ben je verplicht om foto's van jezelf te posten. overigens... ZO lang ben je toch nog geen single wthite male? In het kader der wanhoop zeg maar. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote: Kheb gelogen =]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 14:34 schreef Stylzz het volgende:[..] overigens... ZO lang ben je toch nog geen single wthite male? In het kader der wanhoop zeg maar. Ik vermaak me prima Stylzz, dank je wel, maar het kan geen kwaad om zo nu en dan eens om me heen te kijken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou zeggen, ga de deur eens uit :-) |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Dit was Jappie trouwens tijdens het onderdeel 'bier dragen'. Hij speelde overigens vals, door in het water te springen en het kratje te laten drijven. Logischerwijs kon die daarna het stadion niet in, vanwege ze natte kleding, maar het was zeker wel het lachen waard. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: hmm, wel mooi vervelend, zijn die andere foto's wel vernietigd? |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Ik zie nu pas hoe sneaky hij een biertje achterover drukte door er één in zijn kontzak te bewaren. Die wil ik overigens wel terug, Jappie! |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 14:44 schreef Kadaver het volgende:Ik zie nu pas hoe sneaky hij een biertje achterover drukte door er één in zijn kontzak te bewaren. Die wil ik overigens wel terug, Jappie! en nu jouw fotoos |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Houd eens op met die naamsverbasteringen! Irritant en respectloos naar je eigen spelers toe! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 14:47 schreef Feijenoord1908 het volgende:Houd eens op met die naamsverbasteringen! Irritant en respectloos naar je eigen spelers toe! kijk onze huisj... is er ook weer bastaard!!! |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote:
Nu je zin Rovert? Ja ik was er al vroeg bij. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
De vrolijkheid straalt er af |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 14:47 schreef Feijenoord1908 het volgende:Houd eens op met die naamsverbasteringen! Irritant en respectloos naar je eigen spelers toe! El Dramadi, Bisesnar, Cisnee, Mak aaaaaai!!!, Lamzaad, Sloerie!!!!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Zoiets had ik al verwacht!!! Hahahaahahahahhaa! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Waar blijven de foto's van Stylzz zijn ontgroening? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Even on-topic! Ik denk dat die 020 hoolie meer aanvallend laat zien dan El Dramadi met zijn tikkie breed!! Dit kost me moeite maar liever Lamzaad dan El Dramadi. Nog liever!!! De Cler op links en Gio op plaats van El Dramadi. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
OT dan: Als Landzaat de voorkeur krijgt boven Babovic, wat zegt dat dan over Babovic? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Babovic is een linkspoot!! Puur links. Gio ook maar die kan ook wel op rechts uit de voeten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Landzaat heb ik wel vertrouwen in! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, over 2 weken roepen jullie weer met zn allen om een andere speler, want dan is iemand anders weer zwaar waardeloos.
Ik ga dr gewoon vanuit dat Been de mannen in vorm opstelt en dat ze allemaal niet zo veel voor elkaar onderdoen. Dat is nu juist t probleem, veel gemiddelde goede spelers, maar geen echte uitblinkers.
Hopelijk komt dat nog... |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 15:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:Babovic is een linkspoot!! Puur links. Gio ook maar die kan ook wel op rechts uit de voeten. of evt centraal |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nog beter met zijn ervaring!! Dan Fer op rechts.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
feyenoordster!
|
|
|
ach we zullen zien morgen avond,, alles is al gauw beter dan elahmadi... dat lange gedribbel word je toch moe van, 8 van de 10 x komt daar een doelpunt vandaan.
maar gio is inderdaad ook goed op het midden! want links presteert die ook niet veel meer.. en wat betreft babovic? tja.. hij was er zo vol lof over been maar echt minuten heeft die nog niet gemaakt.
... morgen om half 10 weten we meer.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Alleen jappie niet, die zit dan nog in de vertraagde trein van Zwolle naar Rotterdam |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: wie heeft het over een trein:P |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: duurt trouwens ook maar 2 uur met de trein naar rotterdam, echt een topverbinding!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Tsja je viel wel uit de toon in die outfit... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
jammer dat ik er niet bij was |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
oh ja, landzaad mag gewoon weg. zet babovic er maar in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: HAHAHAHAHAHAHA maar Hotjumper jij heb toch nooit gympies aan ????
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Tsja, wanneer is de volgende ontgroening? |
|
|