|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
morgen. Thema "het perfide albion jaren 70"
Streakers op het veld!!!
er kan gewed worden hoelang Kadaver uit handen van de stewards blijft... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 22:15 schreef hotjumper het volgende:morgen. Thema "het perfide albion jaren 70" Streakers op het veld!!! er kan gewed worden hoelang Kadaver uit handen van de stewards blijft... Ik zeg 4 minuut 15 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
kadaver's fotoboek
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 22:15 schreef hotjumper het volgende:morgen. Thema "het perfide albion jaren 70" Streakers op het veld!!! er kan gewed worden hoelang Kadaver uit handen van de stewards blijft... Het ligt eraan???Misschien trek hij zijn truckendoos open en smeerd hij zichzelf eerst in met hondenstront.Zonder 6.21 met hondenstront de totale rustperiode 15 minutem.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hij zal zijn naam eer aandoen! |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Hahaha
Ik zal mijn nick wel veranderen in Feyenoordstreaker, want wij hebben immers ook rechten. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ben jij dan ook van de Bond van Wetsovertreders? ====================================================================
De Bond van Wetsovertreders heeft een klacht ingediend bij de Nationale Ombudsman, omdat de politie videobeelden van een inbreker op internet heeft gezet. Hiermee zou de privacy van de dief ernstig zijn geschonden.
Een 88-jarige vrouw uit Emmen filmde de man met beveiligingscamera's, toen hij haar huis binnen sloop. Ze gaf de beelden aan de politie, waarna ze op internet belandden.
Wel in winkels
De Bond van Wetsovertreders vindt dat dieven in winkels gefilmd mogen worden. "Maar apparatuur in woonhuizen gaat te ver. De stap naar de Ombudsman is een soort proefproces om erachter te komen hoe ver mensen kunnen gaan."
Voor het openbaar maken van dit soort videomateriaal is toestemming nodig van de officier van justitie. Dat is in dit geval ook gebeurd, aldus De Pers |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
echt te gek voor woorden!!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zullen we een bloemetje naar hem sturen?? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
en dan gaan we gelijk even bij de 88-jarige langs, wat denkt ze wel niet |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
schandalig die ouwe mensen van tegenwoordig |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
en het is weer iemand uit Emmen natuurlijk |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Landzaat heeft in ieder geval Feyenoord op voorsprong gezet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zonder hem hadden we 4 - 0 gewonnen. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote: Nee, als El Ahmadi in zijn plaats had gespeeld was het 0-0 geworden. Landzaat heeft op El Ahmadi voor dat hij snapt dat voetballen om doelpunten maken gaat. Bij die goal was hij uitstekend doorgelopen (daar hadden eigenlijk Slory of Wijnaldum moeten komen). El Ahmadi biedt zich wel altijd goed aan op de middenlijn, maar hij blijft veel te veel in de buurt van die middenlijn. Bij korfbal heb (of had?) je een middenvak. Dat zou een perfecte plek voor El Ahmadi zijn! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ze moeten Babovic ook gewoon opstellen, mij valt gewoon op dat de wedstrijden waarin landzaat meespeelt tot de slechtste van het seizoen behoren. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2009 - 11:14 schreef hotjumper het volgende:ze moeten Babovic ook gewoon opstellen, mij valt gewoon op dat de wedstrijden waarin landzaat meespeelt tot de slechtste van het seizoen behoren. Ben het eens met het opstellen van onze Servische vriend,maar is dat niet meer een aanvallende middenvelder dan Landzaat. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat zoeken we toch, als ik de bovenstaande reacties mag geloven. |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
Heb ook even een foto van mezelf getrokken net op zolder ;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2009 door Coz -- |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: ik dacht dat je hem wou wisselen met Landzaat, om controlerend te spelen.
Maar achter de spitsen graag en dan moet die maar zijn kalasnykov meenemen!! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Kom je nog weleens van die zolder af met zo'n hoofd??? Whahahahahahahahahaha!! |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2009 - 13:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Kom je nog weleens van die zolder af met zo'n hoofd??? Whahahahahahahahahaha!! Ja de Computer staat niet op zolder dusssss |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
heb je toch mazzel mee anders had je denk toch veroordeelt geweest tot de zolder. maar goed dat je zo nog wat sociale contacten kan leggen. Zal in het normale leven toch niet mogelijk zijn. whahhahahaahhahaha!! |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
Ja ik ben heel blij met fora zoals deze |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat dacht ik!! whahahahahhahahaa!! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Landzaad gaat nergens. Ook jij zal er vroeg of laat aan moeten geloven. f-sider of niet,Been en ik kijken naar wat het beste is voor het elftal :-D |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik???? Ben jij Don Leo??? |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Ik in mijn comentaar en mening Die mag ik dus ook hebben en IK, kijk naar wat het beste is voor Feyenoord. En Been heb ik dat ook vaker horen zeggen. Dus Been en IK!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Oke. Als je het zo formuleerd. Moet ook zeggen dat ik liever Landzaat dan El Dramadi ziet!! |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Waar blijft mijn bier Jappie??
|
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 - 14:14 schreef feyenoordster! het volgende:EIN-DE-LIJK! Hij gaat het ook zelf zien! Maar goed het vooral rondom Landzaat vind ik nog steeds vreemd.. maar.. laat die jongen maar goed zijn best doen zodat we er eind van het seizoen nog wat voor vangen! wat denken jullie of hebben jullie nog eventueel betere alternatieven ( als die er nog zijn ) lamzak bedoel je |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2009 - 17:43 schreef fredje het volgende:[..] Landzaad gaat nergens. Ook jij zal er vroeg of laat aan moeten geloven. f-sider of niet,Been en ik kijken naar wat het beste is voor het elftal :-D voorlopig waren het de meest afzichtelijke wedstrijden waarin hij mee deed en ik heb het idee dat als hij meedoet ze de koppies eerder laten hangen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: heb ik iemand anders geraakt dan zaterdag??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Whahahahahahahahaa!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: geef die kadaver nou eens zijn bier terug, zo jammer dta hij erom moet blijven vragen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
jah echt spijtig.........heb al een reuzen katapult besteld |
|
|
|