BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voorzitter Supportersvereniging Feyenoord: “Die klootzakken maken mijn club kapot”

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoordboyie
 feyenoordboyie - vrijdag 23 oktober 2009 - 19:33   quote  deeplink  
Kwam een stukje, soort van column geloof ik, tegen over het interview van onze supportersvoorzitter.. Wilde het even met jullie delen, want er worden wel zinnige dingen gezegd vind ik.

Bron: KijkOpVoetbal.nl

Gisteren stond er een mooi interview in het gratis krantje de Metro. Althans gratis, er zijn genoeg junkies en zwervers die je hem aanbieden in ruil voor geld. Veel tijd is er niet. We moeten tenslotte nog zon 25 (inter)nationale kranten proberen te ontcijferen. De krant zelf lees ik dan ook nooit, alleen de sportpaginas zijn interessant. Ook gisteren dus. Een interview met Eric van Dorp, voorzitter van de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV) met ruim 25.000 leden. Dhr. van Dorp wist er enkele interessante uitspraken uit te gooien.

Zo ging hij in op de rellen in Nancy uit 2006. De dag die iedere Feyenoordsupporter zo snel mogelijk wil vergeten, maar dat niet kan. Die ene gebeurtenis, een groot zwart diep dal werd geboren en de club donderde er keihard in door een stel zieke geesten die zich supporter noem(d)en. Als dan ook de politie nog eens keihard (=verkeerd?) ingrijpt, wordt het een soort slagveld zoals nooit eerder vertoond in een voetbalstadion en er buiten.

En natuurlijk weet ook Eric van Dorp zich deze gebeurtenis te herinneren als de dag van gisteren. Hij stond er tenslotte middenin.

Een korte samenvatting van mijn verhaal hierboven volgde in twee zinnen toen de journalist vroeg naar de rellen uit 2006. De gebeurtenissen omschreven door een Feyenoord Supporter in hart en nieren, Eric van Dorp, luidde alsvolgt: Ik stond er tussenin. Het eerste wat ik dacht was: Die kloot zakken maken mijn club kapot.

Twee zinnen waar verder in het interview totaal geen aandacht meer aan worden besteed, maar die zó veel zeggen over de band die de échte Feyenoord Supporters met hun club hebben. En welke club je ook support, diep van binnen weet iedereen dat Eric van Dorp gelijk heeft als hij zegt: Feyenoord heeft geen toeschouwers, maar supporters. Er is geen club in Nederland waarbij de emotie zo diep zit. Dat hij dan ook nog een trap uitdeelt naar de supporters uit Amsterdam hoort er een beetje bij.

Feyenoord krijg je niet klein, zoveel supporters die er altijd zitten, altijd klaar staan en altijd bereid zijn de club te steunen. In goede en slechte tijden zit de Kuip vol. En de goede tijden zijn aangebroken. Ja, Feyenoord is op de weg terug naar de TOP. Daar zorgen Mario en Leo persoonlijk voor. Zij zullen niet rusten voordat ze op de Coolsingel hebben staan zwaaien met een kampioensschaal.. Als dat tenminste mag van de grootste vriend van de club: Aboutaleb. Want meebetalen aan het nieuwe stadion? Nee hoor, meneer Aboutaleb denkt er niet aan! Zat Ivo Opstelten er nog maar.
MMM
 MMM - vrijdag 23 oktober 2009 - 19:34   quote  deeplink  
Hij heeft zeker wat goed te maken, die van Dorp...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 oktober 2009 - 22:39   quote  deeplink  
jankmuil
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 23 oktober 2009 - 22:45   quote  deeplink  
hehehe idd
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 23 oktober 2009 - 23:04   quote  deeplink  
Aboutaleb geeft liever geld aan een stel hang marrokanen om met hem te praten.

Schaam je! Feyenoord = Rotterdam

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2009 door BRAYY --
don44
 don44 - zaterdag 24 oktober 2009 - 00:43   quote  deeplink  
Weg met Aoutaleb een kutmarrokaan die zogezegt een uitburgeringscursus heeft gevolgt maar er zelf nog niks van snapt en ook nog een 020 supporter is.
Weg met die man op een tanker waar die pas in marokko van af mag komen, want in 020 komen alleen maar die feesttenkertjes,het is geen Roterdammer en zeker geen FEYENOORDSUPPORTER.
Rovert
 Rovert - zaterdag 24 oktober 2009 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 - 00:43 schreef don44 het volgende:
Weg met Aoutaleb een kutmarrokaan die zogezegt een uitburgeringscursus heeft gevolgt maar er zelf nog niks van snapt en ook nog een 020 supporter is.
Weg met die man op een tanker waar die pas in marokko van af mag komen, want in 020 komen alleen maar die feesttenkertjes,het is geen Roterdammer en zeker geen FEYENOORDSUPPORTER.
bla bla bla
Milo
 Milo - zaterdag 24 oktober 2009 - 09:24   quote  deeplink  
ik heb van dorp niet gezien in nancy.
feyenoordboyie
 feyenoordboyie - zaterdag 24 oktober 2009 - 10:19   quote  deeplink  
Ik heb het ook niet zo op Aboutaleb, die man heeft ook totaal geen 'image', had opstelten wel vond ik. En die had ook zeker geld in het stadion gestoken, maarjaa.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 24 oktober 2009 - 15:23   quote  deeplink  
Wat een gezeik toch op Aboutaleb. Die gozer heeft nog niets fout gedaan. Maar och, hij is van marrokaanse afkomst... Prima dat ie de hooligans aanpakt! Dit gaat idd ten koste van de goedwillige supporter en dat mag de ´stoere´ SCF zich aanrekenen! Denken jullie echt dat Opstelten dit wel had goedgekeurt? Dit alles is in overleg gegaan met die vervelende Cohen. Tja, me naamgenoot kwam net in de keuken kijken en van het een komt het ander.
Rovert
 Rovert - zaterdag 24 oktober 2009 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 - 15:23 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:
Wat een gezeik toch op Aboutaleb. Die gozer heeft nog niets fout gedaan. Maar och, hij is van marrokaanse afkomst... Prima dat ie de hooligans aanpakt! Dit gaat idd ten koste van de goedwillige supporter en dat mag de ´stoere´ SCF zich aanrekenen! Denken jullie echt dat Opstelten dit wel had goedgekeurt? Dit alles is in overleg gegaan met die vervelende Cohen. Tja, me naamgenoot kwam net in de keuken kijken en van het een komt het ander.
Zo dan, jij bent gelijk wel weer erg pro-aboutaleb. Je moet je niet zo aangevallen voelen. Aboutaleb heeft in zijn nog korte ambstperiode ongetwijfeld fouten gemaakt en hij heeft vast goede dingen gedaan, maar nu moet je niet net gaan doen alsof hij nog niets fout heeft gedaan omdat hij van marrokaanse afkomst is.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 24 oktober 2009 - 15:43   quote  deeplink  
hij is anders al vaak in het nieuws geweest met vreemde dingen, oa met die vergoeding voor een gesprekje met hem!!!
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 24 oktober 2009 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 - 15:23 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:
Wat een gezeik toch op Aboutaleb. Die gozer heeft nog niets fout gedaan. Maar och, hij is van marrokaanse afkomst... Prima dat ie de hooligans aanpakt! Dit gaat idd ten koste van de goedwillige supporter en dat mag de ´stoere´ SCF zich aanrekenen! Denken jullie echt dat Opstelten dit wel had goedgekeurt? Dit alles is in overleg gegaan met die vervelende Cohen. Tja, me naamgenoot kwam net in de keuken kijken en van het een komt het ander.
wat kan mij het schelen dat hij marrokaan is. voor mijn part is hij half cherokee en half aardbei. Zolang hij maar geld in ons stadion pompt, want feyenoord hoort bij rotterdam en mag nooit verloren gaan, maarja daar denkt die jodensupporter anders over.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 24 oktober 2009 - 17:30   quote  deeplink  
dubbele topic!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 oktober 2009 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 - 15:23 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Wat een gezeik toch op Aboutaleb. Die gozer heeft nog niets fout gedaan. Maar och, hij is van marrokaanse afkomst... Prima dat ie de hooligans aanpakt! Dit gaat idd ten koste van de goedwillige supporter en dat mag de ´stoere´ SCF zich aanrekenen! Denken jullie echt dat Opstelten dit wel had goedgekeurt? Dit alles is in overleg gegaan met die vervelende Cohen. Tja, me naamgenoot kwam net in de keuken kijken en van het een komt het ander.
dat is zo'n dom gelul, hij loopt zelf bijdehand te lullen dat ze 1200 dossiers hebben van hooligans, pak die dan aan en ga niet een hele groep bestraffen waarvan 80% geen aandeel in de problemen hebben.

wat mij betreft is ie een eskimo, maar hij is duidelijk zo'n patjepeeër die helemaal niks met voetbal heeft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 22:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat is zo'n dom gelul, hij loopt zelf bijdehand te lullen dat ze 1200 dossiers hebben van hooligans, pak die dan aan en ga niet een hele groep bestraffen waarvan 80% geen aandeel in de problemen hebben.

wat mij betreft is ie een eskimo, maar hij is duidelijk zo'n patjepeeër die helemaal niks met voetbal heeft.
In het begin dacht ik er precies zo over als F.Randwijk...
Nu weet ik zeker dat hij op de verkeerde plek zit en het te vroeg is voor een Marokaanse burgermeester uit 020...
Hij heeft al wat flatters op zijn naam staan en onder opstelten hadden we gewoon kunnen
afreizen naar 020...
Ze hadden hem beter eerst burgermeester kunnen maken in Wognum ofzo
De Spot
 De Spot - maandag 26 oktober 2009 - 07:01   quote  deeplink  
Lekker makkelijk lullen.....ik vond het allemaal wel meevallen, en wat doe jij meneer van Dorp als je word aangevallen door de politie en nergens lekker een pils mag drinken.

Moraal ridder hij mag blij zijn, gezien de prestaties van Feyenoord toen dat er mensen meegingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2009 door De Spot --
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 26 oktober 2009 - 07:33   quote  deeplink  
ga je die relschoppers nog verdedigen ook...moet niet gekker worden!
De Spot
 De Spot - maandag 26 oktober 2009 - 08:42   quote  deeplink  
Was je erbij zo nee...hou dan je mening voor je!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 oktober 2009 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 07:33 schreef Feijenoord1908 het volgende:
ga je die relschoppers nog verdedigen ook...moet niet gekker worden!
Ik hoop dat ze volgende keer dat ik te hard rij, jou ook een bekeuring sturen.
Rody de Gast
 Rody de Gast - zondag 08 november 2009 - 19:05   quote  deeplink  
TOP is eerste divisie,zijn echt lekker op weg
coenjo
 coenjo - zondag 08 november 2009 - 19:13   quote  deeplink  
denk je hier leuk mee te zijn ofzo?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 08 november 2009 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 19:05 schreef Rody de Gast het volgende:
TOP is eerste divisie,zijn echt lekker op weg
FC Oss!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 08 november 2009 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 19:13 schreef coenjo het volgende:
denk je hier leuk mee te zijn ofzo?
Beter ga jij die chagerijnige kop van je faceliften...
Milo
 Milo - woensdag 11 november 2009 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 20:51 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Beter ga jij die chagerijnige kop van je faceliften...
waar slaat deze reactie op?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 november 2009 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 07:33 schreef Feijenoord1908 het volgende:
ga je die relschoppers nog verdedigen ook...moet niet gekker worden!
Kan jij niet naar het jodenforum terug gaan? Word kotsziek van je!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 november 2009 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 - 15:23 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Wat een gezeik toch op Aboutaleb. Die gozer heeft nog niets fout gedaan. Maar och, hij is van marrokaanse afkomst... Prima dat ie de hooligans aanpakt! Dit gaat idd ten koste van de goedwillige supporter en dat mag de ´stoere´ SCF zich aanrekenen! Denken jullie echt dat Opstelten dit wel had goedgekeurt? Dit alles is in overleg gegaan met die vervelende Cohen. Tja, me naamgenoot kwam net in de keuken kijken en van het een komt het ander.
Nee hij is van 020 afkomst en daar gaat het fout!!!! Vind overigens wel dat je alleen een Nederlands paspoort moet hebben voordat je een bestuursfunctie in de politiek mag uitvoeren!! vind trouwens dat je nooit geen dubbel paspoort gehad mag hebben. To be a Nederlander or not to be a Nederlander. Ik weet zeker dat hij geen Duits bloed heeft hij heeft ook niet de koning van heer Spanje altijd geeerd!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 november 2009 - 12:27   quote  deeplink  
hij heeft wel van alles fout gedaan, hij had tegen cohen moeten zeggen, "sorry pik, maar bij de laatste wedstrijd, hebben de Feyenoord zich niet dusdanig slecht gedragen dat dit een meereis naar jouw stad rechtvaardigd".
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 november 2009 - 12:43   quote  deeplink  
Bijvoorbeeld!!! Sowieso moeten ze in 020 eens naar hun aanhang kijken. De afgelopen europese wedstrijden en wedstrijden van het Nederlands elftal waren het steeds die neuzen die weer in het nieuws kwamen en dan durft die cohen ook nog een een uitreisverbod van zagreb supporters te vragen. Kijk eerst eens naar je eigen aanhang. Die moet je straffen! Als ze zo lef hebben komen ze alsnog naar Rotterdam eind januari!! maar nee ze komen alleen als ze in het nieuws kunnen komen of als ze zeker weten dat er niet genoeg politie op de been is!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 11 november 2009 - 13:04   quote  deeplink  
Attentie Eric van Dorp,.............Het is onze club niet die van jouw alleen!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 november 2009 - 13:14   quote  deeplink  
Ik zal nog eens een collectant langs sturen.
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 13:14 schreef Stylzz het volgende:
Ik zal nog eens een collectant langs sturen.
Tja, wat is het stil rondom Joopie V.

verdacht
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 november 2009 - 10:13   quote  deeplink  
best wel!!
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 10:33   quote  deeplink  
spreekverbod?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 november 2009 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 10:33 schreef Rovert het volgende:
spreekverbod?
sv?
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 10:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

sv?
hij heeft een sv en buiten het stadion ook een sv
Milo
 Milo - donderdag 12 november 2009 - 11:30   quote  deeplink  
heerlijk die rust.
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 11:30   quote  deeplink  
wat moet ik dan met mijn kleingeld doen?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 november 2009 - 11:32   quote  deeplink  
?????? Stort maar op help FTID de winter door!!!
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 11:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:
?????? Stort maar op help FTID de winter door!!!
Ik stuur wel brood, waar zal ik het heensturen?
Milo
 Milo - donderdag 12 november 2009 - 11:35   quote  deeplink  
hahahaha
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 november 2009 - 12:37   quote  deeplink  
Wel oud brood he.
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:
Wel oud brood he.
ja natuurlijk, wat de eendjes niet meer hoeven....
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:
Wel oud brood he.
ja natuurlijk, wat de eendjes niet meer hoeven....
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:
Wel oud brood he.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 november 2009 door Rovert --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 november 2009 - 13:09   quote  deeplink  
En ik maar denken dat ik eindelijk iets van een soort vrienden tegen gekomen was! hahahahahahahahha!
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 13:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
En ik maar denken dat ik eindelijk iets van een soort vrienden tegen gekomen was! hahahahahahahahha!
niet dan?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 november 2009 - 13:15   quote  deeplink  
Eerlijk zijn jullie wel maar oud brood pik ik wel bij de eendjes! Alhoewel dat julie me zelfs brood willen geven dat niet eens meer goed genoeg voor de eendjes zijn. Dus inderdaad beter pikken bij de eendjes!
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 13:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dus inderdaad beter pikken bij de eendjes!
Die jagen je weg kerel
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 november 2009 - 17:43   quote  deeplink  
Roep ik gewoon een paar keer Rotterdam Hooligans en dan moet je kijken hoe hard ze weg vliegen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voorzitter Supportersvereniging Feyenoord: “Die klootzakken maken mijn club kapot”









0.0086579