|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2009 - 19:40 schreef remco k het volgende:[..] je bedoelt die bal een halve meter rechts van hem, kom op zeg dat kun je toch niet "je ploeg op de been houden" noemen of wel soms?? inderdaad houdbare bal... maar goed doe je niks aan je moet het ermee doen... :) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
das zeker zo!! Die keeper van real zag er ook niet zo fris uit en van ac ook niet tsja fouten maakt een keeper altijd en enoh of alder of vertonghen zijn ook niet boven klassen spelers.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2009 - 22:26 schreef yngwie het volgende:vanuit een 4-4-2 opstelling kan je ook de linksbuitenpositie opzoeken. Maar eerst moest Ajax weer een overwicht op het middenveld krijgen.Urby deed toen veel verdedigend werk. Ook op rechts was hij regelmatig te vinden.Gabri viel trouwens fantastisch in. Of hij niet is weggeweest. ook co adriaanse gaf aan dat beide teams in een 4-3-3 speelden. |
|
|
|
|
JoopieAFCA
|
|
|
Genieten zeg! deze overwinning, 2e helft was geweldig van Ajax. Ik kijk al uit naar aankomende zondag. Ik heb er echt vertrouwen in dat we nou eindelijk is kampioen worden. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: In balbezit 4-4-3, maar als Az de bal had, had Emanuelson verdedigende taken. Je kunt dus zeggen dat Ajax 4-4-3 speelde, want we hadden de bal meer wel dan niet. |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
Tja, als Co dat zeg:) Terwijl Schaars weer zei, dat er bij Ajax een aanvaller was gewisseld voor een middenveld. Leuk die discussie op tv. Co zei dat Pantalic geen goede aanvaller was voor Ajax, terwijl youri Mulder hem weer geweldig vond. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2009 - 18:43 schreef yngwie het volgende:Tja, als Co dat zeg:) Terwijl Schaars weer zei, dat er bij Ajax een aanvaller was gewisseld voor een middenveld. Leuk die discussie op tv. Co zei dat Pantalic geen goede aanvaller was voor Ajax, terwijl youri Mulder hem weer geweldig vond. Je hebt toch een eigen mening? Die moet je posten en je niet laten beinvloeden door wie dan ook........... |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik hoop het, want hoe meer verschillende meningen...hoe leuker het forum. |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
mee eens, en respecteer ieders zijn mening. |
|
|
|
|
Wouter Edam
|
|
|
|
|
|
Wouter Edam
|
|
|
Pantelic moet nog wennen, dat zie je aan zn spel. Internationaal weet hij hoe iedereen loopt en weet hij de de manier van spelen van zn team, echter bij Ajax is hij zoekende! Dat duurt nou eenmaal een wedstrijd of 10 á 15 voor een speler volledig aan een nieuw team is gewend!
De wissel is een klasse moment van Martin Jol, die ziet in de eerste helft wat er fout gaat en grijpt in de rust in. Als hij eerder ingrijpt is het niet goed, dan staat Gabri 10 minuten voor rust te zoeken op het middenveld en is hij net warm, is het rust.(dit komt je spieren niet ten goede) In de kleedkamer (in de rust) wordt duidelijk een heel ander tactisch strijdplan aan onze jongens opgedragen, want hoe Ajax de 2e helft speelt......snik, te mooi om waar te zijn dus! Echt ongelooflijk hoe die wissel uitpakte en dat is pure klasse van Dhr. Jol.
Rommedahl heeft ook weer laten zien dat hij van grote waarde is voor Ajax, wat was die goed!
Jongens, hou je koppie erbij en geniet van de mooie momenten zoals tegen AZ!! CIAO! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2009 - 20:03 schreef Wouter Edam het volgende:Pantelic moet nog wennen, dat zie je aan zn spel. Internationaal weet hij hoe iedereen loopt en weet hij de de manier van spelen van zn team, echter bij Ajax is hij zoekende! Dat duurt nou eenmaal een wedstrijd of 10 á 15 voor een speler volledig aan een nieuw team is gewend! De wissel is een klasse moment van Martin Jol, die ziet in de eerste helft wat er fout gaat en grijpt in de rust in. Als hij eerder ingrijpt is het niet goed, dan staat Gabri 10 minuten voor rust te zoeken op het middenveld en is hij net warm, is het rust.(dit komt je spieren niet ten goede) In de kleedkamer (in de rust) wordt duidelijk een heel ander tactisch strijdplan aan onze jongens opgedragen, want hoe Ajax de 2e helft speelt......snik, te mooi om waar te zijn dus! Echt ongelooflijk hoe die wissel uitpakte en dat is pure klasse van Dhr. Jol. Rommedahl heeft ook weer laten zien dat hij van grote waarde is voor Ajax, wat was die goed! Jongens, hou je koppie erbij en geniet van de mooie momenten zoals tegen AZ!! CIAO! Je hebt er een goede kijk op. Rommedahl verbaast mij in positieve zin, die is goed bezig, maar wisselt te vaak goede wedstrijden af met slechte potjes. Misschien dat het Jol lukt om bij hem wat meer stabiliteit erin te krijgen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2009 - 18:39 schreef alibabba het volgende:[..] In balbezit 4-4-3, maar als Az de bal had, had Emanuelson verdedigende taken. Je kunt dus zeggen dat Ajax 4-4-3 speelde, want we hadden de bal meer wel dan niet. :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2009 - 18:43 schreef yngwie het volgende:Tja, als Co dat zeg:) Terwijl Schaars weer zei, dat er bij Ajax een aanvaller was gewisseld voor een middenveld. Leuk die discussie op tv. Co zei dat Pantalic geen goede aanvaller was voor Ajax, terwijl youri Mulder hem weer geweldig vond. maar youri mulder is een zak hooi die alleen maar over twente kan praten, en niet verder kan kijken dan zijn "grote" neus lang is, sorry maar dan vind ik toch dat Co iets meer kijk op voetbal heeft dan pantelic |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 - 16:38 schreef alibabba het volgende:[..] Je hebt er een goede kijk op. Rommedahl verbaast mij in positieve zin, die is goed bezig, maar wisselt te vaak goede wedstrijden af met slechte potjes. Misschien dat het Jol lukt om bij hem wat meer stabiliteit erin te krijgen. denk dat het lastig zal zijn dit te veranderen, hij is al in de 30, hij is altijd al een speler geweest die afhankelijk is van het elftal, draait het team goed, dan kan het vaak de beste man op het veld zijn, draait het team slecht, dan is het vaak de slechtste man van het veld. Dat is nu eenmaal Rommedhaal, en als ik ajax nu zie groeien en dus goed draaien, dan is het dus een goede speler en dus een aanwinst. |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 - 17:09 schreef remco k het volgende:[..] maar youri mulder is een zak hooi die alleen maar over twente kan praten, en niet verder kan kijken dan zijn "grote" neus lang is, sorry maar dan vind ik toch dat Co iets meer kijk op voetbal heeft dan pantelic Tuurlijk heeft Youri een twentehart, maar hij is toch zo objectief mogelijk. Inderdaad Co kan goed over voetballen praten, maar heeft hij dan ook altijd gelijk. Youri en Jol hebben Pantalic van dichtbij meegemaakt. En Co van een paar wedstrijdjes bij Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
zou kunnen, alleen vind ik de kijk op voetbal van youri gewoon niet goed, hij zit er ook erg vaak naast met spelers |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 - 18:04 schreef remco k het volgende:zou kunnen, alleen vind ik de kijk op voetbal van youri gewoon niet goed, hij zit er ook erg vaak naast met spelers Tja, hebben wij het dan altijd bij het rechte eind:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Wouter Edam
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 - 16:38 schreef alibabba het volgende:[..] Je hebt er een goede kijk op. Rommedahl verbaast mij in positieve zin, die is goed bezig, maar wisselt te vaak goede wedstrijden af met slechte potjes. Misschien dat het Jol lukt om bij hem wat meer stabiliteit erin te krijgen. Rommedahl is inderdaad wel wisselvallig, maar zoals hij tegen az speelde.....KLASSE!! Martin Jol is een zeer goede trainer en ik vertrouw er dan ook op dat hij Dennis wel stabiel zal krijgen!
Zondag AJAX-F-NEE, 2-1 |
|
|
|