BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Legioen nu echt met pensioen?..en zwak feyenoord..goeie babovic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 24 oktober 2009 - 23:00   quote  deeplink  
weetje..en dit is mijn mening gewoon..dat ik de sfeer de laaste wedstrijden echt BAGGER vind..ik kan me nog goed herrineren toen we vorig seizoen onze club erdoor heen sleepte in die slechte periode, en dat miste ik vandaag en wel vaker..en ik heb de schurft hekel aan die club uit amsterdam,echt serieus..maar sfeer maken kunnen ze wel laatste tijd..en IK vind dat wij ook zoiets moette verzinnen..want het blijkt, als de kuip kolkt,dan word er goed gevoetbald..

verder..inzet was matig tot slecht,noem het gerust SLECHT!
en ik heb geen idee hoe dit nou kan..

babovic, had een super goeie invalbeurt,veel jagen etc, ik zeg die vriend verdient wat mij betreft een basisplaats!

zo dat moest er ff uit...

p.s. ik bedoel met de titel ''legioen is met pensioen''alleen wbt support..want een legioen is en blijft het..

we shall not be moved

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2009 door erwin-letteboer --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 24 oktober 2009 - 23:03   quote  deeplink  
Tja, moet je zien hoe onze miljonairs presteerden... Wil je dan dat we polonaise lopen? In Amsterdam was het al lang leeg geweest...
dazzie
 dazzie - zaterdag 24 oktober 2009 - 23:10   quote  deeplink  
Goeie invalbeurt van Babovic, goeie pases gegeven die beslissend konden zijn. Weer een onvoldoende voor de Cler, Bruins en Biseswar die laatste speelde veel te veel zijn eigen opzichtige spel en probeert toch elke keer zijn doelpunt te maken vanaf de zijlijn, wat iedere keeper al meteen doorheeft.Verder was het aardig onder de maat helaas maar wel drie punten, gouden punten.
De Spot
 De Spot - zaterdag 24 oktober 2009 - 23:16   quote  deeplink  
Sorry hoor maar wat een k....wedstrijd!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2009 door De Spot --
MMM
 MMM - zaterdag 24 oktober 2009 - 23:27   quote  deeplink  
Vind je het gek met zo'n wedstrijd, pleurde bijna in slaap man
craven
 craven - zaterdag 24 oktober 2009 - 23:32   quote  deeplink  
tempo laag, balcirculatie erg traag, pases zeer onnauwkeurig...punten 3 hahaha
legrande
 legrande - zaterdag 24 oktober 2009 - 23:34   quote  deeplink  
biseswar moet veel dieper speler en dan ook veel sneller op middenveld. nu ging hij ze steeds halen.
fer zijn gele kaart(wat een kut kaart trouwens) nog gevolgen?
craven
 craven - zaterdag 24 oktober 2009 - 23:35   quote  deeplink  
nope
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 24 oktober 2009 - 23:35   quote  deeplink  
Been had toch gezegd dat de tegenstanders weer met angst naar de kuip moesten komen !!!
Nou , waarmaken dan en vertel biseswar even dat hij links buiten is de links binnen bestaat al een peer jaar niet meer.
Hij moet bij de kerstman gaan werken,die heeft nog renpaarden nodig
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 24 oktober 2009 - 23:46   quote  deeplink  
ze moeten eens fatsoenlijk voetbal laten zien, dit was echt niet om aan te zien.
De Spot
 De Spot - zaterdag 24 oktober 2009 - 23:47   quote  deeplink  
Was Babovic echt goed!?!?...had weer teveel bier op denk ik want ik vond hem echt niet zo groots spelen...
craven
 craven - zondag 25 oktober 2009 - 00:13   quote  deeplink  
denk dat wat erwin bedoelde dat hij goed aanjaagde en hard werken, was niet altijd gelukkig in de eindpass, maar ging wel vol in de strijd(minimale wat je mag verwachte)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 00:13 schreef craven het volgende:
denk dat wat erwin bedoelde dat hij goed aanjaagde en hard werken, was niet altijd gelukkig in de eindpass, maar ging wel vol in de strijd(minimale wat je mag verwachte)
precies en daarom was hij mijn held vandaag .plus hij denkt aanvallend zoals tomasson..
craven
 craven - zondag 25 oktober 2009 - 00:54   quote  deeplink  
ja wil hem wel wat langer aan t werk zien...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 00:58   quote  deeplink  
ik ook ......
Komt een super klik aan met Makaay.
Babovic samen met Tomasson achter Makaay maakt van Makaay de spits die wij willen zien.
craven
 craven - zondag 25 oktober 2009 - 01:01   quote  deeplink  
wie weet, valt iig te proberen....
craven
 craven - zondag 25 oktober 2009 - 01:01   quote  deeplink  
uitproberen tegen den bosch...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 01:05   quote  deeplink  
doen zeg ik :)
coeninho22
 coeninho22 - zondag 25 oktober 2009 - 06:56   quote  deeplink  
wij pakken 3pnt tegen dat cluppie,hoeveel had psv er tegen hun ( 1 ). t is gewoon n graftegenstander om tegen te voetballen. Nu was t slecht dan kenne ze volgende week vlammen tegen die .... uit 020.
Djee
 Djee - zondag 25 oktober 2009 - 08:30   quote  deeplink  
Wist echt niet wat ik zag, gisteravond!!
Was DIT ons Feyenoord??????????
Heb een ongeregeld zooitje gezien, en hield soms m'n hart vast, als VVV maar in de buurt van de 16 kwam!!!!!!
Gelukkig had Honda ook zijn dag niet.............en Babo?, ja, volgens mij GEEN miskleun!
Moet nog wat bijgeschaafd worden, maar ja...............wie niet?!?!
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 oktober 2009 - 08:35   quote  deeplink  
top wedstrijd goeie sfeer, steeds meeer vrouwen en kinderen op het vak
Els
 Els - zondag 25 oktober 2009 - 08:42   quote  deeplink  
Legioen met pensioen: Ja, blijkbaar, het was echt geen moment gezellig in de Kuip, laat staan dat het kolkte, of de tegenstander geimponeerd werd. Heel even een opleving dankzij Luinge, omdat hij weigerde een kaart te geven bij het neerhalen van de doorgebroken Makaay.
Zwak Feyenoord: ja, hele diepe zucht, ik zit er al een paar uur bij alsof we verloren hebben, terwijl we toch echt drie punten in de knip hebben. Om een of andere reden komt dat gevoel maar niet binnen zakken. Onthutsend zwak, domme fouten die ze er toch echt bij de D'tjes al af hadden moeten leren. Gelukkig heeft Been ervaring met de jeugd.....
Babovic goed: nee, wel enthousiast, maar zolang de bal nog alle kanten opspringt als je hem aanneemt, kan je qua spel weinig voor je team betekenen. Qua inzet en jagen een voorbeeld voor enkele anderen.
Bruins: wat deed hij op het veld? dacht dat z'n vaste plekje de tribune was, en dat lijkt me voorlopig ook het beste.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 25 oktober 2009 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 00:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

precies en daarom was hij mijn held vandaag .plus hij denkt aanvallend zoals tomasson..
precies....jullie beide hebben gelijk,ik zeg volgende keer, start met babovic, want als die nu al zo gedreven is, laat staan tegen die neuzen...lantzaat scoort wel maar vond hem niet super.bruins zag je niet,en aangezien dat de enige aanvaller was op de bank vind IK dat je die consteignos(of hoe die ook heten mag)op de bank moet zetten,want verder heb je geen aanvallende kwaliteiten op de bank..we zullen het zien!
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 25 oktober 2009 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 08:35 schreef hotjumper het volgende:
top wedstrijd goeie sfeer, steeds meeer vrouwen en kinderen op het vak
hahahaha...daarom is het vast zo stil
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 25 oktober 2009 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 08:42 schreef Els het volgende:
Legioen met pensioen: Ja, blijkbaar, het was echt geen moment gezellig in de Kuip, laat staan dat het kolkte, of de tegenstander geimponeerd werd. Heel even een opleving dankzij Luinge, omdat hij weigerde een kaart te geven bij het neerhalen van de doorgebroken Makaay.
Zwak Feyenoord: ja, hele diepe zucht, ik zit er al een paar uur bij alsof we verloren hebben, terwijl we toch echt drie punten in de knip hebben. Om een of andere reden komt dat gevoel maar niet binnen zakken. Onthutsend zwak, domme fouten die ze er toch echt bij de D'tjes al af hadden moeten leren. Gelukkig heeft Been ervaring met de jeugd.....
Babovic goed: nee, wel enthousiast, maar zolang de bal nog alle kanten opspringt als je hem aanneemt, kan je qua spel weinig voor je team betekenen. Qua inzet en jagen een voorbeeld voor enkele anderen.
Bruins: wat deed hij op het veld? dacht dat z'n vaste plekje de tribune was, en dat lijkt me voorlopig ook het beste.
niks aan toe te voegen Els..alleen over babovic zijn de meningen verdeeld..of misschien ben ik idd onder de indruk van het feit dat hij alleen maar ging jagen etc..
De Spot
 De Spot - zondag 25 oktober 2009 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 08:42 schreef Els het volgende:
Legioen met pensioen: Ja, blijkbaar, het was echt geen moment gezellig in de Kuip, laat staan dat het kolkte, of de tegenstander geimponeerd werd. Heel even een opleving dankzij Luinge, omdat hij weigerde een kaart te geven bij het neerhalen van de doorgebroken Makaay.
Zwak Feyenoord: ja, hele diepe zucht, ik zit er al een paar uur bij alsof we verloren hebben, terwijl we toch echt drie punten in de knip hebben. Om een of andere reden komt dat gevoel maar niet binnen zakken. Onthutsend zwak, domme fouten die ze er toch echt bij de D'tjes al af hadden moeten leren. Gelukkig heeft Been ervaring met de jeugd.....
Babovic goed: nee, wel enthousiast, maar zolang de bal nog alle kanten opspringt als je hem aanneemt, kan je qua spel weinig voor je team betekenen. Qua inzet en jagen een voorbeeld voor enkele anderen.
Bruins: wat deed hij op het veld? dacht dat z'n vaste plekje de tribune was, en dat lijkt me voorlopig ook het beste.
Nou nou Els ik zeg vanavond bij Sport aan tafel, heb hier niks aan toe tevoegen.

En morgen naast Van de Gijp i.p.v kraay Jr.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 25 oktober 2009 - 10:03   quote  deeplink  
Kutwedstrijd maar wel drie punten. Dit waren wedstrijden die vorig jaar verloren. Legioen met pensioen, is al langer een probleem.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 25 oktober 2009 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 10:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Kutwedstrijd maar wel drie punten. Dit waren wedstrijden die vorig jaar verloren. Legioen met pensioen, is al langer een probleem.
maar wat kunnen we daar aan doen?echt ik raak er gewoon gefrustreerd van..of we zingen al 10 jaar dezelfde liedjes,of het is stil,of we zingen zinloos over de tegenstander..vroeger(ben zelf pas 23 haha)was het 90 minuten lang een kolkende kuip!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 25 oktober 2009 - 10:14   quote  deeplink  
Precies! Ook in de tijd dat het slecht ging.
Milo
 Milo - zondag 25 oktober 2009 - 10:22   quote  deeplink  
Ik heb niks meekregen van de wedstrijd, ben bij de japanner geweest, gelukkig maar want ik hoorde en lees nu dat het klote wedstrijd was.

1 positief punt is, dat we de wedstrijd gewonnen hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 10:22 schreef Milo het volgende:
Ik heb niks meekregen van de wedstrijd, ben bij de japanner geweest, gelukkig maar want ik hoorde en lees nu dat het klote wedstrijd was.

1 positief punt is, dat we de wedstrijd gewonnen hebben.
Tja 1 positief puntje ja pfffffffff
Nog een stukkie ei in je mond laten gooien?
Milo
 Milo - zondag 25 oktober 2009 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 10:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja 1 positief puntje ja pfffffffff
Nog een stukkie ei in je mond laten gooien?
ja, maar die stokkies blijven lastig hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 11:35   quote  deeplink  
hahahahahaha en die doorgebakken gamba ook opgegeten????
bram
 bram - zondag 25 oktober 2009 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 10:22 schreef Milo het volgende:
Ik heb niks meekregen van de wedstrijd, ben bij de japanner geweest, gelukkig maar want ik hoorde en lees nu dat het klote wedstrijd was.

1 positief punt is, dat we de wedstrijd gewonnen hebben.
heb je een honda gekocht?
puffin
 puffin - zondag 25 oktober 2009 - 11:56   quote  deeplink  
legioen met pensioen? nog gekker, nu zal het aan de hondstrouwe aanhang liggen. Enthousiasme is er altijd, vooraf en vanaf minuut 1 maar als je krijgt voorgeschoteld (geen Japans) wat wij gisteren kregen voorgeschoteld dan heb je acuut maagpijn, droge hoest, hoofdpijn, koorts oftewel een Mexicaantje. Het was in en in triest, wat het legioen siert: dat er geen hels fluitconcert opleefde en dat cynisch geklap en gejuich opklonk als de bal naar voren werd gespeeld. Nee, topic-opener, je moet het legioen hier buiten houden. En over Babovic, de ruis ging dat het een technisch,tactisch goede speler is en als we dan gaan 'roemen' over zijn jagen (en vergeten dat hij tamelijk veel balverlies leed) dan zakken we erg weg in werken...
Milo
 Milo - zondag 25 oktober 2009 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 11:35 schreef Leon FR1908 het volgende:
hahahahahaha en die doorgebakken gamba ook opgegeten????
fuck, als je dat een gamba noemt, jezus wat zijn die gamba's dan groot. Hahahahahaha....
Milo
 Milo - zondag 25 oktober 2009 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 11:50 schreef bram het volgende:

[..]

heb je een honda gekocht?
nee opgegeten
craven
 craven - zondag 25 oktober 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Els:Babovic goed: nee, wel enthousiast, maar zolang de bal nog alle kanten opspringt als je hem aanneemt, kan je qua spel weinig voor je team betekenen. Qua inzet en jagen een voorbeeld voor enkele anderen....

Ach als die jonge wat speelritme krijgt dan kan hij zich misschien aanpassen aan het "niveau"....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2009 door craven --
Red
 Red - zondag 25 oktober 2009 - 17:05   quote  deeplink  
Dat Honda niet goed speelde kwam puur door Fer, die liet Honda niet aan spelen toe komen.
Wat betreft Babovic, word er een om trots op te zijn!
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 25 oktober 2009 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 11:56 schreef puffin het volgende:
legioen met pensioen? nog gekker, nu zal het aan de hondstrouwe aanhang liggen. Enthousiasme is er altijd, vooraf en vanaf minuut 1 maar als je krijgt voorgeschoteld (geen Japans) wat wij gisteren kregen voorgeschoteld dan heb je acuut maagpijn, droge hoest, hoofdpijn, koorts oftewel een Mexicaantje. Het was in en in triest, wat het legioen siert: dat er geen hels fluitconcert opleefde en dat cynisch geklap en gejuich opklonk als de bal naar voren werd gespeeld. Nee, topic-opener, je moet het legioen hier buiten houden. En over Babovic, de ruis ging dat het een technisch,tactisch goede speler is en als we dan gaan 'roemen' over zijn jagen (en vergeten dat hij tamelijk veel balverlies leed) dan zakken we erg weg in werken...
ik heb het over de support..niet persoonlijk tegen het legioen,maar was gewoon ff als voorbeeld..wou je zeggen dat het een leuk sfeertje is dan?
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 25 oktober 2009 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 - 23:10 schreef dazzie het volgende:
Goeie invalbeurt van Babovic, goeie pases gegeven die beslissend konden zijn. Weer een onvoldoende voor de Cler, Bruins en Biseswar die laatste speelde veel te veel zijn eigen opzichtige spel en probeert toch elke keer zijn doelpunt te maken vanaf de zijlijn, wat iedere keeper al meteen doorheeft.Verder was het aardig onder de maat helaas maar wel drie punten, gouden punten.
haha.
heb jij wel in de kuip gezeten?
Hij leverde passes niet goed in. Het enige goede vond ik dat ie toch het uiterste ging.
Bij iedereen waren trouwens de beslissende passes slecht. Vind ook dat we wat meer achter ons cluppie mogen staan.
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 oktober 2009 - 21:22   quote  deeplink  
was een intense grafwedstrijd, toch wel veel gezongen, maar het stadion ging niet lekker mee
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 21:25   quote  deeplink  
Ik was hieper over Babovic,vertelde iedereen dat hij mijn nieuwe held was...
Iedereen incl me maten vroegen of ik wel helemaal lekker was?????
Ik moest toch wat was tot aan me noten zeik nat :)
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 oktober 2009 - 21:28   quote  deeplink  
koop dan een goeie jas!
Rovert
 Rovert - zondag 25 oktober 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 21:28 schreef hotjumper het volgende:
koop dan een goeie jas!
En een goede poncho
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 oktober 2009 - 21:32   quote  deeplink  
poncho's zijn voor homo's
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 21:28 schreef hotjumper het volgende:
koop dan een goeie jas!
Opeens verkopen ze geen poncho`s meer voor een piekie.
Je weet wel die blauwe condooms???Nee zekers
Rovert
 Rovert - zondag 25 oktober 2009 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 21:32 schreef hotjumper het volgende:
poncho's zijn voor homo's
Welke kleur heb je dan? Ik bedoel, precies, voor homo's!! Oo wat zeg ik nu , ik lul mezelf vast

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2009 door Rovert --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 21:32   quote  deeplink  
Godver nou wordt ik nog voor een poot uitgemaakt hehehe
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 21:32 schreef Rovert het volgende:

[..]

Welke kleur heb je dan?
Whahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Legioen nu echt met pensioen?..en zwak feyenoord..goeie babovic









0.0104539