|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Dan moeten we 1 linksback lijkt mij |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Vind Giovanni iets te kort komen op de linksbackpositie, De Cler lijkt echt einde verhaal, dus dan maar El Akchaoui. Wil in elk geval graag naar Feyenoord, dat doet het bij mij ook wel aardig |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ach geld blijft het probleem... |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2009 - 13:04 schreef Els het volgende:Vind Giovanni iets te kort komen op de linksbackpositie, De Cler lijkt echt einde verhaal, dus dan maar El Akchaoui. Wil in elk geval graag naar Feyenoord, dat doet het bij mij ook wel aardig De Cler viel anders goed in! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
N'WIJK-FR
|
|
|
quote: En jij bent bij je volle verstand en hebt niets aan je ogen? |
|
|
|
|
N'WIJK-FR
|
|
|
quote: Of goed in vergelijking met Bruins, ja dan moet ik je gelijk geven. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
laat maar komen, misschien ruilen voor de Cler... |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
MOTIVATIE. is de schakel, ze vergeten tijdens de wedstrijd dat de tegenstander z'n doel richting naar voren is, want vijf keer gaan ze naar voren en wel 30 keer terug ,been verkondigd steeds, we hebben zo'n goed selectie, nou dan laat hij mij maar voor de groep zetten, 21 miljoen te kort en we zien geen voetbal zo komt het nooit meer goed, ze moeten verdomme aanpakken en anders laat ze maar op sodemiteren, 't is weer net zo ver als vorig jaar, er is weer geen verschil met de kleitjes wat het spel aan gaat, ik schaam me diep Feyenoord. Zegt van Gastel ook nog we hebben goed opvolgers, ja die krijgen van Emmen met 4-2 aan de broek. 't is me wat, nee 't is niks. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
BLOED,ZWEET EN TRANEN!!!! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Bruins!! grrrr ik weet niet wat er met die jongen is... zelfs springen lijkt hem te zwaar!! ik weet echt niet wie nu nog naar de kuip moet komen om deze jongen aan het voetballen te krijgen... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2009 - 13:54 schreef Fonsie het volgende:MOTIVATIE. is de schakel, ze vergeten tijdens de wedstrijd dat de tegenstander z'n doel richting naar voren is, want vijf keer gaan ze naar voren en wel 30 keer terug ,been verkondigd steeds, we hebben zo'n goed selectie, nou dan laat hij mij maar voor de groep zetten, 21 miljoen te kort en we zien geen voetbal zo komt het nooit meer goed, ze moeten verdomme aanpakken en anders laat ze maar op sodemiteren, 't is weer net zo ver als vorig jaar, er is weer geen verschil met de kleitjes wat het spel aan gaat, ik schaam me diep Feyenoord. Zegt van Gastel ook nog we hebben goed opvolgers, ja die krijgen van Emmen met 4-2 aan de broek. 't is me wat, nee 't is niks. it,s the fonz.... ma serieus, zo makkelijk is het niet om te trainen... |
|
|
|