BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Krijg nou TIETEN.......Tiendalli scoort voor TWENTE

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 25 oktober 2009 - 15:04   quote  deeplink  
Heb het doelpunt niet gezien maar vind het wel opvallend......
Ik weet niet wat Tiendalli misdaan had en waarom hij niet geliefd was bij spelers en trainers....vond hem niet echt slecht....
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 25 oktober 2009 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 15:15 schreef achiie het volgende:
moest daar nou een topic over worden geopend?
moet je niet reageren als je het onzin vindt!
enne Goedkope spits voor Feyenoord....dat was een goeie!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2009 door Madhopfc --
achiie
 achiie - zondag 25 oktober 2009 - 15:28   quote  deeplink  
grappig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2009 door achiie --
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 25 oktober 2009 - 15:35   quote  deeplink  
goed gezien van het gouden duo been/beenhakker
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 25 oktober 2009 - 15:42   quote  deeplink  
haha.
volgens mij zijn:
dani
leerdam
de Vrij wel betet dan tiendalli hoor.
Bij FCTwente hebben ze gewoon niet beter. Lurling, de Graaf en Kolka scoren af en toe toch ook voor NAC wat zouden we nu met hun moeten.
MMM
 MMM - zondag 25 oktober 2009 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 15:42 schreef FR12-1908 het volgende:
haha.
volgens mij zijn:
dani
leerdam
de Vrij wel betet dan tiendalli hoor.
Bij FCTwente hebben ze gewoon niet beter. Lurling, de Graaf en Kolka scoren af en toe toch ook voor NAC wat zouden we nu met hun moeten.
Pfff Leerdam is niet beter, en de Vrij heb je volgens mij pas 1 keer zien spelen.

Tiendalli is gewoon een goede back.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 25 oktober 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 - 15:42 schreef FR12-1908 het volgende:
haha.
volgens mij zijn:
dani
leerdam
de Vrij wel betet dan tiendalli hoor.
Bij FCTwente hebben ze gewoon niet beter. Lurling, de Graaf en Kolka scoren af en toe toch ook voor NAC wat zouden we nu met hun moeten.
De Vrij????????????????

En die andere zijn aanvallende middenvelders en vleugels dus...
Jeli
 Jeli - zondag 25 oktober 2009 - 20:23   quote  deeplink  
Pfff Leerdam is niet beter, en de Vrij heb je volgens mij pas 1 keer zien spelen.

Tiendalli is gewoon een goede back.
Precies! Tiendalli had nog gewoon bij Feyenoord moeten spelen. Na Dani was hij de beste rechtsback die we hadden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2009 door Jeli --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 oktober 2009 - 20:39   quote  deeplink  
Het schijnt alleen 7 ton aan salaris te schelen,en Tiendallie heeft nog nooit op de lat of Uberhaut maar in die richting geschoten.
Moet wel zeggen dat hij steeds beter werd en promt gepasseerd werd??
MMM
 MMM - zondag 25 oktober 2009 - 20:40   quote  deeplink  
In ieder geval beter dan wat er nu loopt..
achiie
 achiie - zondag 25 oktober 2009 - 21:22   quote  deeplink  
Ik vond die jongen eigelijk altijd al goed,maar salaris zou het probleem wel geweest zijn,terwijl ze op die positie meer splers hebbe.
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 oktober 2009 - 21:31   quote  deeplink  
Tiendalli was gewoon een jankmuil die het mentaal niet aankon bij Feyenoord, troosteloze back slappe hap. Fernandez, leerdam of De Vrij zijn stuk voor stuk beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2009 door hotjumper --
Rovert
 Rovert - zondag 25 oktober 2009 - 21:32   quote  deeplink  
Ik haat jankmuilen
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 oktober 2009 - 21:34   quote  deeplink  
ik ook
Milo
 Milo - maandag 26 oktober 2009 - 09:12   quote  deeplink  
Dat ligt aan twente, twente voetbalt gewoon goed en iedereen die daar speelt valt op.
Zij zitten nu in de flow, maar als het straks minder gaat, wil ik het nog wel eens zien of tiendalli ook nog goed is, ik denk het namelijk niet.
bram
 bram - maandag 26 oktober 2009 - 09:23   quote  deeplink  
allemaal lekker belangrijk,bij ons was hij 5 keer niks
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 oktober 2009 - 13:29   quote  deeplink  
Leuk voor een kleinere club maar een te grote jankmuil voor Feyenoord!!! Twente doet het nu wel beter maar de druk ligt daar een stuk lager!!
sevillana
 sevillana - maandag 26 oktober 2009 - 15:59   quote  deeplink  
kan allemaal best wel een kern van waarheid bevatten, maar misschien toch wel iets te snel afscheid van hem genomen?
remco k
 remco k - maandag 26 oktober 2009 - 17:01   quote  deeplink  
ach je ziet het heel vaak bij de top 2 van nederland (psv is geen topclub) spelers die bij ajax en feyenoord niet kunnen slagen doen het bij een club met veel minder druk wel heel goed, mits de juiste mensen aan roer staan natuurlijk.

Als je bijvoorbeeld Perez ziet, die heeft verschillende kansen gehad en uiteindelijk kon hij alleen bij az en twente overtuigen.

Buys doet het nu ook heel aardig bij ado en over elia maar te zwijgen, moest weg bij ajax en nu staat hij po het punt om robben uit de basis te spelen bij het ned elftal.

Zo gaat het altijd al in het voetbal, feit is gewoon dat tiendallie nooit heeft kunnen overtuigen in de kuip en dus terecht dat hij daar niet meer speelt.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 oktober 2009 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 15:59 schreef sevillana het volgende:
kan allemaal best wel een kern van waarheid bevatten, maar misschien toch wel iets te snel afscheid van hem genomen?
eerder te laat
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 27 oktober 2009 - 10:24   quote  deeplink  
Tiendalli heeft kansen genoeg gekregen (al zegt hij zelf van niet) maar met "kuip angst" valt niet te spotten. Hij zit gewoon goed op zijn plek bij een provincie club waar de druk en de verwachtingen minder hoog gespannen zijn.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 oktober 2009 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 - 17:01 schreef remco k het volgende:
ach je ziet het heel vaak bij de top 2 van nederland (psv is geen topclub) spelers die bij ajax en feyenoord niet kunnen slagen doen het bij een club met veel minder druk wel heel goed, mits de juiste mensen aan roer staan natuurlijk.

Als je bijvoorbeeld Perez ziet, die heeft verschillende kansen gehad en uiteindelijk kon hij alleen bij az en twente overtuigen.

Buys doet het nu ook heel aardig bij ado en over elia maar te zwijgen, moest weg bij ajax en nu staat hij po het punt om robben uit de basis te spelen bij het ned elftal.

Zo gaat het altijd al in het voetbal, feit is gewoon dat tiendallie nooit heeft kunnen overtuigen in de kuip en dus terecht dat hij daar niet meer speelt.
PSV geen topclub??? Heb je wel gezien hoe vaak ze kampioen zijn geworden de afgelopen 25 jaar??? Ben rasFeyenoorder maar kan toch moeilijk ontkennen dat PSV geen topclub is.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 oktober 2009 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 11:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

PSV geen topclub??? Heb je wel gezien hoe vaak ze kampioen zijn geworden de afgelopen 25 jaar??? Ben rasFeyenoorder maar kan toch moeilijk ontkennen dat PSV geen topclub is.
dat kan je wel ontkennen
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 27 oktober 2009 - 14:20   quote  deeplink  
En nog heel lang volhouden ook
Rovert
 Rovert - dinsdag 27 oktober 2009 - 14:53   quote  deeplink  
Het is in ieder geval een club zonder bezieling, zonder uitstraling, zonder gezicht
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 27 oktober 2009 - 15:01   quote  deeplink  
opgebouwd met geld van een bedrijf en niet "op eigen kracht voort gebracht"
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 oktober 2009 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 14:53 schreef Rovert het volgende:
Het is in ieder geval een club zonder bezieling, zonder uitstraling, zonder gezicht
welke club heb je het over?
craven
 craven - dinsdag 27 oktober 2009 - 15:51   quote  deeplink  
psv?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 28 oktober 2009 - 10:59   quote  deeplink  
ja die zijn ook zo nietszeggend

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Krijg nou TIETEN.......Tiendalli scoort voor TWENTE









0.0071308