|
|
bram
|
|
|
nog beter,alhoewel bahia en vlaar het goed doen |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
sjonnie uit R
|
|
|
Heb je dinsdag feyenoord-Den bosch gezien 1 ste minuut gaf de rechts back van den bosch Biseswar 1 doodschop geen geel heel de wedstrijd nie gezien.Bij die neus zondag precies het zelfde geven toch geen gelijk rood |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Gewoon vol der op klappen Ajax heeft moeite met een agressieve ploeg Als je zelf wil voetballen en dan rustig het spel gaat maken vind Ajax het prima Zij komen in de shit als zij het spel mogen maken EN de tegenstander er vol opklapt Kijk maar naar de wedstrijd tegen Roda Roda ging er vol voor, alleen uit standaard situaties kon er gescoord worden, door Suarez Want standaardsituaties waren voor hem de enige mogelijkheid om aan de bal te komen Als je vol op Ajax klapt krijgen ze de bal zelden verder dan het middenveld
Een andere mogelijkheid is inzakken en er geen bal door laten Als Ajax dan de eerste helft iet kan scoren worden ze onzeker Dan moet je de tweede helft erop klappen en dan heb je ze zeker Maar zak je helemaal in en ze scoren wel ben je het haasje
Dus ik vind vanaf de eerste seconde erop en erover |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 14:49 schreef Phyxsius het volgende:Gewoon vol der op klappen Ajax heeft moeite met een agressieve ploeg Als je zelf wil voetballen en dan rustig het spel gaat maken vind Ajax het prima Zij komen in de shit als zij het spel mogen maken EN de tegenstander er vol opklapt Kijk maar naar de wedstrijd tegen Roda Roda ging er vol voor, alleen uit standaard situaties kon er gescoord worden, door Suarez Want standaardsituaties waren voor hem de enige mogelijkheid om aan de bal te komen Als je vol op Ajax klapt krijgen ze de bal zelden verder dan het middenveld Een andere mogelijkheid is inzakken en er geen bal door laten Als Ajax dan de eerste helft iet kan scoren worden ze onzeker Dan moet je de tweede helft erop klappen en dan heb je ze zeker Maar zak je helemaal in en ze scoren wel ben je het haasje Dus ik vind vanaf de eerste seconde erop en erover Dit ben ik helemaal met je eens Phyxsius@
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik denk wel dat we het beste voor het eerste kunnen gaan. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ik ook Maar Been heeft er beter zicht op Misschien kunnen ze het niet de hele wedstrijd vol houden En er zijn geen supporters van ons daar Dus ze moeten het zelf doen Het zou ook klote zijn als we er de eerste helft vol opklappen en dat ze dan helemaal leeg zijn naar een uur Dan maakt FCSuarez ons alsnog helemaal af |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 14:55 schreef Phyxsius het volgende:[..] Ik ook Maar Been heeft er beter zicht op Misschien kunnen ze het niet de hele wedstrijd vol houden En er zijn geen supporters van ons daar Dus ze moeten het zelf doen Het zou ook klote zijn als we er de eerste helft vol opklappen en dat ze dan helemaal leeg zijn naar een uur Dan maakt FCSuarez ons alsnog helemaal af Heb je gelijk in ,laten we maar hopen op Mario en zijn visie. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
demy de zeeuw is ook ziek, |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
quote: Zowel Suares als de Zeeuw worden gewoon gespaard voor zondag. 020 politiek. Raken in ieder geval niet geblesseerd tegen Dordt |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
DIK jol is gewoon een vieze leugenaar |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ach laat die dikke tuinkabouter toch |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: je bedoeld cock jol dat is zijn broer |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: zoek maar op cock jol is zijn broer en assistent van martin bij 020 |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 14:49 schreef Phyxsius het volgende:Gewoon vol der op klappen Ajax heeft moeite met een agressieve ploeg Als je zelf wil voetballen en dan rustig het spel gaat maken vind Ajax het prima Zij komen in de shit als zij het spel mogen maken EN de tegenstander er vol opklapt Kijk maar naar de wedstrijd tegen Roda Roda ging er vol voor, alleen uit standaard situaties kon er gescoord worden, door Suarez Want standaardsituaties waren voor hem de enige mogelijkheid om aan de bal te komen Als je vol op Ajax klapt krijgen ze de bal zelden verder dan het middenveld Een andere mogelijkheid is inzakken en er geen bal door laten Als Ajax dan de eerste helft iet kan scoren worden ze onzeker Dan moet je de tweede helft erop klappen en dan heb je ze zeker Maar zak je helemaal in en ze scoren wel ben je het haasje Dus ik vind vanaf de eerste seconde erop en erover Met het eerste stuk ben ik het volledig eens en dat is ook onze enige kans vrees ik (niet door de roze bril gekeken). Net zoals toen ze tegen AZ moesten. 1e helft kwamen die neuzen niet aan voetbal toe maar 2e helft kregen ze weer de ruimte en zakte AZ in. Dat moet hier dus voorkomen worden.
Ik vertrouw Bahia volledig wat betreft het afstoppen van die valneus, Bahia is ook een van de weinige die echt nog weet hoe erg 020 gehaat word.
Ik heb helemaal niks met die Lamzaad maar t zou toch wel geweldig zijn als hij (als oude f-side neus) de winnende goal maakt of er iig een in prikt. |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
wat een angst allemaal. hij is er gewoon bij en maakt er een stuk of 3... pak hem maar hard aan, dan volgt een rode kaart van zelf! zou ook niet weten wie er voor jullie moet scoren. het krater-gezicht? denk 4-0 |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 16:38 schreef Boss het volgende:wat een angst allemaal. hij is er gewoon bij en maakt er een stuk of 3... pak hem maar hard aan, dan volgt een rode kaart van zelf! zou ook niet weten wie er voor jullie moet scoren. het krater-gezicht? denk 4-0 4-0 mijn focking ass |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: billenmaatje van jozo? |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
|
|
|
Edje
|
|
|
Het allermooiste zou zijn als lamzaad de bal hooghoudend de middenlijn oversteekt, om vervolgens met een volley vanaf 30 meter stekelenburg te passeren waardoor we met 0-1 winnen... |
|
|
|
|
Edje
|
|
|
en ik hoop dat makaay niet speelt as zondag, die voegt op dit moment helemaal niets toe, waardoor we met 10 man tegen elf spelen. Zet er dan maar een in die rood krijgt, beginnen we met elf man en eindigen we met 10, maar dan hebben we er nog plezier van gehad. |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
quote: Zijn niet bang voor hem hij valt gewoon te vaak op dezelfde plek ook nog eens. Elke scheids weet dat en ze fluiten bijn anooit tegen die tuimelaar |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 16:38 schreef Boss het volgende:wat een angst allemaal. hij is er gewoon bij en maakt er een stuk of 3... pak hem maar hard aan, dan volgt een rode kaart van zelf! zou ook niet weten wie er voor jullie moet scoren. het krater-gezicht? denk 4-0 heeeej, weer een ajax-iemand die zich verveelt op zijn uitgestorven forum. Ik weet dat het op jullie forum net zo gezellig is als in de aRENa, maar toch heb je hier niets te zoeken lutser |
|
|
|
|
DJFR
|
|
|
schop hem maar kapot die k*t cohen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 16:38 schreef Boss het volgende:wat een angst allemaal. hij is er gewoon bij en maakt er een stuk of 3... pak hem maar hard aan, dan volgt een rode kaart van zelf! zou ook niet weten wie er voor jullie moet scoren. het krater-gezicht? denk 4-0 prutser |
|
|
|