BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: "geen behoefte aan een sportpsycholoog"

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
derq
 derq - dinsdag 27 oktober 2009 - 13:05   quote  deeplink  
Been: "geen behoefte aan een sportpsycholoog"
Feyenoordnet.nl

domme uitspraak

iedere topsporter heeft namelijk behoefte aan een vorm van psychologie. het is juist hét instrument om je tegenstander je wil op te leggen en om angsten uit een ploeg te halen.

Jammer dat Been dit niet ziet, maar dat tekent zijn simplistische en daardoor af en toe te kortzichtige visie op dit onderwerp.

ik gaf geen bronvermelding omdat dat op sommige sites juist wordt gezien als 'linking' en dat is vaak ongewenst omdat je zo reclame maakt voor een andere site.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2009 door Thomas --
Chari
 Chari - dinsdag 27 oktober 2009 - 13:05   quote  deeplink  
derq....je hebt helemaal gelijk man...
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 27 oktober 2009 - 13:09   quote  deeplink  
Been misschien zelf goed in psychologie?
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 27 oktober 2009 - 13:13   quote  deeplink  
Ik heb het vermoeden dat Been inderdaad simpel denkt; als er gewonnen wordt komt er vanzelf meer vertrouwen en hoeven we geen extra geld (dat er niet is) uit te geven aan een sport psycholoog
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 oktober 2009 - 14:13   quote  deeplink  
Voetballers moeten niet janken en gewoon voetballen, ouwe hoeren doen ze maar met hun moeder.
De Spot
 De Spot - dinsdag 27 oktober 2009 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 14:13 schreef hotjumper het volgende:
Voetballers moeten niet janken en gewoon voetballen, ouwe hoeren doen ze maar met hun moeder.
Helemaal mee eens, wat is er nu lekkerder als voetballen in een vol stadion...en daarna lekker naar Cinema met je ploeggenoten en er elke keer met een ander wijf vandoor gaan.

Nee werken zo als wij de hele week....en af en toe op het forum....
Rovert
 Rovert - dinsdag 27 oktober 2009 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 - 14:13 schreef hotjumper het volgende:
Voetballers moeten niet janken
Tenzij ze bij ajax spelen, dan hoort het er wel bij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2009 door Rovert --
derq
 derq - dinsdag 27 oktober 2009 - 21:37   quote  deeplink  
JEZUS wat een kutwedstrijd weer.
derq
 derq - dinsdag 27 oktober 2009 - 22:41   quote  deeplink  
Kijk, voor alle el ahmadi critici, geef de jongen rust in zn hoofd en de ruwe diamant wordt zichtbaar zoals ik al zovaak geroepen heb.

slory-babovic, el ahmadi-babovic, ging allemaal lekker.

wat heeft vlaar?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2009 door derq --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 27 oktober 2009 - 22:53   quote  deeplink  
kreeg ie niet gewoon rust??
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 oktober 2009 - 08:54   quote  deeplink  
psychologie is onzin.
derq
 derq - woensdag 28 oktober 2009 - 11:07   quote  deeplink  
ja en daarom scoort tiendalli nu wel in twente.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 oktober 2009 - 11:15   quote  deeplink  
gelul,

zondagschot. doet ook eens een keer wat leuks.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 28 oktober 2009 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 - 11:07 schreef derq het volgende:
ja en daarom scoort tiendalli nu wel in twente.
Als je een psycholoog nodig hebt om te presteren ben je duidelijk niet goed genoeg vor Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2009 door hotjumper --
ovi
 ovi - woensdag 28 oktober 2009 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 - 11:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als je een psycholoog nodigg hebt om te presteren ben je duidelijk niet goed genoeg vor Feyenoord.
Hier ben ik het mee eens,dan ben je zoals ze noemen ONGESCHIKT
bram
 bram - woensdag 28 oktober 2009 - 11:34   quote  deeplink  
been moet eens stoppen met zeuren,het is na iedere wedstrijd hetzelfde liedje""het was niet best,we hebben goede selectie,we trainen goed"""" als het dan zo een goede selectie is vraag ik mij onderhand af of been wel de goede trainer is.
derq
 derq - woensdag 28 oktober 2009 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 - 11:32 schreef ovi het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens,dan ben je zoals ze noemen ONGESCHIKT
elke sporter kampt met onzekerheden, die kan een psycholoog wegnemen. het is zo jammer dat veel mensen er niets van begrijpen, maarja, zo zul je altijd jochies met kuipvrees houden.
craven
 craven - woensdag 28 oktober 2009 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 - 12:24 schreef derq het volgende:

[..]

elke sporter kampt met onzekerheden, die kan een psycholoog wegnemen. het is zo jammer dat veel mensen er niets van begrijpen, maarja, zo zul je altijd jochies met kuipvrees houden.
eens...
Rovert
 Rovert - woensdag 28 oktober 2009 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 - 11:34 schreef bram het volgende:
been moet eens stoppen met zeuren,het is na iedere wedstrijd hetzelfde liedje""het was niet best,we hebben goede selectie,we trainen goed"""" als het dan zo een goede selectie is vraag ik mij onderhand af of been wel de goede trainer is.
Aaaah, fijn, er wordt nu al gezaagd aan zijn stoelpoten. We staan 4e, nog in de beker en europees nog niet verloren geloof ik

maar dat is allemaal niet genoeg, na 9 rampseizoenen verwachten we nu wonderen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2009 door Rovert --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 oktober 2009 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 - 11:34 schreef bram het volgende:
been moet eens stoppen met zeuren,het is na iedere wedstrijd hetzelfde liedje""het was niet best,we hebben goede selectie,we trainen goed"""" als het dan zo een goede selectie is vraag ik mij onderhand af of been wel de goede trainer is.
Met zulke uitspraken vraag ik me af of jij wel een goede supporter bent! Kijk nou eens waar we staan en waar we vandaan komen. Zelfs kampioenschap is nog mogelijk! (niet reeel) Vorig jaar was rond deze tijd de degredatiezone het meest reeel!
Rovert
 Rovert - woensdag 28 oktober 2009 - 13:20   quote  deeplink  
verdomme, we zijn het eens
bram
 bram - woensdag 28 oktober 2009 - 13:22   quote  deeplink  
vorige week was je het nog eens,geloof me ik ben een echte supporter en wat ik deze week al eerder schreef,het spel is niet om aan te zien,we hebben alleen minder pech dan vorig seizoen en naar mijn mening het belangrijkste een geweldige keeper
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 oktober 2009 - 13:23   quote  deeplink  
Is laatste tijd al vaker voor gekomen. Ik denk dat wij het over Feyenoord redelijk vaak eens zijn. Het verhaal buiten Feyenoord om is weer iets anders!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2009 door Feyenoord till i die --
Rovert
 Rovert - woensdag 28 oktober 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 - 13:22 schreef bram het volgende:
vorige week was je het nog eens,geloof me ik ben een echte supporter en wat ik deze week al eerder schreef,het spel is niet om aan te zien,we hebben alleen minder pech dan vorig seizoen en naar mijn mening het belangrijkste een geweldige keeper
dus we spelen kut maar we winnen wel........................................................... daar had ik vorig jaar een dikke handtekening onder gezet
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 oktober 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 - 13:22 schreef bram het volgende:
vorige week was je het nog eens,geloof me ik ben een echte supporter en wat ik deze week al eerder schreef,het spel is niet om aan te zien,we hebben alleen minder pech dan vorig seizoen en naar mijn mening het belangrijkste een geweldige keeper
Dat been geen goede trainer is kan ik nooit met je eens geweest zijn. Vertel me waar en wanneer want kan ik het terug zoeken!
Rovert
 Rovert - woensdag 28 oktober 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 - 13:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Is laatste tijd al vaker voor gekomen. Ik denk dat wij het over Feyenoord redelijk vaak eens zijn. Het verhaal buiten Feyenoord om is weer iets anders!
Hup Feyenoord
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 oktober 2009 - 13:27   quote  deeplink  
Hup Feyenoord!! Feyenoord till i die!
bram
 bram - woensdag 28 oktober 2009 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 - 13:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Dat been geen goede trainer is kan ik nooit met je eens geweest zijn. Vertel me waar en wanneer want kan ik het terug zoeken!
ik heb niet gezegd dat been geen goede trainer is,alleen als been uitspraken doet van we hebben een geweldige selectie maar het moetbeter en dit iedere week herhaald heb ik mijn twijfels
Rovert
 Rovert - woensdag 28 oktober 2009 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 - 13:34 schreef bram het volgende:

[..]

ik heb niet gezegd dat been geen goede trainer is,alleen als been uitspraken doet van we hebben een geweldige selectie maar het moetbeter en dit iedere week herhaald heb ik mijn twijfels
Wat moet hij dan doen? Spelers afbranden? Denk je dat daar bijvoorbeeld makaay beter van wordt???
derq
 derq - woensdag 28 oktober 2009 - 13:36   quote  deeplink  
Feyenoord moet maar eens winnen van ajax.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 oktober 2009 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 - 13:34 schreef bram het volgende:

[..]

ik heb niet gezegd dat been geen goede trainer is,alleen als been uitspraken doet van we hebben een geweldige selectie maar het moetbeter en dit iedere week herhaald heb ik mijn twijfels
Kijk ens naar de namen!!! hij heeft een geweldige selectie alleen komt het er (nog) niet uit!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2009 door Feyenoord till i die --
bram
 bram - woensdag 28 oktober 2009 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 - 13:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Kijk ens naar de namen!!! hij heeft een geweldige selectie alleen komt het er (nog) niet uit!!!
maar waar ligt dat dan aan?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 oktober 2009 - 13:43   quote  deeplink  
Denk dat we al een grote verbetering vergeleken met vorig jaar zien! had je verwacht dat we ineens galleryplay zouden spelen? Als we winnen van die snavels, kan dat weleens de ommekeer zijn!
bram
 bram - woensdag 28 oktober 2009 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 - 13:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Denk dat we al een grote verbetering vergeleken met vorig jaar zien! had je verwacht dat we ineens galleryplay zouden spelen? Als we winnen van die snavels, kan dat weleens de ommekeer zijn!
dat is ook mijn grootste wens,dus zijn we het op sommige punten toch weer eens
Milo
 Milo - woensdag 28 oktober 2009 - 14:56   quote  deeplink  
Feyenoord, Feyenoord, Feyenoord, Feyenoord, wat gaan wij doen.......gaan wij winnen alleen met hoeveel is de vraag!!!!!!!!
derq
 derq - donderdag 29 oktober 2009 - 13:32   quote  deeplink  
maar toch moet beenhakker een psyocholoog aanstellen die de spelers kan begeleiden op mentaal vlak. dit gebeurt bij elke europese topclub, dus waarom niet bij Feyenoord?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 oktober 2009 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 13:32 schreef derq het volgende:
maar toch moet beenhakker een psyocholoog aanstellen die de spelers kan begeleiden op mentaal vlak. dit gebeurt bij elke europese topclub, dus waarom niet bij Feyenoord?
omdat die gasten, niet moeten janken, ze zijn mans genoeg om grote bedragen op te strijken dan zorgen ze ook maar zelf voor voldoende weerbaarheid. Wellicht is het een idee dat de spelers die op de tribune moeten plaatsnemen (schorsing, blessure etc) gewoon eens gezellig op de gele zijde komen staan of op 1 van de parterre vakken, ipv op het pluche van de eretribune. Maken ze eens mee hoe belangrijk hun instelling in het veld is.
Els
 Els - zondag 01 november 2009 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 13:32 schreef derq het volgende:
maar toch moet beenhakker een psyocholoog aanstellen die de spelers kan begeleiden op mentaal vlak. dit gebeurt bij elke europese topclub, dus waarom niet bij Feyenoord?
Wordt er al niet genoeg gedaan voor die jongens? Voor de keuze van de club waar ze willen spelen, hebben ze een zaakwaarnemer, die trouwens ook de salarisonderhandelingen doet. Hun shirtjes worden gewassen door een wasvrouw, de schoenen gepoetst door de materiaalman. Lunch wordt geregeld, en er wordt ook niet al teveel uur per dag gewerkt. Thuis hebben ze over het algemeen een prachtige Nono zitten, die daar alles regelt. Zo krijg je dus nooit kerels, maar kweek je watjes. En moeten ze daar nu weer met een psycholoog over gaan praten, die de club regelt?
Els
 Els - zondag 01 november 2009 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 - 19:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

....Wellicht is het een idee dat de spelers die op de tribune moeten plaatsnemen (schorsing, blessure etc) gewoon eens gezellig op de gele zijde komen staan of op 1 van de parterre vakken, ipv op het pluche van de eretribune. Maken ze eens mee hoe belangrijk hun instelling in het veld is.
Ben het helemaal met je eens, De Wolf heeft weleens bij ons op vak T plaatsgenomen, dan laat je tenminste zien dat je wat voor je supporters over hebt. Hin hielp trouwens ook regelmatig met het ophangen van spandoeken in andere stadions, zo'n instelling zou ik bij onze spelers ook wel graag zien. En zitten vaak genoeg op de tribune, ook de populaire, dus het kan makkelijk.
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 november 2009 - 10:41   quote  deeplink  
Babovic op X ole ole
Els
 Els - zondag 01 november 2009 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 10:41 schreef hotjumper het volgende:
Babovic op X ole ole
Waarschijnlijker dat Bruins er komt zitten, of Landzaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: "geen behoefte aan een sportpsycholoog"









0.0073070