|
|
kierewiet
|
|
|
Wat is de beste optie komend jaar? Van mij mag hij blijven zolang hij wil. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja, of dat persé in het veld moet zijn is een tweede... |
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
quote: Oke. Stadionspeaker ofzo? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: trainer? begeleider, materiaalman, ambassadeur, voorzitter |
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
Ik denk dat hij op het veld ook nog wel 2 jaar van waarde kan zijn. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Niet meer als speler volgend jaar, misschien in de scouting ofzo?? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Chari
|
|
|
hahaha kierewiet.... met je stadionspeaker.... gio assistent, en andries jonker als stadionspeaker lijk me betert |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 06:42 schreef Chari het volgende:hahaha kierewiet.... met je stadionspeaker.... gio assistent, en andries jonker als stadionspeaker lijk me betert handen af van Peter Houtman!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgend jaar op de bank. Lijkt me een goed idee. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wie? Peter Houtman? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die mag best naast Gio gaan zitten, zet Coen en Jean-Paul er naast, kunnen ze een klaverjasje leggen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Voorzittert is helemaal zo'n gek idee nog niet |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Volgend jaar komt Watamaleo terug!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die kan dan de langst zittende voorzitter worden, begint jong. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik stel rovert voor als vice-voorzitter |
|
|
|
|
Chari
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ben nu al benieuwd naar zijn nieuwjaars-speeches |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote: Zolang die de 'dushi's' maar uit zijn speeches houdt. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: en pipa's? Mag dat wel? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
v bronckhorst voorzitter? dan ben je niet helemaal lekker. mag nog wel een jaar of 2 doorballen, maar is absoluut niet geschikt voor een bestuurlijke functie binnen Feyenoord. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 13:37 schreef derq het volgende:v bronckhorst voorzitter? dan ben je niet helemaal lekker. mag nog wel een jaar of 2 doorballen, maar is absoluut niet geschikt voor een bestuurlijke functie binnen Feyenoord. Hoho, sinds wanneer kijken ze er bij Feyenoord naar of een voorzitter wel geschikt is voor zijn functie??? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 13:38 schreef Rovert het volgende:[..] Hoho, sinds wanneer kijken ze er bij Feyenoord naar of een voorzitter wel geschikt is voor zijn functie??? hahaha sinds gister denk ik |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ooooke, dat had ik even gemist dan |
|
|
|
|
kiprich9
|
|
|
Laat blijven aub! Laat ons niet hetzelfde overkomen als met Lucius... Theo 4evert |
|
|
|
|
Chari
|
|
|
gio als bezorgert van de feyenoord krant.... das ook nog een optie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Kan er nog wel mee door maar niet meer als links achter/ Daar zie ik dan nog liever hofland/vlaar/bahia. Hij is daar gewoon te traag voor geworden. Maar kan met zijn ervaring heel belangrijk zijn op het middenveld |
|
|
|
|
El
|
|
|
Tuurlijk, in welke functie dan ook. Nog 1 van de weinige echte Feyenoorders die we hebben. |
|
|
|
|
kiprich9
|
|
|
quote: Klopt! En landzaat niet te vergeten. |
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
quote: Ik snap wat je bedoeld kiprich9. Ik snap ook niet wat deze jongen verkeerd heeft gedaan. Iemand puur afrekenen op zijn slakop en peenhaar kan naar mijn mening niet. Hij had meer krediet verdiend in mijn ogen. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
nog 1 jaar op de bank laten zitten voor half geld.. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Och broekje Ik heb 3 maanden geleden mij één keer vergist En dat weet je nog steeds? Goeie jongen
Is een hele gewaarwording voor je zeker? Dat je iemand naar 3 maanden nog op een fout kan wijzen Bij jou lukt dat niet jij maakt er elke dag zoveel dat ik al niet meer weet wat er gisteren fout bij je ging Maar wees niet bang, ik weet zeker dat je fouten hebt gemaakt hoor |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Nog nooit van vrouwen voetbal gehoord zeker... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ach dat doen we om mensen als jou weg te houden... |
|
|
|
|
Chari
|
|
|
quote: ga dan naar de boer zoekt vrouw topic |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: daar is hij al op zoek naar een boer. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Nu pas snap ik wat we fout hebben gedaan We hadden dat topic voor Els (mannen topic)nooit moeten maken Daarmee hebben we Jozo en zijn billenmatties aangetrokken We hebben het over onszelf afgeroepen laten we hiervan leren! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: lees dan de kop knurft...wij zijn liefhebber van het vrouwelijk schoon... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 19:29 schreef Phyxsius het volgende:[..] Nu pas snap ik wat we fout hebben gedaan We hadden dat topic voor Els (mannen topic)nooit moeten maken Daarmee hebben we Jozo en zijn billenmatties aangetrokken We hebben het over onszelf afgeroepen laten we hiervan leren! im afraid so... |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 19:23 schreef Phyxsius het volgende:[..] Och broekje Ik heb 3 maanden geleden mij één keer vergist En dat weet je nog steeds? Goeie jongen Is een hele gewaarwording voor je zeker? Dat je iemand naar 3 maanden nog op een fout kan wijzen Bij jou lukt dat niet jij maakt er elke dag zoveel dat ik al niet meer weet wat er gisteren fout bij je ging Maar wees niet bang, ik weet zeker dat je fouten hebt gemaakt hoor Als mensen net gaan doen of ze er verstand van hebben en dan zo de plank mis slaat... Haha dat weet ik over 3 jaar nog! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 19:32 schreef jozo het volgende:[..] Als mensen net gaan doen of ze er verstand van hebben en dan zo de plank mis slaat... Haha dat weet ik over 3 jaar nog! omdat je een armoedig sociaal leven hebt? |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
quote: Nee hoor. Ik geniet dagelijks met volle teugen! Vooral als ik jullie jankmuilen achter jullie pctjes voor me haal! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 19:37 schreef jozo het volgende:[..] Nee hoor. Ik geniet dagelijks met volle teugen! Vooral als ik jullie jankmuilen achter jullie pctjes voor me haal! gadverdamme zeg, zit je dan met je broek op je enkels? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 19:37 schreef jozo het volgende:[..] Nee hoor. Ik geniet dagelijks met volle teugen! Vooral als ik jullie jankmuilen achter jullie pctjes voor me haal! Als jouw hoogtepunt van de dag het moment is dat jij aan ons denkt, dan heeft Hotjumper gelijk |
|
|
|