|
|
kierewiet
|
|
|
Ik hoop op een zwakke tegenstander in de kuip. VVV of Roda JC lijkt me wel wat. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik hoop juist op een toffe uitwedstrijd in een stadion waar we normaal nooit komen |
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
jozo
|
|
|
quote: Dus je wilt gewoon een thuiswedstrijd in de kuip? |
|
|
|
|
Chari
|
|
|
hahaha wat ben je toch weer bezig zeg... hahaha heb met boudewijn afgesproken me te gedragen... ben het met je eens rovert... negeren is het beste |
|
|
|
|
kiprich9
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 18:57 schreef Chari het volgende:hahaha wat ben je toch weer bezig zeg... hahaha heb met boudewijn afgesproken me te gedragen... ben het met je eens rovert... negeren is het beste Wie is waar mee bezig??? |
|
|
|
|
Chari
|
|
|
hoop op een leuke wedstrijd, wie dat is lijkt me onbelangrijk.. hoop op de graafscap2 |
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
|
|
|
Chari
|
|
|
ik bedoel dat je die gadsten moet negeren.... we discuseren samen wel over voetbal... de grote kiprich jozo chari topic... met als special guest kierewiet... |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Gewoon die neuzen thuis!!!
Lekker S 'avonds!! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Ik hoop op : Feyenoord - Sparta of Feyenoord - Dordrecht |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
quote: Dat betekend dus dat jij hoopt dat ajakkes vanavond wint... |
|
|
|
|
DJFR
|
|
|
ik hoop Feyenoord - AZ winnen we toch en dan FC Twente - 020/lampen
of Baronie uit |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
geef mij maar heerenveen thuis.. |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
Ik mag dan van mening verschillen met Ovi en despot. Zijn er nog meer mensen hier die ajakkes vanavond liever ziet winnen? |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 19:07 schreef jozo het volgende:Ik mag dan van mening verschillen met Ovi en despot. Zijn er nog meer mensen hier die ajakkes vanavond liever ziet winnen? ik denk alleen jij... |
|
|
|
|
Chari
|
|
|
grappig....vanmiddag wist milo ook al te melden dat hij met vrienden mee kan naar neuzenstad... hahaha |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
quote: Ik niet. De spot en ovi. Lees maar terug |
|
|
|
|
Chari
|
|
|
later krabbelde hij wat terug... logisch onder enorme druk van het legioen... in de arena....lekker met je vrienden.... tja... wat is vriendschap zou ik zeggen |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 - 19:11 schreef Chari het volgende:later krabbelde hij wat terug... logisch onder enorme druk van het legioen... in de arena....lekker met je vrienden.... tja... wat is vriendschap zou ik zeggen Ik heb het ook gelezen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: Ik denk dat het dan voor baronie leuker is als ze in de kuip spelen |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zou een heel mooi affiche zijn:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
azet..dat moet lukken....als we van een kolkende kuip kunnen spreken, en iedereen metde neus dezelfde kant opstaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 oktober 2009 door erwin-letteboer -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Goeie loting,in de finale komen we hopelijk de joden tegen. |
|
|
|