BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB heeft weer eens een stom plannetje

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - vrijdag 30 oktober 2009 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 - 11:32 schreef hotjumper het volgende:
dronken zijn is geen excuus, doe je tenslotte ook zelf...
dat is niet waar, soms wordt je in de positie gebracht om dronken te worden en dan is het de schuld van die ander :)
Rovert
 Rovert - vrijdag 30 oktober 2009 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 - 11:34 schreef Stylzz het volgende:
Je mening uitten mag nogsteeds wel hoor.

Dus ik vind je een lul, mag wel, je bent een lul, mag niet.

Maar: ik vind je een vuile k*nkerj**d, mag niet, omdat "vuile k*nkjerj**d" op zich al beledigend is.
juridisch gezien klopt dit volgens mij ook niet, het gaat erom of de ander zich beledigd voelt, of jij nou zegt of je dat vindt ofdat het zo is heeft daar geloof ik geen ruk mee te maken. ik ga even zoeken
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 oktober 2009 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 - 11:40 schreef Rovert het volgende:

[..]

juridisch gezien klopt dit volgens mij ook niet, het gaat erom of de ander zich beledigd voelt, of jij nou zegt of je dat vindt ofdat het zo is heeft daar geloof ik geen ruk mee te maken. ik ga even zoeken
klopt niet, vervang lul door eikel en t klopt wel.
Sommige woorden zijn an sich beledigend verklaard.
Rovert
 Rovert - vrijdag 30 oktober 2009 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 - 11:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

klopt niet, vervang lul door eikel en t klopt wel.
Sommige woorden zijn an sich beledigend verklaard.
dus jij beweert dat er een woordenlijst bestaat van woorden die je wel en woorden die je niet mag zeggen
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 30 oktober 2009 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 - 12:18 schreef Rovert het volgende:

[..]

dus jij beweert dat er een woordenlijst bestaat van woorden die je wel en woorden die je niet mag zeggen
zoeken dan
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 oktober 2009 - 12:24   quote  deeplink  
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belediging
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 30 oktober 2009 - 12:25   quote  deeplink  
Een mening wordt niet direct als waarheid aangenomen. Zolang er in de wet gesproken wordt over vrijheid van menigs uiting kan en mag je daarin niet worden beperkt. Echter op het moment dat niet duidelijk is dat je uitkomt voor je mening kan dit wel op een sanctie komen te staan.
Marsco
 Marsco - vrijdag 30 oktober 2009 - 12:39   quote  deeplink  
Het gaat er hier helemaal niet om wat wel en wat geen kwetsend spreekkoor is. Het gaat er om dat de KNVB het plan heeft om te generaliseren en hele vakken een stadionverbod te geven. Werkelijk van de zotte.
Omdat ze zelf een probleem niet weten aan te pakken, doen ze dat over de rug van 'normale' supporters.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 oktober 2009 - 12:41   quote  deeplink  
http://www.spitsnieuws.nl/archives/sport/2009/10/heel_vak_gestraft_bij_spreekko.html

verrassend plaatje....
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 30 oktober 2009 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
daar komt een dikke straf op, want dat plaatje mocht NOOIT meer gebruikt worden!!
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 30 oktober 2009 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 - 12:39 schreef Marsco het volgende:
Het gaat er hier helemaal niet om wat wel en wat geen kwetsend spreekkoor is. Het gaat er om dat de KNVB het plan heeft om te generaliseren en hele vakken een stadionverbod te geven. Werkelijk van de zotte.
Omdat ze zelf een probleem niet weten aan te pakken, doen ze dat over de rug van 'normale' supporters.
precies..dat is gewoon ziek :S..voetbal is emotie, snap niet dat ze dat zelf niet zien, dan kan je elke sport wel afschaffen denk ik,probleem bij voetbal supp is dat ze geen blad voor de mond hebben,eerlijkheid word dus ook al bestraft in dit land..
craven
 craven - vrijdag 30 oktober 2009 - 14:23   quote  deeplink  
Dit is weer generaliseren wat de knvb doet, dat is voor de wet verboden...
Els
 Els - vrijdag 30 oktober 2009 - 16:43   quote  deeplink  
Op vrijdag 30 oktober 2009 - 09:00 schreef louis2 het volgende:
kan me nog goed herrinneren dat van gaal met tranen in zijn ogen stond, toen onze "supporters" over zijn zieke vrouw begonnen. ik vind het terecht wat ze van plan zijn. als een heel vak de 4 debielen niet kan beteugelen, dan gewoon het hele vak. we zijn samen verantwoordelijk!

Uiteraard is het heel erg voor bv Louis van Gaal, en ik zal zelf ook niet aan dat soort spreekkoren meedoen. Maar in de grond heb je het over fatsoensnormen. Je kunt ze wel enigzins kaderen, maar helemaal regelen is onmogelijk. Niet alle normen en waarden worden nl gedeeld. Zo vind ik op de grond spugen afschuwelijk, maar in China doen ze bijna niets anders, en ws vinden ze het een prachtige manier van lichaamshygiene. Wie heeft er gelijk? Ik, als ik in mijn eigen huis ben, de chinees als we in Xian op straat lopen. Zo relatief is het.
Natuurlijk heeft de KNVB gelijk als ze zeggen dat het niet erg aardig is, om Demy de Zeeuw massaal uit te schelden, nog los van het woord 'Kanker' Maar het is wel makkelijk oordelen voor de KNVB, daar in die velige Zeister bossen. Als er uit een vak een ongewenst spreekkoor klinkt is iedereen verantwoordelijk en een wedstrijd in de ban. Wat denken ze daarmee te bereiken? Dat ik met mijn 1 meter 70 aan een kerel van 2 meter lang en breed ga vragen of hij alsjeblieft z'n mond wil gaan spoelen, omdat het nogal onbetamelijk was wat hij schreeuwde? En dat dan 50 keer? Of dat Feyenoord in de tijd van financiele malaise zo'n 1000 supporters per keer de toegang weigert?
Generaliseren is niet goed, zelfs bij wet verboden, al noem je het dan discriminatie, en het uitsluiten van mensen om geloof, ras, sexuele geaardheid of vak, vind ik verwerpelijk.
Collectieve schuld bestaat nergens in de wet, als ik de ruiten van mijn buurman ingooi omdat hij ajacied is, wordt mijn overbuurman echt niet gearresteerd. In tegendeel, mijn schuld moet onomstotelijk vast staan, en ik moet toerekeningsvatbaar zijn, voordat ik er uberhaupt voor moet brommen.
Waarom is dat toch zo anders als je het over voetbalsupporters hebt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 oktober 2009 door Els --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 oktober 2009 - 18:50   quote  deeplink  
ze moeten gewoon het betreffende vak laten nablijven tot degene die het gedaan hebben zich hebben gemeld bij de stewards.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 30 oktober 2009 - 18:51   quote  deeplink  
gezellig......kan ik net zo goed 2 weken in rotterdam blijven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB heeft weer eens een stom plannetje









0.0050408