|
|
Els
|
|
|
Het is een vrouw, moet ik verder nog iets uitleggen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: tsja, jij hebt ons ook positief verrast... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Uitzondering bevestigt de regel |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
als ze voor feyenoord is, is het prima |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Voetbal interessert haar niet, als je zegt dat het de bedoeling is van het spel om je tegenstander zo hard mogelijk met de bal te raken, dan gelooft zij het ook |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
absoluut, of de scheidsrechter, ook leuk |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 - 21:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik haat jou diep op dit forum,maar met een biertje op wordt het volgens mij een wereldavond.... Als je niet komt dan stel ik mij eerst voor als Jozo of Chari aan de mede forumbewoners.. Ik kom in iedergeval :) Als ik weet waar ik moet zijn dan ben ik er. Nogmaals ik motiveer graag mijn mening in het bijzijn van onze medesupporter. |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
Overigens zal ik een tipje van de sluiert oplichten... Ik ben chari niet. Ik ken hem wel. Hij meld mij momenteel dat hij mij zal vergezellen op de des betreffende avond. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2009 - 00:31 schreef jozo het volgende:Overigens zal ik een tipje van de sluiert oplichten... Ik ben chari niet. Ik ken hem wel. Hij meld mij momenteel dat hij mij zal vergezellen op de des betreffende avond. En je zei dat je niet met je billenmattie zou komen.... |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Beter komen jullie beiden niet!!! |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
quote: Beter blijf je zelf weg. Aangezien alleen jij chari en mij er niet bij wil hebben.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
euhhh, nog eens alle posts lezen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik zie je graag naar zo'n bijeenkomst komen, beetje pre-match entertainment.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind jullie allemaal eng. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: is toch mooi zo rond haloween |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
We kunnen gewoon even elkaar een prive berichtje sturen, zodat we kunnen afspreken zonder jozo en zijn bilmaat. vraag maar niet aan mij hoe het gister was, wat een focking drama gister! tjonge, jonge. we zijn na de 2-0 weg gegaan. stonden die neuzen raar te kijken dat er 5 man opstonden en weg liepen de andere jongens zaten ergens anders en die konden niet eerder weg die moesten kijken hoe ze werden afgeslacht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben ook na de 2-0 gestopt met kijken en verder gegaan met behang afscheuren.
Leek me een nuttigere bezigheid. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik zat gister al om 9.30 uur aan de drank werd om 10.15 uur opgehaald en om 17.00 uur lag ik helemaal vertyft op bed. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Kom overigens maar!!! hebben we tenminste iemand die we kunnen aftuigen nu die neuzen dit jaar niet onze kant op komen!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2009 - 10:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Kom overigens maar!!! hebben we tenminste iemand die we kunnen aftuigen nu die neuzen dit jaar niet onze kant op komen!! waarom nou toch? misschien zijn het, zonder het tussenliggend internet, wel heel aardige gasten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2009 - 12:25 schreef hotjumper het volgende:[..] waarom nou toch? misschien zijn het, zonder het tussenliggend internet, wel heel aardige gasten. wat zeg jij nu jumper, toch geen last van de mexicaanse griep he! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hahahahahahahahaha. Nee, maar ik vind dat je mede-Feyenoord supporters altijd live een kans moet geven. Wie weet joh, is jozo die gozer die achter je zit in de Kuip en waar je het altijd zo goed mee kan vinden. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: bedankt voor de tip, ik ga er werk van maken |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2009 - 13:14 schreef hotjumper het volgende:[..] hahahahahahahahaha. Nee, maar ik vind dat je mede-Feyenoord supporters altijd live een kans moet geven. Wie weet joh, is jozo die gozer die achter je zit in de Kuip en waar je het altijd zo goed mee kan vinden. Dat heb jij heel goed gezien! |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Hoe Denken jullie dan dat ik eruit zie ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
172 een kroeskoppie,spijkerbroek waarvan het kruis op je knieen hangt.. Nike hoeder en witte nike tennis gympen maatje 44 ...En donker getint natuurlijk;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2009 - 20:23 schreef Leon FR1908 het volgende:172 een kroeskoppie,spijkerbroek waarvan het kruis op je knieen hangt.. Nike hoeder en witte nike tennis gympen maatje 44 ...En donker getint natuurlijk;) is hij dan het neefje van .........................? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nu jij het zegt.........) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha.........heel scherp |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2009 - 20:23 schreef Leon FR1908 het volgende:172 een kroeskoppie,spijkerbroek waarvan het kruis op je knieen hangt.. Nike hoeder en witte nike tennis gympen maatje 44 ...En donker getint natuurlijk;) Naah Op Dat Cruisehaaren na , dat maatje 44 ik heb 38 en Die Broek hangt niet tot me knieën hoor :P Owja ik ben 162 :P en ik word 185 ... Alleen dat donker getinte ... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2009 - 14:04 schreef Darryl1997 het volgende:[..] Naah Op Dat Cruisehaaren na , dat maatje 44 ik heb 38 en Die Broek hangt niet tot me knieën hoor :P Owja ik ben 162 :P en ik word 185 ... Alleen dat donker getinte ... Je hoeft ons niet alles te vertellen hoor |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2009 - 14:04 schreef Darryl1997 het volgende:[..] Naah Op Dat Cruisehaaren na , dat maatje 44 ik heb 38 en Die Broek hangt niet tot me knieën hoor :P Owja ik ben 162 :P en ik word 185 ... Alleen dat donker getinte ... lijkt wel een contact advertentie, pas maar op! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Afspreken in de Spot op de Beijerlandselaan lijkt me leuk ik kom ook lachen, als het ergens anders is ook goed!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: en? Al reacties gekregen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zal wel, zie em nergens meer op het forum hahaha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
die zit op de bank ergens ranje te drinken bij een 'vriendelijke' meneer van het ajax-forum
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 november 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ik ga het eens een keer niet visualiseren |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik denk dat ik me zelf maar een paar uurtjes ban, heb een grens overschreden... het spijt me |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: en terecht
slaap lekker |
|
|