|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Op zondag door Christelijk Randwijk rondrennen met Feyenoord-Sjaal. Laat naar bed om aan alle hyvers 'de overwinning kenbaar te maken'. Vroeg opstaan en iedereen bij de school even wat in het oor fluisteren. Lid worden van een ajax site en gaan lopen schelden op Ajax-Spelers! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Waar gaan we heen in dit land....................................... |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
mijn vrienden kenissen bellen die voor ajax zijn en naar de uitslag vragen. Daarna met mijn zoon naar de kroeg en de overwinning vieren |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja, verwacht gewoon niet anders.... |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
ik verwacht een dikke nederlaag |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Geloof ik niet. JIJ ZAL KEIHARD GAAN ZUIPEN! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Ik verwacht dat jij een Ban krijgt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat doe ik tijdens het kijken al. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kijk gewoon in de kroeg :) En we gaan daarna fish and chips nassen.. Nu nog winnen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ga met wat vrienden thuis kijken, fakkels liggen al klaar, stoelen weggehaald, amstel lite gehaald een een buurman gevraagd om even in een gele jas bijdehand te komen doen. wordt gezellig. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
gewoon lekker thuis met een cluppie kijke |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
jozo
|
|
|
|
|
|
De.x
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 - 23:36 schreef hotjumper het volgende:ga met wat vrienden thuis kijken, fakkels liggen al klaar, stoelen weggehaald, amstel lite gehaald een een buurman gevraagd om even in een gele jas bijdehand te komen doen. wordt gezellig. Klinkt goed!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zuipen tot ik een lyricum heb!!!! Natuurlijk ook alle limburgse joden bij mij uit het dorp uit lachen. Word een gekkenhuis @ Wijnandsrade!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Maandag vroeg op het werk verschijnen. |
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
concentreren op volgende week |
|
|
|
|
F1908R
|
|
|
feesten als een beest. met de trein naar aRENa en in me feyenoord shirt rond gaan rennen ( geintje ) maar wel door me stad heen rennen :D |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Denk, dat ze me kunnen afvoeren naar 't ziekenhuis, zo lam als een kapotje! Zuip me echt helemaal te pletter! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
je zou bijna gaan hopen dat ze niet winnen, halve forum bevolking gaat kapot als ze winnen hahahahahahahaha |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Hahahahaha, maar wel tevreden kapot jumper........... Uh......toch maar niet dan? Als we maar winnen! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
jullie kunnen we wat,het is tijd ik neem er al vast een paar,proost |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Op je gezondheid bram! Ik wacht nog ff, totdat ik me "geinstalleerd" heb voor de buis! |
|
|
|
|
mike 72
|
|
|
ik neem de trein naar de arena en laat mijn broek zakken en laat mijn sterretje zien,,,
ooohhh heerlijk. |
|
|
|