|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
In een interview bij Eredivisie Live zei Stevan Babovic dat niet zijn vader de salaris betaald maar sponsors. De salaris van babovic is wel 3x lager dan bij fc nantes, zo melde Babovic. Hij zei dat die niet voor het geld hier is gekomen, maar om te voetballen..... en hij wilt hier blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2009 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
een nieuwe held in wording!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Baaaaaabooooovicccccccc
Maakt morgen nog de winnende ook! |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Er zit zeker potentie in :) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Eindelijk eens een fatsoenlijke opmerking van je. Babovic komt er wel!! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Hahaha................tja |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Morgen Djee. Ook vader zeker? of net thuis van het stappen? Of natuurlijk niet meer kunnen slapen van de spanning. Ik ben vader en was nog eerder wakker dan mijn kinderen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2009 - 07:58 schreef Feyenoord till i die het volgende:Morgen Djee. Ook vader zeker? of net thuis van het stappen? Of natuurlijk niet meer kunnen slapen van de spanning. Ik ben vader en was nog eerder wakker dan mijn kinderen! je hebt toch wel je kinderen wakker gemaakt he. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
goedzo dat zal ze leren.... want normaal maken ze jou zeker wakker? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
proost jongens! de eerste gaat erin! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ik krijg over een uur een belletje of het veillig is om te gaan we zijn met 10 man |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik word net gebeld we gaan! ik word om 10.15 uur opgepikt! snel nog wat naar binnen gieten. Feyenoorders have fun to day!!!!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
succes! Hoop dat je ladderzat, happy en heel terugkomt |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
harde werker gaan we veel plezier aan beleven. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Oeeeeeeeeaaaaaaaaaagggggggggghhhhhhhhhh, ja goeiemorgen jongens! Ja, heb (grote) kinderen, de jongste is 16, en die heb ik wakker gemaakt! De rest is uithuis. Mijn zoon komt dus zijn nest uit en wat dacht je..............! In vol Feyenoord tenue, klaar voor de "big match" ! de uitslover! hahahaha |
|
|
|
|
feyenoordboyie
|
|
|
Maakt niet uit wie het salaris betaald. Feit is wel dat hij wil slagen om in het nationale team te komen, dat hij een deel van zijn salaris heeft ingeleverd en dat hij er hard voor werkt in het veld. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
een beetje hart voor de kern heeftie! :D |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: er gaan nog wel meer :) |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
Een jongen naar mijn hart: 'n harde werker met een echt feyenoord-karakter... Alleen fysiek moet hij zich nog flink ontwikkelen, want in de duels wordt ie vaak op kracht afgetroefd. Als dat lukt, wordt het een topper... |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
It's been a while ;-) Vandaag zijn verjaardag? Gefeliciteerd! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Boeien, lekker belangrijk! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
The Baab//gefeliciteerd :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gefeliciteerd Baab en doe de groeten aan Manja.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kanjert/Hero/Held!!!!!
Gefeliciteerd, dat je snel terug mag komen!!!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 januari 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe..alsof jij dat niet weet.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Zat net dat intervieuw te kijken, wat een held. Ik heb nog een wallpaper gemaakt, die goal waar hij dat shirt uittrok tegen groningen was mijn renser voor die wallpaper |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Over 5 jaar wil hij Feyenoord kopen........, wat een prachtkerel en wat een temperament nog steeds. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Humor. Heeft nooit iets betekend voor Feyenoord. /held |
|
|
|